Sterren in het zadel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

Re: Sterren in het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:20

maar weer even ontopic

Lijkt me leuk om dat programma te zien.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:22

Het lijkt me ieder geval 10.000 keer leuker om sterren op paarden te zien, dan op dat vervloekte ijs!!
Zooo verdomd irritant dat het op 2 zenders komt en mijn oma dat ALTIJD kijken wil !!!
Als ze nou eens gaan paardrijden dan wil ik best kijken Bloos

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:24

Suzanne_k schreef:
van een poosje zo'n bn-er op zijn rug dan of een of andere beginner.

Nee daar gaat ie zeker niet dood aan. Laten we hopen van niet, maar dat bedoel ik dus niet.

Zo'n programma gaat dan *neem ik even aan* over bn'ers die niet kunnen rijden en dan naar zo'n niveau worden getild dat ze een proef kunnen rijden. Het lijkt mij dan logisch dat het hier dan toch om minimaal M2 of Z paarden gaat. Beginner en beginner gaat niet samen, zeker niet in zo'n korte periode. Als jij dan een wedstrijdpaard heb, dan leen je die niet zo snel uit aan zo'n programma/beginner. Teneerste wordt zo'n paard anders gereden, tentweede misschien wel vast of verkeerd, tenderde ben je je paard voor een langere periode kwijt waarin je ten vierde je geen wedstrijden kan rijden. Het lijkt mij nl. een beetje raar dat je tussendoor zelf nog even op je paard mag komen rijden. Ik zou het iig niet doen.

Het gaat mij dus niet om het beginnerschap, maar om het feit dat het een beginner is die niet onder jou hoede gereden mag/kan worden (zoals jij dat wilt) die je voor een periode kwijt ben en je moet maar afwachten hoe je paard terug komt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:58

sterren in het zadel bestaat al effie hoor op de bbc is niet echt nieuw.
Wel erg leuk om te zien Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:20