Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Wat een creap
Idd hopen maar dat de Amerikanen hebben geleerd dat je met oorlog alleen maar eer ellende krijgt dan dat het oplost
Goof schreef:Citaat:Toen ik dit las was ik met stomheid verslagen. Ik heb altijd gedacht dat Bush een volslagen idioot was maar dit...
Inderdaad zeg!!!
Het is niet te hopen dat Bush aan de macht blijft, maar op zo'n idioot zit natuurlijk ook niemand te wachten!!!!
Wuis schreef:Ik vrees voor hem toch echt dat het alleen bij Amerika blijft hoor!!
Tellie schreef:Wuis schreef:Ik vrees voor hem toch echt dat het alleen bij Amerika blijft hoor!!
Ik hoop toch echt dat die Amerikanen iets slimmer zijn dan klakkeloos op hem te stemmen.
Tellie schreef:Wuis schreef:Ik vrees voor hem toch echt dat het alleen bij Amerika blijft hoor!!
Ik hoop toch echt dat die Amerikanen iets slimmer zijn dan klakkeloos op hem te stemmen.
russel schreef:Amerikanen zijn een stelletje mafketels, wordt nu steeds duidelijker.
Cowboy55 schreef:russel schreef:Amerikanen zijn een stelletje mafketels, wordt nu steeds duidelijker.
Heerlijk genuanceerde mening. Je hebt vast Amerikaanse voorouders....
Roane schreef:Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen?