zag er toch heel anders uit. hij gaf een interview.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tanya89 schreef:*staart een tijdje naar de foto*nee yek dit is echt vies. Die huid glimt zo dat het net lijkt of ie op knappen staat!! Zn hoofd + "zakie" zijn in verhouding ook nog eens te klein.
![]()
![]()
Geef mij maar een gewoon six packje
En voor de "geinstereseerden":
http://www.worldfitnessfederation.de/na ... wm_02.html![]()
o0marije0o schreef:@ laura, die mensen zijn er verslaaft aan. Er komt een stofje vrij kom nou even niet op de naam, mn vriendin houd haar pws er over. endorfine ofzo? Dat maakt je lichaam zelf aan en daardoor raken sommige mensen bijvoorbeeld verslaaft aan rennen/hardlopen. En bodybuilders zijn verslaaft aan spieren kweken.
Wat bodybuilders doen is hun eigen lichaam naar de filisteinen helpen. Hun leefwijze is echt ongezond. Ze krijgen op relatief jonge leeftijd al last van verslijting enz.
Ik vind het wel knap dat ze zo'n gediciplineerd leven leiden, maar bewonder het niet. Vind het ook niet mooi. Maarja ieder moet voor zichzelf weten wat hij mooi vind en niet. Het is zijn eigen lichaam.
Ilindra schreef:Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik heb echt bewondering dat iemand dit voor elkaar kan krijgen, en ik vind het zeker niet lelijk![]()
Met alleen wat pillen slikken ben je er echt niet hoor, hier zit ongelooflijk veel training, dieëten, zelfdicipline en opoffering in.
Vind het erg gaaf dat een Nederlander gelukt is om Mister Universe te worden
mariellexxx schreef:Wat zal die moeite hebben met kleding kopen zeg haha.
Ilindra schreef:Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik heb echt bewondering dat iemand dit voor elkaar kan krijgen, en ik vind het zeker niet lelijk![]()
Met alleen wat pillen slikken ben je er echt niet hoor, hier zit ongelooflijk veel training, dieëten, zelfdicipline en opoffering in.
Vind het erg gaaf dat een Nederlander gelukt is om Mister Universe te worden