Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chitra schreef:het is zeker waar dat de gezonde broodje altijd duurder zijn!
zonde gewoon! ik lust zelf geen sla en tomaten en komkommer..
maar dat betekend niet dat ik elke dag bij mcdonalds zit!
eigenlijk maximaal 2x per jaar omdat een vriendin er zo veel trek in heeft! die panini's zijn zo lekker! of erwtensoep bij de HEMA! heerlijk! zet je me 1 heerlijk gezond broodje voor of 3 meals bij mcdonalds.. dan kies is zekerste weten het heerlijke broodje!
een meisje dat ik ken was vroeger over de 90 kilo! 14 jaar!!
ze werd zoveel gepest, ze vond het zelf echt vervelend dat ze zo dik was..
ze vond ook dat ze niet veel at.. maar ja als je 2 patatjes per dag eet..
nu heeft ze er was aan gedaan!
ze weeg nu nog 68 kilo!
eet geen 2x per week patat meer..
d'r puisten zijn bijna weg.. en ze is 4 kleding maten naar beneden gegaan..
wie kan dan invredesnaam nog zeggen dat patat zo lekker is dat het geen kwaad kan om het 2x per dag te eten?!
Linda schreef:Ik heb de docu ook gezien, en mijn mond viel vooral open van het feit dat er in een supersize cola 1,5 (!!!) liter zit![]()
Dat is toch verschrikkelijk!!! Dat zijn meer dan 40 suikerklontjes!!!
Yvonniej schreef:2 keer per dag is ook wel heel erg overdreven. maar als je eens in de 2 weken een keer een patatje eet. Who cares? Ik denk dat elke dag cola erger is..
Kieffer schreef:Ik had het ook gezien, op dvd. Er zaten wel aardige stukken in, maar echt spectaculair vind ik het niet, het is vrij voorspelbaar allemaal.
chitra schreef:Yvonniej schreef:2 keer per dag is ook wel heel erg overdreven. maar als je eens in de 2 weken een keer een patatje eet. Who cares? Ik denk dat elke dag cola erger is..
nee serieus, ze at vaak 2x per dag een patatje..
naast de normale maaltijden..
toen is ze naar de dietist gegaan..
en is van de ene op de andere dag precies het dieet gaan volgen van de dietiste gaf!
echt fantastisch knap van d'r!!
alette schreef:maarja die man die in die docu 3 keer per dag macdonald's eten at die eet normaal veganistisch. en dan zo extreem omslaan, ja dat kan niks anders dan allerlei rare dingen doen met je lijf.
daantjuhhh schreef:Misser schreef:Ik kreeg steeds meer trek in een Big Mac tijdens het kijken naar deze documentaire, serieus!
Ik vind dit de eigen verantwoording van de mensen, je stopt dat eten toch zelf naar binnen?
Het is zo makkelijk om altijd maar iemand anders de schuld te geven van jouw fouten.
Ik al na het lezen van dit topic![]()
ooh, wat snap ik naar een big mac..
Mag niet, heb gister al pizza gehad!
Jamezy schreef:Linda schreef:Ik heb de docu ook gezien, en mijn mond viel vooral open van het feit dat er in een supersize cola 1,5 (!!!) liter zit![]()
Dat is toch verschrikkelijk!!! Dat zijn meer dan 40 suikerklontjes!!!
Hmm... dat ze het uberhaupt opkrijgen! Over anderhalve liter cola zou ik denk ik drie dagen doen![]()
Zoals ik al zei; dat mensen zich kapot eten is mij zorg, eigen verantwoordelijkheid. Maar is het niet vreemd dat dergelijke gigantische hoeveelheden voor ontzettende bodenprijzen worden aangeboden? En dan heb ik het niet alleen over cola, maar vooral de burgers etc. ...
Siria schreef:neej, als het goedkoop (en 'lekker') is wordt het juist veel gegeten en als er veel van geproduceerd wordt wordt het vanzelf goedkoper, of bedoelde je dit niet?
Siria schreef:moet je de nederlandse boekbespreking van apple is lezen, en dan vooral dat stukje over het vlees in een hamburger