Nederlandse bodybuilder nieuwe Mister Universe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Re: Nederlandse bodybuilder nieuwe Mister Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:11

Ik zag m van de week op tv. gewoon met kleren aan Clown
zag er toch heel anders uit. hij gaf een interview.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:15

*staart een tijdje naar de foto*
nee yek dit is echt vies. Die huid glimt zo dat het net lijkt of ie op knappen staat!! Zn hoofd + "zakie" zijn in verhouding ook nog eens te klein. Geef mij maar een gewoon six packje Bloos

En voor de "geinstereseerden":
http://www.worldfitnessfederation.de/na ... wm_02.html
Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:18

tanya89 schreef:
*staart een tijdje naar de foto*
nee yek dit is echt vies. Die huid glimt zo dat het net lijkt of ie op knappen staat!! Zn hoofd + "zakie" zijn in verhouding ook nog eens te klein. Geef mij maar een gewoon six packje Bloos

En voor de "geinstereseerden":
http://www.worldfitnessfederation.de/na ... wm_02.html
Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

waarom denk je dan dat al die bodybuilders zo'n "klachten" krijgen op latere leeftijd.

maar zo'n kerel zou ik ook niet willen hebben.
gelukkig is mijn ventje/kereltje niet zo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:23

Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik heb echt bewondering dat iemand dit voor elkaar kan krijgen, en ik vind het zeker niet lelijk Haha!
Met alleen wat pillen slikken ben je er echt niet hoor, hier zit ongelooflijk veel training, dieëten, zelfdicipline en opoffering in.
Vind het erg gaaf dat een Nederlander gelukt is om Mister Universe te worden OK dan!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:26

heb het gevoel dat als je hem met een naald prikt hij gelijk leegloopt eigenlijk Haha! Duivel

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:31

Hij is heel erg droog getraind zodat je alle spieren heel goed kan zien. Ik denk dat de meeste van jullie hem in zijn normale toestand zeker een goed figuur vinden hebben.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:46

lach me altijd rot om die gasten, als ze lopen zijn ze stoer, gaan ze zitten of liggen (strand) dan zakt die spiermassa als een pudding inelkaar. Kan het niet direct mooi vinden, maar zie liever een man zo gespiert als een vrouw, das pas lelijk

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:09

sorry, maar daar kan ik echt niet warm voor lopen!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:48

Ik vind het ontzettend knap. Weet je wat voor doorzettingsvermogen je moet hebben om dat voor elkaar te krijgen? En het is niet alleen trainen, het is ook eten. Een hele lifestyle. Wat ik wel jammer vind is dat het op het onwetende publike verkeerd overkomt, die snappen niet dat dit een wedstrijdtoestand is wat idd extreem is maar dat deze mensen er niet het hele jaar door zo uitzien. En ik vind het jammer dat de competities gericht zijn op nóg bruiner, nóg droger en nóg glanzender. Daarom kijk ik liever naar de figure-rondes Lachen

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:55

@ laura, die mensen zijn er verslaaft aan. Er komt een stofje vrij kom nou even niet op de naam, mn vriendin houd haar pws er over. endorfine ofzo? Dat maakt je lichaam zelf aan en daardoor raken sommige mensen bijvoorbeeld verslaaft aan rennen/hardlopen. En bodybuilders zijn verslaaft aan spieren kweken.
Wat bodybuilders doen is hun eigen lichaam naar de filisteinen helpen. Hun leefwijze is echt ongezond. Ze krijgen op relatief jonge leeftijd al last van verslijting enz.

Ik vind het wel knap dat ze zo'n gediciplineerd leven leiden, maar bewonder het niet. Vind het ook niet mooi. Maarja ieder moet voor zichzelf weten wat hij mooi vind en niet. Het is zijn eigen lichaam.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:30

o0marije0o schreef:
@ laura, die mensen zijn er verslaaft aan. Er komt een stofje vrij kom nou even niet op de naam, mn vriendin houd haar pws er over. endorfine ofzo? Dat maakt je lichaam zelf aan en daardoor raken sommige mensen bijvoorbeeld verslaaft aan rennen/hardlopen. En bodybuilders zijn verslaaft aan spieren kweken.
Wat bodybuilders doen is hun eigen lichaam naar de filisteinen helpen. Hun leefwijze is echt ongezond. Ze krijgen op relatief jonge leeftijd al last van verslijting enz.

