Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joozz schreef:Klijn schreef:En waar is de aandacht voor andere belangrijke vraagstukken van de samenleving??????????
Heel fijn voor de dieren allemaal maar kom op, als we nou realistisch kijken kun je hiermee geen land regeren...
Jammer dat veel mensen niet de moeite nemen het uitgebreide partijprogramma te lezen, onder hoofdstuk 9 staan veel, in mijn ogen, goede partijpunten over de maatschappij in het algemeen. En het lijkt mij juist goed dat ze 1-3 zetels hebben, om zo belangrijke issues over o.a. dierenwelzijn hoger op de agenda te krijgen. Voor de varieteit in de kamer is dat zeker niet verkeerd.
Katuwr schreef:Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de partij er is. Als daar veel mensen op stemmen, misschien dat andere partijen dan denken dat dat de aandacht van mensen trekt, en misschien gaan die daar ook wel punten van in hun programma opnemen. Of de partij zelf goed is weet ik niet, daar heb ik niet genoeg informatie voor.
Jamezy schreef:[***] schreef:Enn ze laten alweer bij zich horen bij de kwestie van het blik paarden in Waddenzee-water. Natuurlijk, direct even laten weten dat ze een aanklacht in zullen dienen tegen de eigenaar, men ruikt publiciteit!
Mag ik jou een hand geven?
essie79 schreef:PvdD is tegen alle vormen van dieren uitbuiten, dus ook de manier waarop paarden worden gehouden.
draumpje schreef:en idd het gestunt met bn-ers en sneue stunts met slap extreem links geitenwllensok geneuzel
ne dank je
joozz schreef:Ze zijn niet tegen mensen die goed met hun paarden omgaan.
Bealy schreef:Wilders? Die man die wil investeren in meer wegen, een tweede nationale luchthaven in de Flevopolder of in zee en die het Groene Hart wil volbouwen? Ja, daar zijn de dieren vast bij gebaat.
Desiree schreef:Bealy schreef:Wilders? Die man die wil investeren in meer wegen, een tweede nationale luchthaven in de Flevopolder of in zee en die het Groene Hart wil volbouwen? Ja, daar zijn de dieren vast bij gebaat.
Noem eens voorbeelden van dat groene hart?