Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik weet het niet Anoeska. Ik weet wel dat 40% van de marokkaanse jongeren die HIER leeft tegen het westen is. WAarom flikkeren ze dan toch niet op naar het oosten? En dat krijgt ook nog stemrecht dadelijk.
Het idee dat er mensen voor de sharia zijn staat me al niet aan.
Ik neem aan dat Donner de sharia als voorbeeld nam, puur hypothetisch.
Bealy schreef:Nou ja, een gerevomeerde kerk zul je inderdaad niet snel tegenkomen nee, nergens.
Bealy schreef:Nou ja, een gerevomeerde kerk zul je inderdaad niet snel tegenkomen nee, nergens.
Quellian schreef:Mocht het doorgaan, dan is er voor veel mensen een goede reden om te emigreren denk ik
terorita schreef:
zodra ik in Marokko, Turkeye, of welk land dan ook ben,
zal ik me aan moeten passen aan hun gewoontens of culturen
sorry hoor maar ik heb in deze landen nog nooit een gerevomeerde kerk gebouwd zien worden
het is maar een klein voorbeeld.
Dieuwke1989 schreef:Overigens erg scheve titel van dit topic, met deze titel wordt gespeculeerd dat er politica zijn die er al daadwerkelijk over hebben nagedacht.
Dieuwke1989 schreef:Ik ben er nooit geweest, kan er dus geen uitspraak over doen. Jij wel dan? Mijn ervaring met Moslims is dat ze erg gastvrij zijn en als een van de weinige landen ter wereld oprecht intresse hebben in de toeristen in hun land.
[edit, typfout]
lies schreef:Nathalie heeft kennelijk andere ervaringen uit haar berichten en foto's op te maken.
Dieuwke1989 schreef:Waarom Quellian? Waar zou de democratie zijn gebleven als dit niet zou kunnen? Hou wel in je achterhoofd dat het hier om 2/3e van de bevolking gaat.