Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:naah als je 12 bent ben je gewoon goed gefrustreerd als je dat soort dingen doet
adoration schreef:KiWiKo schreef:naah als je 12 bent ben je gewoon goed gefrustreerd als je dat soort dingen doet
Dat meisje is eigenlijk gewoon niet hele maal lekker.. Ze heeft wel meer van zulke dingen gedaan.. Ze had pas een hele boel vissen en salamanders uit onze vijver gejat en toen in haar tuin met de kop boven het zand begraven en de paar die ze bij nader in zien toch niet echt zo leuk vond voerde ze dan maar aan de kippen en haar katten ( waar ze trouwens ook behoorlijk hard mee gooit en rond draait aan de staart ) Ze had over die vissen gezegt tegen mijn andere buur meisje : ja dan haal ik ze over een kwartier op en dan doe ik ze wel in mijn aquarium of ook wel genoemd :een emmer..En ze heeft ook een keer mijn kat voor een week gestolen.. Toen ik dr vroeg of ze mijn kat had gezien.. Ja die heb ik een weekje bij mij gehouden want hij liep over de straat en hij kon de weg niet meer vinden.. Maar met voeren heb ik alleen mijn katten wat gegeven want hij wou de hele tijd naar buiten en toen die het voer van mijn kat wou pakken heb ik hem geschopt.. Toen ben ik naar binnen gerend , mijn kat terug gehaalt en haar vader dr op aan gesproken.. Zijn reactie.. Je moet maar beter op je kat letten..
Ellebel schreef:Ik snap eigenlijk best dat mensen hier zeggen dat zo'n kind maar eens naar de psycholoog of zelfs psychiater moet. Dat kind van 7 omdat er vast wel meer fout is gegaan in de opvoeding door moeders en die van hierboven omdat er echt duidelijk een steekje los zit. Hoe kan iemand nou later normaal functioneren in de maatschappij als ze zo met weerloze wezens omgaan? Madam zal maar besluiten om peuterjuf te worden
Desiree schreef:WEer zo'n rotwijf die denkt dat alle levende wezens speeltjes zijn voor haar kind.
adoration schreef:Raar dat die moeder daar niks van heeft gezegd.. Mijn over buur meisje heeft ooit 2 konijne nkapot geslagen met hun hoofdjes tegen een ijzeren kraan en daar na dr ook nog eens is op gaan springen .. Toen ik dat hoorde heb ik maar even gezegd dat ze niet goed snik was en dat ze niet goed op gevoed was .. ( voor de duidelijk heid.. Ze was 12 ) Ongefatsoeneerd dit soort dingen
adoration schreef:Dat meisje is eigenlijk gewoon niet hele maal lekker.. Ze heeft wel meer van zulke dingen gedaan.. Ze had pas een hele boel vissen en salamanders uit onze vijver gejat en toen in haar tuin met de kop boven het zand begraven en de paar die ze bij nader in zien toch niet echt zo leuk vond voerde ze dan maar aan de kippen en haar katten ( waar ze trouwens ook behoorlijk hard mee gooit en rond draait aan de staart ) Ze had over die vissen gezegt tegen mijn andere buur meisje : ja dan haal ik ze over een kwartier op en dan doe ik ze wel in mijn aquarium of ook wel genoemd :een emmer..En ze heeft ook een keer mijn kat voor een week gestolen.. Toen ik dr vroeg of ze mijn kat had gezien.. Ja die heb ik een weekje bij mij gehouden want hij liep over de straat en hij kon de weg niet meer vinden.. Maar met voeren heb ik alleen mijn katten wat gegeven want hij wou de hele tijd naar buiten en toen die het voer van mijn kat wou pakken heb ik hem geschopt.. Toen ben ik naar binnen gerend , mijn kat terug gehaalt en haar vader dr op aan gesproken.. Zijn reactie.. Je moet maar beter op je kat letten..
Yvonniej schreef:Desiree schreef:WEer zo'n rotwijf die denkt dat alle levende wezens speeltjes zijn voor haar kind.
en zeer zeker een gebrek aan opvoeding. Ik kan me hier zo kwaad over maken.