Lichaam gevonden in bos bij Someren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2Jarig

Re: Lichaam gevonden in bos bij Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:14

Ik zag pas al een opsporingsbericht van melanie en ik had al zo gevoel dat ze was vermoord.
Gewoon de manier waarop ze is weggegaan.
Ik hoorde gistermiddag tijdens het werken dat ze een lijk hadden gevonden is sommeren en ik kreeg gewooon de kriebels over heel me lijf.
Ik wil de ouders heel veel sterkte wensen want dat je je kind zo moet kwijt raken is het ergste wat een ouder kan overkomen lijkt me.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:16

Is het haar nou echt dan?

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:16

wat een ellende weer....zulke dingen zult men nooit begrijpen,ik wordt er gewoon stil van..

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:22

verschrikkelijk... ik hoop voor de ouders dat er vandaag zekerheid komt, vreselijk om af te moeten wachten of het je kind wel of niet is( wat denk ik ook betekend dat het flink toegetakeld is of er al 2 weken ligt, anders was het lijk wel direct te indentificeren geweest toch..of zie ik dat verkeerd?)
bah....als het haar wel is, is het te hopen dat het meisje niet teveel pijn/angst geleden heeft

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:27

ik hoorde het gisteren al op concour maar wist verder nog niks nu stond het in de krant.
Het is heel erg..
ook bij mij op school hing zon poster ..

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:33

Ik zag het op het journaal... vreselijk!
Ben het verder met Roossie eens.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:40

Oh wat erg en dan te weten dat ik ook ooit in die bossen ben. Gruwelijk als ze het is, ik zou niet in die ouders schoenen willen staan. Volgens mij sta ik dan niet voor de gevolgen in Huilen .

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:43

Ik snap dat je nu niet graag alleen fietst...heb ik ook..ik woon in mierlo-hout ( vlak bij dus ) Vind het ook niet echt prettig om te weten dat een paar kilometer verderop iemand is ontvoerd...ik fiets ook elke dag alleen..bevalt me ook niks. Vooral dalijk in de winter niet...moet ik door het donker naar school fietsen...

d0rien1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:50

echt een vreselijk verhaal!
ik vind het altijd zo akelijk als er een kind ontvoerd wordt. en als ze dan nu vermoord blijkt zijn... bah! afschuwelijk. inderdaad zeiden ze gister op het nieuws dat het naar waarschijnlijkheid om Melanie ging. Maar daar zou vandaag uitsluitsel over komen.
echt verschrikkelijk. je vermoord niet alleen jong meisje met nog een heel leven voor zich, maar je verwoest meteen het leven van het hele gezin. hier kom je nooit overheen.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:51

De kranten geven op de voorpagina aan dat het inderdaad om haar gaat. Dus ik denk dat het dan bevestigd is, anders plaatsten ze dat niet.

Wat ontzettend tragisch, ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat er is gebeurd.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:59

Vonnie84 schreef:
Het is voor 99,9% zeker dat het Melanie was.....

Morgen gaan ze DNA onderzoek doen en bekijken wat de doodsoorzaak is geweest. En na dat onderzoek kunnen ze met 100% zekerheid zeggen of ze het echt was en hoe ze om het leven is gekomen.

Ik krijg hier toch wel de bibbers van. In die bossen rij ik met m'n paard en het is hier zo'n 10 minuten fietsen vandaan. Het idee alleen al dat er zo'n freak hier nog los rond loopt. Bah. Echt zieke geesten.
Ben d'r al de hele middag niet goed van.

http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=69444

wij lopen daar vaak met de honden.
wij zitten daar op de camping.
echt erg zeg mijn ouders zijn er op dit moment er is onderhand dag en nacht politie.

echt erg voor de ouders om zo in spanning te moeten zitten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:10

jacimatho schreef:
De kranten geven op de voorpagina aan dat het inderdaad om haar gaat. Dus ik denk dat het dan bevestigd is, anders plaatsten ze dat niet.

Er zou vandaag uitsluitsel gegeven worden, werd er gisteren gezegd.

Op nu.nl staat echter het volgende bericht, van vanochtend half 8:

http://www.nu.nl/news/832097/14/Groot_s ... meren.html

Citaat:
Groot sporenonderzoek in bos Someren

Uitgegeven: 23 september 2006 07:32
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 07:33

SOMEREN - De technische recherche gaat zaterdagochtend verder met het sporenonderzoek in het bos in Someren waar vrijdag het lichaam werd gevonden dat waarschijnlijk toebehoort aan de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop. Een groot gebied is daartoe sinds vrijdagochtend hermetisch afgesloten.

Vrijdag vond de politie het stoffelijk overschot na een melding van een wandelaar. De hele dag en avond werd daarna op de vindplaats onderzoek gedaan door tien experts. Vrijdagavond laat meldde de politie dat het waarschijnlijk gaat om de tiener die sinds 7 september werd vermist.

Doodsoorzaak
Zodra het onderzoek op de vindplaats is afgerond zal het sporenonderzoek zich uitbreiden naar de rest van het bos, aldus een woordvoerster. Het lichaam gaat naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag.

Dat zal naar verwachting zaterdagmiddag sectie verrichten om de identiteit van het slachtoffer definitief vast te stellen en meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak.

