condooms in snoepautomaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

September

Re: condooms in snoepautomaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:36

Nouja ze verkopen ze dus op school omdat daar veel jongeren zijn! En als ze ze op school kunnen kopen, kost dat minder moeite dan naar de drogist lopen, en het valt niet op!

Dat je ze op school kunt kopen betekent natuurlijk niet dat je het op school ook echt gaat "doen''. Volgens mij mag dat niet eens op school, maargoed.. Lachen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:05

ahahahaha Haha! stelletje idioten Tong uitsteken er is toch geen ziel die een beetje voor dat ding gaat staan .. er een stuk of 10 koopt en er vrolijk mee in z'n zak gaat lopen.. overigens zie ik het al voor me dat die dingen opgeblozen het lokaal rondgegooit worden Tong uitsteken

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:14

uhmm.. sex op school?

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:19

Ik vind het zeker een goed initiatief.. maar niet in de snoepautomaat eerder speciale automaat op wc's (zal wel weer te duur worden Knipoog ) En het merk jippi zegt mij niks en 10 voor 1 euro? Zullen ze dan wel echt goed zijn? Geef mij maar durex en dan bv 2 voor 1 euro

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:24

of het echt goede kwaliteit is vraag ik me ook af?
zie hte geen succes worden

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:24

nightlover schreef:
10 condooms voor 1 euro ???
En dat gaat over veilig vrijen....
Damn,kan nooit veilig zijn :o als ze van durex 3 voor 6 euro zijn!! Ach gut

Beargumenteer dit eens? Dus duurder is per definitie beter?

Jippy condooms komen van de Stichting Jippy, een Dordrechtse Stichting. Deze stichting wil met de goedkope condooms jongeren zover krijgen meer aan veilige seks te doen. De stichting geeft ook seksuele voorlichting op scholen, via welzijnsorganisaties en jongerencentra.

http://www.stichting-jippy.nl/

Ik heb deze condooms ook gebruikt, ik ben niet gek Haha! , waarom zou je ik-weet-niet-hoeveel meer gaan betalen voor Durex? Je betaalt inderdaad gewoon voor de naam!
Citaat:
De condooms van Jippy zijn aanmerkelijk goedkoper dan de reguliere merken, maar net zo veilig. 'Ze komen uit dezelfde fabrieken als die van de commerciële merken en voldoen ook aan dezelfde eisen. Ze kunnen zo goedkoop blijven omdat er geen winst op wordt gemaakt', aldus Roger Kiekens van de stichting Jippy.

laborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:27

condooms in snoepautomaat

Zullen wel condooms met een smaakje zijn!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:27

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:29

Ik vond het wel een grappige actie, ze zijn in ieder geval betaalbaar, zo zijn leerlingen eerder geneigd om ze te kopen denk ik. Alleen de combinatie condooms en snoepautomaat vind ik wat vergezocht, of creatief, hoe je t noemen wilt Clown

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:40

ik vind het een ontzettend goed idee!

zo leren jongeren ook dat condooms niks geks zijn, maar gewoon normaal. Dan neemt de schaamte voor het gebruik ook af wat weer invloed heeft op het aantal zwangerschappen en soa's.

ik vind het een goede zet!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:43

ik vind het een super idee!
mensen leren er normaal mee om te gaan.

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:22

Ik zit ook nog op school en ik zeg jullie ik zal echt geen condooms kopen op school.. Vind dat echt geen plek voor dat soort dingen en vooral niet een snoepautomaat Mensen gaan er alleen mee k.lote.. als ze een apparaat op de wc zouden hange oke dan kan ik het me nog wel voorstellen maar een snoepautomaat

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:28

Goed idee Ja
Al zou ik liever condooms in de wc halen dan in de aula, maar mss zijn andere mensen daar makkelijker in. *LOL*

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:31

Goed initiatief Ja Is weer eens wat anders dan panty's en koksmutsen tussen de snoepjes zoals bij mij op school Clown
Of het gaat werken is denk ik weer een ander verhaal, zeker nu je heel makkelijk via internet kunt bestellen mocht je niet naar de winkel durven.

