Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik gebruik het woord zuiver niet in combinatie met politiek, zelfs niet met de politiek van mijn keuze.
De indoctrinatie theorie dat als Donner was blijven zitten het alleen over Donner gegaan was is een verkiezings slogan.
Gezien de media omslag van een wat lacherige manier over de oren van Pieter praten tot nu opeens een volwaardige Van Vollenhove erkenning was het debat nooit alleen over Donner gegaan en dat begrepen de CDA strategen heel goed.
edit was antwoord op Karl66
ruiterinrust schreef:ongeacht het feit of je hier een punt hebt, sluit jij hier je ogen voor het politieke systeem dat in dit land al jarenlang door gewoonte en rechtsregels is ontstaan en waar zoveel mogelijk naar gehandeld wordt.
Gitta1977 schreef:Donner is afgetreden omdat ambtenaren waar HIJ verantwoordelijk voor is gefaald hebben. Dekker idem dito. Geen punt, wel jammer dat het debat nu zonder de betrokken ministers gevoerd zal worden...
MAAR... Naar mijn mening zijn ze ook afgetreden om Verdonk buiten schot te laten. ZIJ zou namelijk af moeten treden om persoonlijke uitlatingen als adequaat gehandeld etc. Er is duidelijk gebleken dat dit laatste zeker niet gebeurd is. Ik denk dat zij tijdens het debat nog wel genoeg te verduren krijgt en dan ook opstapt, of ze rekken de boel ZO lang dat het voor 22 november niet meer lukt en dan is zij niet meer de verantwoordelijke minister etc etc etc...
Het is zo doorzichtig, je wordt er niet goed van...
Gitta1977 schreef:Ach ja, laten we hopen dat dit debat dan Verdonk nog de kop gaat kosten en de VVD nog een heleboel stemmen...