Dat je ze op school kunt kopen betekent natuurlijk niet dat je het op school ook echt gaat "doen''. Volgens mij mag dat niet eens op school, maargoed..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nightlover schreef:10 condooms voor 1 euro ???
En dat gaat over veilig vrijen....
Damn,kan nooit veilig zijn :o als ze van durex 3 voor 6 euro zijn!!
Citaat:De condooms van Jippy zijn aanmerkelijk goedkoper dan de reguliere merken, maar net zo veilig. 'Ze komen uit dezelfde fabrieken als die van de commerciële merken en voldoen ook aan dezelfde eisen. Ze kunnen zo goedkoop blijven omdat er geen winst op wordt gemaakt', aldus Roger Kiekens van de stichting Jippy.
Citaat:De scholieren hebben overigens zelf aangegeven dat de verspreiding het best via de automaat in de aula kon gebeuren. Dat geeft volgens de directeur aan dat de leerlingen ‘heel open’ met het onderwerp omgaan.
Bealy schreef:Juist niet, van een afstandje kan een ander niet zien of jij nou snoepjes uit die automaat haalt of condooms. Bovendien begrijp ik uit de artikelen dat dit in samenspraak met de scholieren van die school is besloten.
nienke_92 schreef:Ja, ik heb het vanmorgen in de krant gelezen! Sorry, maar ik vind het wel een beetje apart whoor! Ik bedoel, zo lijkt het net alsof ze jongeren aansporen om op school te gaan vrijen! En dan vind ik het helemaal gek dat ze het in een snoepautomaat stoppen. Voor het zelfde geld druk je een verkeerd knopje in en krijg je in plaats van een mars een pakje condooms. Ehmmm... Nee niet echt handig!