ik denk ook zoals meerdere dat hier meer achter zit...Thuis,TV, er is zoveel...
maar 7...triestig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:Waarom pappa en mamma?
Jennyzz schreef:![]()
Gadverdamme. Echt ill.
Dit is echt ziek joh. Een jochie van 7. Laatst verbaaste ik me al over die 13-jarige, maar dit. Nee. Dit is echt héél ziek.
Zoolgangster schreef:Dat joch kan nog zo'n zielepietje zijn, dat als onbeschreven groen blaadje ter wereld is gekomen, en zelf misbruikt is, als hij kinderen verkracht is hij een verkrachter, dus een gevaar voor zijn omgeving! Gezin en knul horen in therapie, dit kunnen de ouders niet rechtbreien, als ze al niet zelf de oorzaak zijn.
Jammer voor de meisjes, dat ze hem op school blijkbaar nog tegen kunnen komen. Alsof zij niet het meeste recht op bescherming hebben.
fallenangel3 schreef:Zoolgangster schreef:Dat joch kan nog zo'n zielepietje zijn, dat als onbeschreven groen blaadje ter wereld is gekomen, en zelf misbruikt is, als hij kinderen verkracht is hij een verkrachter, dus een gevaar voor zijn omgeving! Gezin en knul horen in therapie, dit kunnen de ouders niet rechtbreien, als ze al niet zelf de oorzaak zijn.
Jammer voor de meisjes, dat ze hem op school blijkbaar nog tegen kunnen komen. Alsof zij niet het meeste recht op bescherming hebben.
Volgens mij heb jij echt geen idee hoe kinderen in elkaar steken! Dit kind was nog een kleuter toen het begon en nu net kleuter af. Het is geen tiener of een volwassene!
Heike schreef:Of hij zelf dingen heeft meegemaakt, of wat de reden ook mag zijn dat hij dit gedrag heeft getoond. Ik vind dat hij wel gestraft moet worden. Maar dan denk ik niet aan fileren, castreren of wat nog maar. Ik denk dat zo'n jong kind nog heel goed te helpen is. Ik denk dat een opname het beste is. Om uit te zoeken waar het mis is gegaan en om hem te leren dat zulke dingen fout zijn.
Zoolgangster schreef:Ja, daar kun je echt wel van uit gaan, dat iemand dat jochie misbruikt heeft.