Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LPtjuh schreef:feit is inderdaad dat we dalijk als autochtonen in de minderheid zijn ........
Bealy schreef:LPtjuh schreef:feit is inderdaad dat we dalijk als autochtonen in de minderheid zijn ........
Kom maar op met die feiten!
daffene schreef:@Snoevie, ja dat is echt waar.
LPtjuh schreef:feit is inderdaad dat we dalijk als autochtonen in de minderheid zijn ........
en ik vind dat dat in een land gewoon niet mag kunnen. we raken zo onze gewoontes kwijt en we nemen omdat zo tolerant zijn maar andere gewoontes oven .
nog even en onze kleinkinderen moet met een hoofddoekje naar school...
worden onze feestdagen geschrapt omdat de maan zo staat en zo en het dus suikerfeest of iets dergelijks is ....
nee ik vind dat een land zijn eigen gebruiken zo moeten hebben en dat we best tolerant kunnen zijn , maar op een gegeven moment moet je je ook gaan aanpassen en als jedat niet kan ... waarom ben je dan ergens ???
dit bedoel ik niet discriminerend , maar als ik zou emigreren naar een land waar ik me niet zou kunnen aanpassen, dan zou ik (zover mogelijk) terug gaan of een land zoeken waar ik me wel kan aanpassen.
ik bedoel hier echt niet mee dat we niet iets voor die mensen kunnen betekenen om zich hier een beetje thuis te kunnen voelen , bedoel ze brengen ons ook veel goeds , maar je kunt gewoon niet alles naar je hand willen zetten......
fienntjen schreef:Wij zullen nooit met hoofddoekjes moeten rondlopen. De volgende generatie moslims is al minder geinteresseerd in de tradities van hun cultuur en past zich aan aan onze.De vrouwen denken, die belgische en hollandse vrouwen lopen niet de hele dag met een doekje rond, waarom wij dan wel? Voor dat ze in de meerderheid zijn zal dat al min of meer verdwenen zijn. Ook zal de nieuwe generatie moslims beter geschoold zijn en die gaan dan ook sneller aan werk raken.Wel vind ik dat we ze niet allemaal in ons land mogen laten
Lenn schreef:Ik wilde gaan reageren maar door de kortzichtige reacties van vele posters laat ik dat maar..
--> Never argue with idiots, first they'll drag you down to their level and then they beat you with experience
Lenn schreef:Ik wilde gaan reageren maar door de kortzichtige reacties van vele posters laat ik dat maar..
--> Never argue with idiots, first they'll drag you down to their level and then they beat you with experience
pandabeertje schreef:He als ze bij de AH halalvlees gaan verkopen, kunnen wij dan ook in Marokko lekker speklapjes kopen, of een broodje ham?
Als je daar woont als Nederlander heb je toch ook niet elke dag zin in schaap.
KeeK schreef:Feit is dat er allochtonen zijn die hier binnenkomen en direct een uitkering krijgen. Laten die mensen lekker gaan werken, dan hoor je mij niet klagen. (En kom nu niet met mensen die niet mógen werken, want die bedoel ik niet.)
BounceBabe schreef:Ik kan het woord Moslim niet eens meer lezen door al die topics.
Nederland is straks Nederland niet meer. Zou me niks verbazen als ik ooit nog vertrek naar het buitenland, vanwege dat waardeloze beleid en respect aan de Nederlandse cultuur. Wij passen ons teveel aan, maar hun zouden zich eens moeten aanpassen.
Frouk schreef:en misschien kun jij al je quotes in 1 bericht gaan zetten.
Ik vind het overigens niet kortzichtig, de gedachte, dat wij onze speklapjes dan niet ook gewoon in Turkije in de supermarkt zouden moeten kunnen kopen, want zo doen zij het toch ook bij ons?