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:41

ik hoorde het ook op de radio *LOL*
K heb op mijn school nog niks gezien, en kzou zowiezo niet midden in de aulo condooms gaan halen Rolleyes

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:44

Ja, ik heb het vanmorgen in de krant gelezen! Sorry, maar ik vind het wel een beetje apart whoor! Ik bedoel, zo lijkt het net alsof ze jongeren aansporen om op school te gaan vrijen! En dan vind ik het helemaal gek dat ze het in een snoepautomaat stoppen. Voor het zelfde geld druk je een verkeerd knopje in en krijg je in plaats van een mars een pakje condooms. Ehmmm... Nee niet echt handig!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:47

geen wippy zonder jippy..

haha sorry moest ff das de reclame heb ik best vaak gehoort.
Naja het is toch goed van de school dat ze dat doen. Alleen wat ik me afvraag is of mensen het echt in de school gaan kopen. Dan zit gelijk de hele school dat jij gaat liggen tjaa hoe zeg je dat haha. Tong uitsteken

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:56

Juist niet, van een afstandje kan een ander niet zien of jij nou snoepjes uit die automaat haalt of condooms. Bovendien begrijp ik uit de artikelen dat dit in samenspraak met de scholieren van die school is besloten.

Citaat:
De scholieren hebben overigens zelf aangegeven dat de verspreiding het best via de automaat in de aula kon gebeuren. Dat geeft volgens de directeur aan dat de leerlingen ‘heel open’ met het onderwerp omgaan.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:07

Tsja, het is maar wat je fijn vind.

Bij ons zijn ze in de wc's.

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:39

kijk dat vind ik dan nog een plek waar je het misschien zou halen maar in een snoepautomaat Verward

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:04

Bealy schreef:
Juist niet, van een afstandje kan een ander niet zien of jij nou snoepjes uit die automaat haalt of condooms. Bovendien begrijp ik uit de artikelen dat dit in samenspraak met de scholieren van die school is besloten.

Oh jawel Clown
Als je de snoepautomaat uit je hoofd kent.. of het pakje condooms staat bovenaan..
Dan zie je het zo vallen Tong uitsteken

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:09

Op school..in de aula. En dan zo'n commotie erom maken Haha! Haha!
Ben benieuwd wat de 'verkoopcijfers' zijn Tong uitsteken

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:15

ik ook Clown
hoe vaak zouden ze moeten aanvullen ?

ik vind het zeker goed dat condooms op school zo verkcoht worden..
allleen de plek betwijfel ik..
hang ze gewoon in de wc's..

maar dan wel in de jongenswc's EN de meisjes Knipoog

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:17

nienke_92 schreef:
Ja, ik heb het vanmorgen in de krant gelezen! Sorry, maar ik vind het wel een beetje apart whoor! Ik bedoel, zo lijkt het net alsof ze jongeren aansporen om op school te gaan vrijen! En dan vind ik het helemaal gek dat ze het in een snoepautomaat stoppen. Voor het zelfde geld druk je een verkeerd knopje in en krijg je in plaats van een mars een pakje condooms. Ehmmm... Nee niet echt handig!

Nee dat is nou om mensen aan te sporen het veilig te doen zodat de ongewenste zwangerschappen en soa's wat minder worden Knipoog
En ik vind het een super idee.
Waarom zouden ze minder veilig zijn? Omdat de fabrikant dit voor een speciale doelgroep te maken en het dús goedkoper te maken? Niet alles wat duurder is, is beter Knipoog

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:19

Hmm langs een snoepautomaat staat vaak nog een snoepautomaat en drinkautomaat. vaak staan er mensen te wachten tot jij klaar bent. En dan ga je echt niet zomaar een pakje condooms pakken teminste ik niet en denk nog wel meer mensen.

Halloooo Een snoepautomaat heet niet voor neits SNOEPautomaat.. Of zijn het condooms met smaakje? En worden ze straks als snoepjes beschoud... Hmm zie het al voor me iedereen sabbelt erop (zonder inhoud Tong uitsteken )