Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:@roxiie
Maar waar slaat dan parasiet op?
Sorry mening geven mag?
Maar dit slaat gewoon nergens op.
Als jij in verwachting bent zal ik ook zeggen,, Goh, nog z'n parasiet erbij!
roxiie schreef:Nou nog zo'n parasiet er bij ..
Nanne schreef:Leuk voor ze.. Maar ik zou wimlex niet op of onder me willen hebben!!
Cassidy schreef:Denk jij er echt zo over of herhaal je de mening van een ander (je vader misschien).
russel schreef:Oef, alweer.
roxiie schreef:misschien snap je nu mijn bedoeling met parasiet..
Yvonniej schreef:roxiie schreef:Nou nog zo'n parasiet er bij ..
Roxiie zulke opmerkingen zijn niet gewenst hier op bokt. (en zeker niet on-onderbouwd)
Ik snap overigens niet hoe jij als 12 jarige aan die taal komt
Esmeralda schreef:Mijn moeder was zeker ook een goed fokproduct met 5 meiden !!!![]()
Ik vind het supr voor Maxima dat ze wederom zwanger is.
daantjuhhh schreef:@roxiie
Maar waar slaat dan parasiet op?
Sorry mening geven mag?
Maar dit slaat gewoon nergens op.
Als jij in verwachting bent zal ik ook zeggen,, Goh, nog z'n parasiet erbij!
Cassidy schreef:Esmeralda schreef:Mijn moeder was zeker ook een goed fokproduct met 5 meiden !!!![]()
Dat heet dan fokmerrie(sorry)
Ben er zelf een van de vijf, waarvan er eentje het niet heeft gehaald. Ik heb ons nooit als grote familie beschouwd...
Esmeralda schreef:wat kan ik woest worden om die ongelooflijke *&%*$#^& opmerkingen : zo die fokken door, andere hengst erop en die opmerking parasiet!!!! Hoe haal je het in hoofd iemand op die manier te benoemen. Iedereen voor zich hoor.
Er zat mensen die graag kinderen willen waarbij het niet lukt. Maar er zijn er zat die een groot gezin willen en waarbij het wel lukt.
Laat iedereen even in zijn waarde zeg. Mijn moeder was zeker ook een goed fokproduct met 5 meiden !!!
![]()
Gefeliciteerd
Ik wilde ook graag een groot gezin,maar het is bij 2 gebleven waar ik ongelooflijk veel van hou