Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danilo schreef:Zelfs mijn partner die niks met paarden heeft vond dit belachelijk.
grid schreef:casperrr schreef:iell... ik heb een tijdje geleden ook iets vaags gezien op talpa
viewtopic.php?f=144&t=658466&hilit=
pfff ja dat had ik ook gezienecht niet normaal was een of ander jaarlijks evenement of zo ?!?!?
Miss_Montana schreef:Daarom zou ik nooit naar dat soort landen als China en Japan gaan. Vanwege het dierenleed waar ze aan doen. Deze mensen hebben totaal geen gevoel voor dieren. Ze zien dieren als gebruiksvoorwerpen en het maakt hun dan ook helemaal niets uit als deze dieren pijn lijden. Ik vind ze walgelijk die mensen
Desiree schreef:Die spleetogen stralen koudheid uit. En dat vind je in deze gelegenheden ook helemaal terug. Totaal geen gevoel. En ja, nu discrimineer ik. Moeten ze zulke dingen ook maar niet doen.
Yuna schreef:
Babeth, dat hangt af in welk deel van het land: China is groot.
Vanessa24 schreef:Niet gezien (helaas of gelukkig) in Japen/ Korea hebben ze wel meer van die vage bezigheden die leuk zouden moeten zijn.
Vanessa24 schreef:Niet gezien (helaas of gelukkig) in Japen/ Korea hebben ze wel meer van die vage bezigheden die leuk zouden moeten zijn.