gootje12 schreef:Hee MR MIchiel,koeien zouden eigenlijk helemaal niet van hun kalfjes gescheiden moeten worden.Dat vind ik zoiezo al dieronterend.Als je ziet hoe gelukkig zo`n koe is met d`r kalfje ,zou je dat met mij eens zijn.Maar ja ,de hele wereld is oneerlijk tegen mens en dier.
Ik stem op die partij ,die ervoor zorgt,dat er een hele andere regering komt.
Ik zou maar geen melk meer drinken en geen kaas meer eten als ik jouw was. Want als de kalveren bij de koeien blijven, kunnen deze producten niet meer op de markt komen.
gootje12 schreef:Ja ,hou maar op.Het is voor de paarden tegenwoordig ook geen lolletje meer.Er moet weer eens een actie komen tegen al die transporten van slachtpaarden.En de grote markten,zoals Utrecht,daar wordt je ook misselijk van.
Transport van slachtpaarden zal blijven. Dus willen dat dit verboden wordt, is onrealistisch. Er moet juist voor gezorgd worden dat dit transport uitgevoerd wordt door erkende veetransporteurs die netjes de regels naleven. Dan hebben we al heel wat gewonnen. En met de markt in Utrecht is niets mis. Ben je er wel eens geweest dan?