Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firedancer schreef:Volgens mij heb je als militaire instelling (lees= het leger) dus heel stevig gefaald in het selecteren en begeleiden van je personeel.
Stoere jongens onder elkaar, he? Niet mogen falen of kwetsbaar mogen zijn, he? Geen kritiek mogen hebben op de organisatie noch de missie waarvoor je daar gestationeerd zijn, toch.....
Wat mij betreft mag defensie zich diep gaan schamen.
Firedancer schreef:Volgens mij heb je als militaire instelling (lees= het leger) dus heel stevig gefaald in het selecteren en begeleiden van je personeel.
Stoere jongens onder elkaar, he? Niet mogen falen of kwetsbaar mogen zijn, he? Geen kritiek mogen hebben op de organisatie noch de missie waarvoor je daar gestationeerd zijn, toch.....
protonja schreef:ik bedoel die man wat zelfmoord heeft gepleegd, dat wist hij vantevoren dus dat hij het daar niet aankon, dan besluit je toch dat je dan naar huis gaat, toch geen zelfmoord daar. en je dierbaren dan.
protonja schreef:ik bedoel die man wat zelfmoord heeft gepleegd, dat wist hij vantevoren dus dat hij het daar niet aankon, dan besluit je toch dat je dan naar huis gaat, toch geen zelfmoord daar. en je dierbaren dan.
Frozenstar schreef:Firedancer schreef:Volgens mij heb je als militaire instelling (lees= het leger) dus heel stevig gefaald in het selecteren en begeleiden van je personeel.
Pardon? Millitairen leggen ZELF een eed af. Waarin zij dus zweren zich trouw te blijven aan Defenisie. Defensie moet zich niet gaan schamen! Dat zou jij moeten doen!
Ga zelf maar eens lekker in het leger zitten, dan merk je hoe het is, en dan mag je oordelen.
Vanessa24 schreef:Je vergeet dat het mensen zijn, geen moordmachines. Er is niets zo veranderlijk als de mens.
Ook militairen hebben gevoel en soms kan het zijn dat die gevoel hun te veel wordt.
Er rust een gigantische last op hun schouders, ik zou niet in hun schoenen willen staan.
MelOdYs_Star schreef:Ik vind zelfmoord niet laf, ik denk dat je daar juist heel veel lef voor moet hebben. Het lijkt voor veel mensen laf omdat het net lijkt alsof die persoon de makkelijkste weg kiest. Maar ik denk zelf, dat die persoon die zelfmoord pleegt, zo in de war is en zo slecht in z'n vel zit, dat dat de enigste weg lijkt, dan worden alle andere wegen/opties onzichtbaar. Maar dit is was IK vind. Gewoon mijn perceptie.
Maar ik wens alle nabestaande zeker veel sterkte met dit verlies.
MelOdYs_Star schreef:Ik vind zelfmoord niet laf, ik denk dat je daar juist heel veel lef voor moet hebben. Het lijkt voor veel mensen laf omdat het net lijkt alsof die persoon de makkelijkste weg kiest. Maar ik denk zelf, dat die persoon die zelfmoord pleegt, zo in de war is en zo slecht in z'n vel zit, dat dat de enigste weg lijkt, dan worden alle andere wegen/opties onzichtbaar. Maar dit is was IK vind. Gewoon mijn perceptie.
Maar ik wens alle nabestaande zeker veel sterkte met dit verlies.
ushi schreef:Kun je na gaan hoe 'leuk'het daar is, en wat wij niet te horen krijgen als Nederlandse burgers....