Beetje belachelijk op 8-jarige leeftijd. Heb niks tegen borstvoeding ofzo, maar als je kind al zo ''oud'' is...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:Een meisje van 8 (!!!) jaar zoog nog aan de borst bij haar moeder.
De moeder was ervan overtuigt dat de natuur haar de melk gaf,en zolang ze melk had,móést ze voeden.
moodindigo schreef:vreselijk zeg borstvoeding is mooi voor baby's waar het voor bedoeld is.. koop gewoon melk in een pakik vind kinderen die tot hun 8e met speen lopen ook al ver gaan maar dit is wel heel erg
ShirleyA schreef:
Melk uit een pak is eigenlijk net zo raar! Het is melk dat bedoeld is voor kalfjes en zeker niet voor volwassen mensen. Want ook melk v n koe is niet bedoeld voor iets anders dan een kalf dat het nodig heeft om de melk v zijn moeder te drinken.
Zelf vind ik een kind v 8 ook veel te oud maar ik vind ook dat het ons verder niets aangaat: die mensen moeten t zelf weten ze doen er niemand kwaad mee.
turbotinker schreef:
Weer andere mensen hadden een chinees meisje geadopteert van 18 maanden,
met als doel: Borstvoeding geven.
Toen het meisje de borstvoeding niet aannam was de moeder teleurgesteld.
Jennyzz schreef:turbotinker schreef:
Weer andere mensen hadden een chinees meisje geadopteert van 18 maanden,
met als doel: Borstvoeding geven.
Toen het meisje de borstvoeding niet aannam was de moeder teleurgesteld.
Huh deze snap ik niet echt? De melkklieren beginnen toch ook alleen te werken wanneer een vrouw zwanger is?
Dus je kan niet zomaar een kind aan je tepel hangen volgens mij hoor.
manie schreef:Vreselijk zeg
Ik heb zowieso niets met borstvoeding, ik vind het te primair.
Aan mijn lijf geen polonaise zeg maar
Maar dan zeker die bij kinderen op die leeftijd, gewoon een vorm van incest noem ik dat. Bah!
[***] schreef:Ik vind borstvoeding prima maar van mij hoeft het niet zo open en bloot, letterlijk. Ik zou het zelf nooit in het park geven dus, dat vind ik aanstootgevend. Ik hoef niet alles van een ander te zien.