Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wranglerbutt schreef:Fyenna schreef:Maarja ik heb nog 3 jaar om te beslissen op wie ik ga stemmen
En je mening te nuanceren?
[***] schreef:Nou, ik hoop toch niet dat het IRL zo gaat worden. Leuk, communisme in Nederland.
Machie schreef:Ik vind het persoonlijk toch schrikbarend dat zovele mensen op wilders stemmenNaja, laat hem t maar ns waarmaken! Ik gok dat binnen een jaar t kabinet of gevallen is, of nederland volledig naar de kl/te is geholpen
[***] schreef:Nou, ik hoop toch niet dat het IRL zo gaat worden. Leuk, communisme in Nederland. Menig ander land in de wereld heeft al bewezen dat je daar niet wijzer van wordt, gaan wij het proberen met zo'n kabinet.
Mijn ideaal is een een beetje evenwicht, dus linkse en rechtse partijen in de regering, zodat we ook nog een beetje economie overhouden. Zoals het er nu uitziet in de peilingen zal ik dus rechts stemmen.
trudydejong schreef:Jeetje, wat zijn er veel mensen die hier SP gaan stemmen zeg....
Vinden jullie NL niet sociaal genoeg?
Ik heb de stemwijzer gedaan en ik ook daaruit kwam VVD. Dat is dus ook wat ik al enkele jaren heb gestemd en ook dit keer weer ga doen.
veronoz schreef:[***] schreef:Nou, ik hoop toch niet dat het IRL zo gaat worden. Leuk, communisme in Nederland. Menig ander land in de wereld heeft al bewezen dat je daar niet wijzer van wordt, gaan wij het proberen met zo'n kabinet.
Mijn ideaal is een een beetje evenwicht, dus linkse en rechtse partijen in de regering, zodat we ook nog een beetje economie overhouden. Zoals het er nu uitziet in de peilingen zal ik dus rechts stemmen.
Dat vind ik echt stom als mensen zo gaan stemmen. Je stemt toch wat het beste past bij je principes past en niet hoe het kabinet zich zal vormen
[***] schreef:Leuk, communisme in Nederland.