Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:Het is voor 99,9% zeker dat het Melanie was.....
Morgen gaan ze DNA onderzoek doen en bekijken wat de doodsoorzaak is geweest. En na dat onderzoek kunnen ze met 100% zekerheid zeggen of ze het echt was en hoe ze om het leven is gekomen.
Ik krijg hier toch wel de bibbers van. In die bossen rij ik met m'n paard en het is hier zo'n 10 minuten fietsen vandaan. Het idee alleen al dat er zo'n freak hier nog los rond loopt. Bah. Echt zieke geesten.
Ben d'r al de hele middag niet goed van.
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=69444
jacimatho schreef:De kranten geven op de voorpagina aan dat het inderdaad om haar gaat. Dus ik denk dat het dan bevestigd is, anders plaatsten ze dat niet.
Citaat:Groot sporenonderzoek in bos Someren
Uitgegeven: 23 september 2006 07:32
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 07:33
SOMEREN - De technische recherche gaat zaterdagochtend verder met het sporenonderzoek in het bos in Someren waar vrijdag het lichaam werd gevonden dat waarschijnlijk toebehoort aan de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop. Een groot gebied is daartoe sinds vrijdagochtend hermetisch afgesloten.
Vrijdag vond de politie het stoffelijk overschot na een melding van een wandelaar. De hele dag en avond werd daarna op de vindplaats onderzoek gedaan door tien experts. Vrijdagavond laat meldde de politie dat het waarschijnlijk gaat om de tiener die sinds 7 september werd vermist.
Doodsoorzaak
Zodra het onderzoek op de vindplaats is afgerond zal het sporenonderzoek zich uitbreiden naar de rest van het bos, aldus een woordvoerster. Het lichaam gaat naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag.
Dat zal naar verwachting zaterdagmiddag sectie verrichten om de identiteit van het slachtoffer definitief vast te stellen en meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak.
jacimatho schreef:Haar ouders moeten ook door een hel gaan. Zij hebben nog geen 100 % zekerheid en de kranten gooien al op de voorpagina dat hun dochter dood is.
Het zal hoogstwaarschijnlijk ook wel om haar gaan, er is maar een meisje vermist in dergelijke omstandigheden in die omgeving, maar toch.
Uit respect had de media kunnen wachten. Maar ja.....groots op de voorpagina drijft de omzet lekker omhoog en wordt de dikke zaterdag krant goed verkocht.
Als het daadwerkelijik om dit meisje gaat, zou het relatief makkelijk te zien moeten zijn.
In twee weken vergaat een lichaam toch niet dermate snel dat kleding en andere herkenningspunten onherkenbaar zijn?
jacimatho schreef:Haar ouders moeten ook door een hel gaan. Zij hebben nog geen 100 % zekerheid en de kranten gooien al op de voorpagina dat hun dochter dood is.
jacimatho schreef:Ik heb de Telegraaf binnen gekregen vanmorgen en die kopt echt met een joekel van een foto van haar + de titel "Melanie ( 15 ) dood in bos , scholiere gevonden vlak bij haar ouderlijk huis "
Als je dan de tekst leest staat er in heel kleine lettertjes dat het waarschijnlijk om haar gaat. Maar de schreeuwende titel met haar foto zegt anders.
Maar goed, zo is de Telegraaf. Juridisch zijn ze ingedekt, en de verkoop knalt omhoog.