Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corina77 schreef:@sylvia,
Tuurlijk is het erg als die €10 000 weg is. Maar waar heeft ze dat geld dan vandaan gehaald ? In Nederland is het altijd nog zo dat iedereen recht heeft op een uitkering en dus in feite niemand zonder brood hoeft te zitten.
hiltje1973 schreef:Er zit ook en gescheiden kerel in het programma met een kind van 2 jaar die ook zonder afscheid dat huis is ingerend voor die kans op een ton. Die was op dat moment voor de camera's zonder kind en vertrok direct uit de snackbar dus geen zielige taferelen op TV, maar evengoed een jaar van dat kind weg zonder afscheid...... Daar hoor ik niemand over............lijkt me net zo smakeloos.......maar geen kamervragen.........omdat het een man is? Omdat hij gescheiden is.......? Over onderscheid tussen man en vrouw maken zeg............
lies schreef:Er worden wat dingen aangenomen die helemaal niet zo zijn geloof ik. Ten eersteCitaat:Het gezin is bekend bij Jeugdzorg. Dan zit er toch al iets niet goed.
Nu wel idd, maar het is geen probleemgezin wat al bekend was voor het programma startte.
kwebbel schreef:een opleiding kan je thuis ook volgen daar hoef je geen jaar je kinderen voor in de steek te laten,en haar zussen kunnen dan wel voor haar kinderen zorgen maar die kunnen nooit de rol van de moeder vervangen.
ik blijf erbij ik vindt het echt belachelijk
Citaat:Ik vond die hele scene waarbij ze afscheid nam van die kids echt heel onfris. Ze snauwde die dochter zelfs af dat ze moest kappen met het gebler toen ze snel de limousine inrende op weg naar die villa en die ton en het miljoen
DenK4ever schreef:Gister avond was ze aan de telefoon in RTL Boulevard... Toen maakte ze wel een goeie opmerking:
"Ik heb mijn kinderen goed en weloverwogen achtergelaten bij familie waar ik weet dat ze in goede handen zijn, ik heb ze niet te vondeling gelegd en ik heb ze ook niet in stukjes gehakt en achterin mijn auto gelegd om ze vervolgens in het bos te dumpen"
Tja, daar heeft ze toch wel gelijk in... Er gebeuren vreselijke dingen in Nederland, veeel en veel erger dan dit, en daar maken we ons zo druk om?
DenK4ever schreef:Nee, helaas gebasseerd op een waargebeurd verhaal...
hns schreef:DenK4ever schreef:Gister avond was ze aan de telefoon in RTL Boulevard... Toen maakte ze wel een goeie opmerking:
"Ik heb mijn kinderen goed en weloverwogen achtergelaten bij familie waar ik weet dat ze in goede handen zijn, ik heb ze niet te vondeling gelegd en ik heb ze ook niet in stukjes gehakt en achterin mijn auto gelegd om ze vervolgens in het bos te dumpen"
Tja, daar heeft ze toch wel gelijk in... Er gebeuren vreselijke dingen in Nederland, veeel en veel erger dan dit, en daar maken we ons zo druk om?
Wat een uitspraak![]()
Die gedachtes al![]()
(Zeker een script van Talpa)
Desiree schreef:kwebbel schreef:een opleiding kan je thuis ook volgen daar hoef je geen jaar je kinderen voor in de steek te laten,en haar zussen kunnen dan wel voor haar kinderen zorgen maar die kunnen nooit de rol van de moeder vervangen.
ik blijf erbij ik vindt het echt belachelijk
Thuis een opleiding volgen met 2 kleine kinderen, terwijl je daarnaast ook nog moet werken en het huishouden moet doen terwijl je in de gouden kooi verder niets hoeft? Niet te vergelijken. DAarnaast wordt de opleiding ook nog eens vergoed in de gouden kooi.
lies schreef:Ze doelde natuurlijk op Rowena Rikkers (meisje van Nulde, in stukjes gevonden) waarbij Jeugdzorg ENORM gefaald heeft. Veel mensen hebben aangegeven bij Jeugdzorg dat het in die familie compleet fout ging, maar men vond kennelijk dat het geen prioriteit had. Het meisje moest het met de dood bekopen.
luxje schreef:[
Als ze nu oppas heeft kunnen regelen voor een heel jaar lang 24/7 dan moet het ook geen probleem zijn om oppas te vinden gedurende een opleiding.
In de gouden kooi wordt haar opleiding wellicht vergoed, maar ze heeft wel 10.000 euro inleg betaald, in mijn ogen kun je voor dat geld best een secretaresse opleiding volgen én je rijbewijs halen.
Hoef je niet eens een heel jaar je kinderen voor te missen..
Desiree schreef:luxje schreef:[
Als ze nu oppas heeft kunnen regelen voor een heel jaar lang 24/7 dan moet het ook geen probleem zijn om oppas te vinden gedurende een opleiding.
In de gouden kooi wordt haar opleiding wellicht vergoed, maar ze heeft wel 10.000 euro inleg betaald, in mijn ogen kun je voor dat geld best een secretaresse opleiding volgen én je rijbewijs halen.
Hoef je niet eens een heel jaar je kinderen voor te missen..
Wel als het een hoop geld kost allemaal dat je helemaal niet hebt.
Als ik jullie hoor redeneren, dan denk ik dat jullie het financieel allemaal erg goed voor elkaar hebben!