Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurtoren schreef:o ja mijn dochter wilde een eigen veulen en heeft daar alles voor over dat betekent dat al haar geld naar haar paardje gaat ze heeft zelfs haar scooter verkocht en wat kreeg ze laatst op school voor verwijt jij kan geen eigen veulen hebben want je daraagt geeneens merkkleren en als ze dat niet kan kan ze ook geen veulen hebben duhhhhhhh dus als je geen replay draag kan je geen paard veroorloven hoe bekrompen kan je zijn en hoe trots kan je zijn op je dochter apetrots dus
Himyar schreef:vuurtoren schreef:o ja mijn dochter wilde een eigen veulen en heeft daar alles voor over dat betekent dat al haar geld naar haar paardje gaat ze heeft zelfs haar scooter verkocht en wat kreeg ze laatst op school voor verwijt jij kan geen eigen veulen hebben want je daraagt geeneens merkkleren en als ze dat niet kan kan ze ook geen veulen hebben duhhhhhhh dus als je geen replay draag kan je geen paard veroorloven hoe bekrompen kan je zijn en hoe trots kan je zijn op je dochter apetrots dus
Vaak uit pure jaloezie zeggen ze de krankzinnigste dingen.
Juist omdat je geen replay draagt, kan je je een veulen veroorloven. Het is in het leven toch juist altijd OF, OF en niet EN, EN. Het draait continu om keuzes maken, voor de meesten onder ons ten minste.
Gelukkig zijn er ook nog pittige meiden die echt ergens iets voor over hebben.
Ik zal voor mijn eerste paardje wat w.c.'s hebben staan schrobben en piesvloeren hebben staan dweilen. Ik kreeg korting van de stalhouder, omdat ik daar al een aantal jaren had geholpen op stal en ook nog bleef helpen toen mijn paard daar stond. Anders had ik het nog niet gered, want ik zat nog op school.
Karoliefje_ schreef:Maar jullie benoemen ook weer het andere uiterste.
vuurtoren schreef:oppaskids
Himyar schreef:Voor sommigen zijn koeien heilig, voor anderen zijn kinderen heilig.