Volgens dit bericht is de identiteit van het slachtoffer nog niet definitief vastgesteld, in tegenstelling tot datgene wat de kranten blijkbaar melden. Knipoog

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:24

Haar ouders moeten ook door een hel gaan. Zij hebben nog geen 100 % zekerheid en de kranten gooien al op de voorpagina dat hun dochter dood is.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook wel om haar gaan, er is maar een meisje vermist in dergelijke omstandigheden in die omgeving, maar toch.
Uit respect had de media kunnen wachten. Maar ja.....groots op de voorpagina drijft de omzet lekker omhoog en wordt de dikke zaterdag krant goed verkocht.

Als het daadwerkelijik om dit meisje gaat, zou het relatief makkelijk te zien moeten zijn.
In twee weken vergaat een lichaam toch niet dermate snel dat kleding en andere herkenningspunten onherkenbaar zijn?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:35

jacimatho schreef:
Haar ouders moeten ook door een hel gaan. Zij hebben nog geen 100 % zekerheid en de kranten gooien al op de voorpagina dat hun dochter dood is.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook wel om haar gaan, er is maar een meisje vermist in dergelijke omstandigheden in die omgeving, maar toch.
Uit respect had de media kunnen wachten. Maar ja.....groots op de voorpagina drijft de omzet lekker omhoog en wordt de dikke zaterdag krant goed verkocht.

Als het daadwerkelijik om dit meisje gaat, zou het relatief makkelijk te zien moeten zijn.
In twee weken vergaat een lichaam toch niet dermate snel dat kleding en andere herkenningspunten onherkenbaar zijn?

Ik denk ook dat ze het gewoon nog niet mogen zeggen op tv. Dit oin verband met het onderzoek. Er lopen wel 2 verdachten rond(die al eerder waren opgepakt) die ook tv kijken en zo misschien sporen o.i.d kunnen verbergen enz.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:40

O wow ik heb op de manege van die camping gewerkt toen die nog van de familie van Leeuwen was en hun dochter daar nog springpaarden trainde. We gingen vaak rijden in het bos en dat is zo'n uitgestrekt gebied daar.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:42

jacimatho schreef:

Ik weet niet hoe het met de papieren kranten is gesteld, maar als ik op www.telegraaf.nl en www.ad.nl kijk, dan zie ik in de koppen toch woorden als 'waarschijnlijk' en 'mogelijk'. Die nieuwsberichten verschillen IMO dus niet veel van de berichtgeving op nu.nl.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:52

Ik heb de Telegraaf binnen gekregen vanmorgen en die kopt echt met een joekel van een foto van haar + de titel "Melanie ( 15 ) dood in bos , scholiere gevonden vlak bij haar ouderlijk huis "
Als je dan de tekst leest staat er in heel kleine lettertjes dat het waarschijnlijk om haar gaat. Maar de schreeuwende titel met haar foto zegt anders.

Maar goed, zo is de Telegraaf. Juridisch zijn ze ingedekt, en de verkoop knalt omhoog.

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:53

Ik volg dit ook op de voet, want Melenie woont 50 m van het huis van mijn ouders. Ik kende haar ook. Het is verschrikkelijk.

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:01

jacimatho schreef:
Ik heb de Telegraaf binnen gekregen vanmorgen en die kopt echt met een joekel van een foto van haar + de titel "Melanie ( 15 ) dood in bos , scholiere gevonden vlak bij haar ouderlijk huis "
Als je dan de tekst leest staat er in heel kleine lettertjes dat het waarschijnlijk om haar gaat. Maar de schreeuwende titel met haar foto zegt anders.

Maar goed, zo is de Telegraaf. Juridisch zijn ze ingedekt, en de verkoop knalt omhoog.

Ja de telegraaf is echt een vreslijk blad vind ik. Ze denken echt niet na hoe dit voor de nabestaande is.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:01

Wooow!! dat is egt te erg! hopen voor haar ouders dat zei het niet is.. krijg gewoon kippevel van dat verhaal! had het nog gehoort bij vermist en op 4 in het land. echt heel erg!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:10

Ik vind het uberhaubt onbeschoft.. Wat er in de kranten staat zonder dat de ouders definitief uitsluitsel hebben. Waarom plakken ze die naam erbij? Waarom niet gewoon 'stoffelijk overschot van scholiere gevonden' o.i.d. of er nou mogelijk bij staat of niet..

Verder vind ik dit ook vreselijk wat er gebeurd is..

sillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:15

Heeze.. Bloos! Daar ben k 2jaar geleden op kamp geweest met school.. Nagelbijten / Gniffelen Wat erg zeg!!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:33

heb net even gebeld met mn moeder.
de politie is nog volop aan het zoeken.
een van de daders die weer vrij is gelaten schijnt nu zoek te zijn.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:59

ja echt verschrikkelijk...
maar wel fijn dat ze dan wel gevonden is, ook al hadden ze haar liever levend terug, in wanhoop zitten is ook verscrikkelijk voor ouders en familie..
ja één verdachte is naar polen op vakantie gegaan las ik,
trouwens toch vreemd, politie had deze week heel de bossen en hei uitgekamt en vinden niets, en nu een wandelaar wel...

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:04

er is vorige week een witte auto daar gezien met de deuren en de klep open.
die persoon is vandaag met de politie gaan praten.
misschien is het niet de auto die ze zoeken maar het is misschien weer wat.