Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghani schreef:ik hoop dat ie dood is. Zal wel niet. Gelukkig is ie al bejaard, het kan niet lang meer duren .
Bas232 schreef:Maakt het uit?
Ik denk het niet, want er is vast een of andere idioot die hem vervangt.
Bovendien schijnt iedereen te vergeten dat Bin Laden een ex CIA agent is.
En dat Amerika hem aan alle kanten steunde toen ze hem nodig hadden toen Rusland in Afganistan zat.
Hetzelfde met de Koerden, Saddam, Sjah van Perzie, enzovoort....
Als je echt ergens bang voor moet zijn dan is het Amerika wel, dat zijn de grootste schurken op aarde.
Hoeveel onschuldige burgers zijn reeds niet vermoord door Amerika wegens de "War on Terror"?
Wel veel meer dan die zogenaamde terroristen hebben omgebracht.
Amerika vermoord mensen, all in the name of good cause!
Ik ben en blijf van mening, dat de meeste oorlogen een direct gevolg zijn van Amerikaans gedoe en belangen van Amerika.
Het wordt echt eens tijd dat Europa een eigen blok vormt, tegen Amerika, want ik heb schoon genoeg van hun oorlogszucht!
Bas232 schreef:Maakt het uit?
Ik denk het niet, want er is vast een of andere idioot die hem vervangt.
Bovendien schijnt iedereen te vergeten dat Bin Laden een ex CIA agent is.
En dat Amerika hem aan alle kanten steunde toen ze hem nodig hadden toen Rusland in Afganistan zat.
Hetzelfde met de Koerden, Saddam, Sjah van Perzie, enzovoort....
Als je echt ergens bang voor moet zijn dan is het Amerika wel, dat zijn de grootste schurken op aarde.
Hoeveel onschuldige burgers zijn reeds niet vermoord door Amerika wegens de "War on Terror"?
Wel veel meer dan die zogenaamde terroristen hebben omgebracht.
Amerika vermoord mensen, all in the name of good cause!
Ik ben en blijf van mening, dat de meeste oorlogen een direct gevolg zijn van Amerikaans gedoe en belangen van Amerika.
Het wordt echt eens tijd dat Europa een eigen blok vormt, tegen Amerika, want ik heb schoon genoeg van hun oorlogszucht!
Marijkjuh schreef:Ik denk niet dat hij echt dood is, ik hoorde vandaag z'n naam nog vallen op de radio ( heb er toen verder niet naar geluisterd ) Ik geloof niet zo in die " betrouwbare" bronnen