Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nor schreef:wat goed zeg van die hond.Kan je maar weer zien hoe trouw ze zijn
Citaat:(...)
De twee jaar oude Rocky, door zijn baasje omschreven als een lieve, betrouwbare familiehond, besloot over te gaan tot actie en viel de indringers aan. Rocky moest zijn heldhaftige daad bijna met zijn eigen dood bekopen. De mannen schoten de hond tijdens het gevecht tot twee keer toe in de borst.
(...)
Woensdag is Rocky geopereerd en zijn de twee kogels uit zijn lichaam verwijderd. Volgens de dierenarts maakt de hond het naar omstandigheden goed.
VeirL schreef:???
Nu snap ik het dus niet meer...
whisperramse schreef:mijn oude retriever van 12 jaar (foto zie profiel), zo dik als een os, heeft mijn ex aangevallen toen hij op mijn deur kwam bonken.
Kan je je voorstellen dat hij artrose heeft en haast niet meer vooruit raakt?
De hond heeft hem goed mee gehad in zijn been en arm, dat beest deed zelfs nog geen vlieg kwaad!
puur het feit dat die man een bedreiging voor mij zou vormen heeft mijn hond zo boos gekregen.
honden zijn prachtige dieren, eerlijk en je kan er op vertrouwen!
De hond is de betere mens!
Anthea schreef:Super ook dat die hond het heeft overleefd.
Ketaki schreef:voor zo'n dier zou ik ook een operatie over hebben, hoe duur het ook zou mogen gaan kosten.
als zo'n dier je leven redt, is het gewoon je heiligdom
Diana_14 schreef:Ketaki schreef:voor zo'n dier zou ik ook een operatie over hebben, hoe duur het ook zou mogen gaan kosten.
als zo'n dier je leven redt, is het gewoon je heiligdom
Tja, dan vraag ik me af.. waarom is de hond pas een dure operatie waard na het redden van je leven?
Mijn dieren zijn sowieso mijn heiligdom, ook al hebben ze mijn leven (nog) niet gered.
Ketaki schreef:Diana_14 schreef:
Tja, dan vraag ik me af.. waarom is de hond pas een dure operatie waard na het redden van je leven?
Mijn dieren zijn sowieso mijn heiligdom, ook al hebben ze mijn leven (nog) niet gered.
ik zeg ook niet dat het pas na zo'n leven is dat hij je red, maar gewoon.
mijn hond is mijn alles, dus hopen dat ik nog heel lang plezier van hem heb.
hij is bijna 2.