Ik vind het wel knap dat ze zo'n gediciplineerd leven leiden, maar bewonder het niet. Vind het ook niet mooi. Maarja ieder moet voor zichzelf weten wat hij mooi vind en niet. Het is zijn eigen lichaam.

Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat menig bodybuilder gezonder leeft dan een gemiddelde nederlander. De anabolengebruikers daargelaten. Je kan namelijk niet in vorm komen als je ongezond leeft of crashdieet. Je kan ook niet in vorm komen als je overmatig hard sport. Dat is het mooie aan bodybuilden. Pas als je een balans hebt tussen voeding, training en rust bereik je wat!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:12

Getver dat ziet er echt niet uit.. Die benen, echt heel eng..

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:14

Niet alles is goed ontwikkeld zo te zien Knipoog

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:16

zo'n lichaam kan toch niet gezond zijn? Vind het iig alles behalve aantrekkelijk Rolleyes

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:28

Ieuw.

Mijn vriend heeft ook een tijdje ge BB't, en hebben ook kenissen die daar aan doen, en die zijn ook goed gespierd maar VER van deze man. BB hoeft niet per definitie op zo'n uiterlijk uit te komen (daar moet je wel heeeeeeeeeel veel voor doen en niet natuurlijk) je kunt er ook gewoon een mooi strak lijf mee krijgen. Maar dit vind ik echt niet mooi hoor.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 00:41

Daar wil ik nog niet dood bij in de buurt gevonden worden Bloos!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:14

Hij was van de week ook bij Jensen, had even een stukje gezien. Ik weet eigenlijk niet of het ongezond is. Er kwam ook een 80-jarige man bij Jensen, ook bodybuilder, en ik moet zeggen dat die er verdomd goed uit zag voor z'n leeftijd. Nagelbijten / Gniffelen

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:14

ik vind het ook niet echt mooi op zo een foto, (vooral de vrouwen niet op die site van tanya89 )maar ik denk dat als ze in gewone kleding rondlopen en niet op zo een show dat het er dan best redelijk uitziet

maar goed, ik heb wel veel respect voor zo iemand, als ik alleen maar kijk naar hoeveel moeite het mij kost om me een paar keer op te drukken en dan bedenk hoevaak zij zich daaroverheen hebben gezet...

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:20

Ilindra schreef:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik heb echt bewondering dat iemand dit voor elkaar kan krijgen, en ik vind het zeker niet lelijk Haha!
Met alleen wat pillen slikken ben je er echt niet hoor, hier zit ongelooflijk veel training, dieëten, zelfdicipline en opoffering in.
Vind het erg gaaf dat een Nederlander gelukt is om Mister Universe te worden OK dan!

nou ik kan je zeggen dat je niet alleen bent hoor, ik heb zelf ook een poosje in de sportschool gelopen tussen die dames en heren die dit doen, maar ik heb er echt bewondering voor gekregen. het komt ze echt niet aanwaaien en het is mooi dat er ook eens een Nederlander wint.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:22

Wat zal die moeite hebben met kleding kopen zeg haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:45

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 13:52

Hahaha die naam van die site ;D

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 23:32

Mijn vader was vroeger bodybuilder hahah:D
Schaamt zich er nu overigens heel erg voor..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 03:03

Waarom is Mister Universe een geoliede spierbundel.. Is dat het ideaal? (Te horen aan de reacties hier.. nee?)
Miss Universe is toch ook geen bodybuildster? Waarom niet een "gewone" knappe vent.. ik snap dat niet Haha!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 03:19

Ilindra schreef:

de enige ben je niet hoor... ik vind dit zeker wel mooi... Hij staat hier nu in wedstrijd vorm maar op het moment dat hij niet in wedstrijd vorm is en gewoon is zullen veel meiden hem toch stiekem wel na kijken in positieve zin...
Mooi droog getraind is zeker wel mooi en dan zakken die spieren echt niet als een plumpudding in elkaar hoor als hij gaat zitten ofzo...
toch jammer dat deze (top)sport zo'n slecht imago heeft bij de Nederlanders...
Ik vind het super om te zien en ja hiernaast zou ik wel gezien willen worden... Mijn respect heeft ie dat hij mister universe is geworden...