Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani001 schreef:Ik vrees er voor dat we hier nooit de echte waarheid in zullen weten...
gekke_koei schreef:ben er nou helemaal van overtuigd dat het nix terroristisch was. er zijn teveel dingen die niet kloppen. die bush is gewoon een verschrikkelijke vent. datie nog kan slapen met zoiets op zijn geweten....
gekke_koei schreef:ze zullen toch nooit toegeven dat ze het zelf gedaan hebben.
heb toendertijd nooit goed naar de beelden gekeken, maar als je alleen al die torens ziet instorten, als een kaarten huis, dan kan het niet anders als een geplande implosie zijn. zoals ze oude gebouwen ook laten instorten.
gekke_koei schreef:ze gaan hun gang maar lekker..
gekke_koei schreef:hij was degene die de oorlog veklaarde aan irak, waar er ondertussen al heel veel soldaten en burgers daar dood zijn.. dus een schoon geweten heeftie allang niet meer.. alleen hij lijkt er niet mee te zitten..
kimmie261 schreef:geld?? het feit dat je dan medeplichtig bent???
welke onwaarheden bevatte deze docu dan...
zij leverden voor mij meer een sluitend bewijs als dat bush heeft gedaan,met een filmpje met een rechtshandige osama bin laden....
kimmie261 schreef:welke onwaarheden bevatte deze docu dan...
kimmie261 schreef:zij leverden voor mij meer een sluitend bewijs als dat bush heeft gedaan,met een filmpje met een rechtshandige osama bin laden....