Man valt uit vliegtuig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Man valt uit vliegtuig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:56

IK ben egoistisch??? Ik denk aan het lot van meerdere mensen terwijl jij je alleen bekommert om die ene debiel die onder een vliegtuig kruipt.
Wie leeft er dan in een kleine wereld????

Je kan een hoop van me zeggen, maar niet dat ik egoistisch ben. Als ik oogkleppen opgezet had, dan had ik ook niet aan het lot van anderen gedacht.

En jij netjes discussieren? Mens laat me niet lachen, jij moet het woord "netjes" nog maar eens opzoeken Misselijk Misselijk

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:01

Gaat lekker hier.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het echt erg dat sommige mensen zúlke oplossingen moeten zoeken om te overleven.
Dat is toch gewoon te ziek voor woorden? Scheve mond Die arme man.. Wat zal die doodsangsten uitgestaan hebben..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:03

Even een slotje voor overleg.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:22

Sorry voor de vertraging Bloos

Hij is weer open!

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 11:42

Knipoog

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:49

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 26-03-22 14:21, in het totaal 2 keer bewerkt

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 11:51

rustig aan Japke_z, wie ruimt de troep dan op?
Die man uit het vliegtuig in ieder geval niet....

Laverne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:07

Wat een reacties allemaal. Ik vind het een idiote actie. Absoluut. Vluchteling of geen vluchteling, het getuigt niet van intelligentie. Iedereen weet dat een landingsgestel openklapt en dat dat niet pas gebeurt als het vliegtuig 1 meter boven de grond hangt!

Dat deze mensen geen warme maaltijd hebben, geen computer hebben en geen voorzieningen hebben zoals wij, daar heb ik het niet over! Ik reageer op het feit dat deze persoon in een landingsgestel is gaan zitten/liggen en eruit is gevallen. Voor hetzelfde geld was hierdoor een technisch defect ontstaan zodat het landingsgestel niet meer werkte. Dan had het nog dramatischer af kunnen lopen.

Dat er mensen zijn die het erg en zwaar hebben dat is algemeen bekend, en daar ben ik me echt wel van bewust. Er zinken vrijwel dagelijks bootjes, er dobberen vrijwel dagelijks bootjes met vluchtelingen over de zee etcetcetc...allemaal heeeel erg.
Wanhoopsdaden te over en het is inderdaad in-en in verdrietig dat iemand zo een wanhopige poging doet om het land te ontvluchten.

Echter is mijn mening dat ik het een idiote actie vind. En daar blijf ik bij.

Ik vraag me dan ook af of de reacties echt hetzelfde waren geweest als het een nederlander of belg was geweest!

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:27

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 26-03-22 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:31

Laverne schreef:
Wat een reacties allemaal. Ik vind het een idiote actie. Absoluut. Vluchteling of geen vluchteling, het getuigt niet van intelligentie. Iedereen weet dat een landingsgestel openklapt en dat dat niet pas gebeurt als het vliegtuig 1 meter boven de grond hangt!

En dat niet alleen, een temperatuurtje van -40 wordt ook makkelijk gehaald op 11 km hoogte. Vaak vergeten ze dat ook nog eens.

Ik vind het ook gewoon een stomme actie. Maar ik moet wel zeggen, ik vind het erg knap dat ie zich daarin weet op te vouwen, want zo veel meer ruimte is er niet behalve ruimte voor het landingsgestel.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:32

Dames, het topic is weer open zodat iedereen op een normale manier met elkaar kan discussiëren, niet om door te gaan op posts waar mensen door óns al op aangesproken zijn.

Laverne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:38

Japke_Z, ik besef heel goed dat het er anders aan toe gaat in andere landen. Het is net of je soms terug gaat in de Middeleeuwen. Het is inderdaad realiteit, en aan de orde van de dag.

Dat buiten beschouwing gelaten vind ik het nog steeds dom. Daar verandert ook echt niets aan.

Ellende, ik vind dat ik op een normale manier discussieer. Zeker aangezien ik er op mijn post diverse malen is gereageerd, heb ik op een fatsoenlijke manier aangegeven dat ik bij mijn mening blijf Haha!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:33

Ik vind het triest dat er nog steeds mensen in dusdanige omstandigheden leven om ervoor bereid te zijn in een landingsgestel van een vliegtuig te kruipen. Het is geen slimme actie nee, maar dan kun je je misschien ook wel voorstellen hoe wanhopig je moet zijn om tot zo'n actie over te gaan!!
Ik denk niet dat wij ons kunnen voorstellen in wat voor ellende sommige mensen leven en hoe het is om met je eigen ogen te zien hoe je familie en gezin afgeslacht worden en weet ik veel wat ze allemaal nog meer meegemaakt hebben.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 02:09

Erg jammer dat mensen zulke acties moeten ondernemen uit pure wanhoop, je denkt sowieso niet meer helder als je zulke dingen onderneemt dus er zal zeker en vast iets verschrikkelijk aan vooraf gegaan is, ik hoop dat deze man niet te veel pijn heeft geleden en dat hij nog voordat hij de grond raakte dood was door een hartaanval....Dat klinkt nu grof maar de angst die door je heen moet gaan als je al in zo'n landingsgestel zit, en er ook nog eens uitvalt...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 02:18

wat moet er in z'n man zijn omgegaan?
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn wil je zover gaan.
Dat doe je niet als je risico loopt om naar de gavangenis te gaan.
Dat doe je als je risico loopt om vermoord, gemartelt te worden.
Erg sneu, dat een man zover gedreven word.

(WANT dat is waar het om draaid, degene die hem tot deze wanhoopsdaad hebben gedreven, dat zijn de werkelijke idioten )

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:19

Wat moet je in een verschrikkelijke situatie zitten als je zo wanhopig bent dat je dit als enige uitweg ziet.

Mensen die op zo'n manier vluchten denken niet na over wat er zou kunnen gebeuren, ze weten alleen wat er zeker gebeurd als ze niet weg gaan en dat is nog verschrikkelijker dan de risico's die ze nemen met deze uitweg.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:43

pubelia schreef:
zie ik daar een dode vogel vliegen, neeee het is een vluchteling uit het landings gestel Nagelbijten / Gniffelen

hoeverzin je toch zo iets...

LOL Haha! Haha! Haha!

tja je moet maar geen geld hebben voor een vliegticket....

Nee, maar het is natuurlijk wel erg, maar wie gaat er nou aan t landingsgestel hangen? Dan moet er toch wel iets heel ergs aan de hand zijn

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:19

LiNdA1986 schreef:
pubelia schreef:
zie ik daar een dode vogel vliegen, neeee het is een vluchteling uit het landings gestel Nagelbijten / Gniffelen

LOL Haha! Haha! Haha!

Nee, maar het is natuurlijk wel erg, maar wie gaat er nou aan t landingsgestel hangen? Dan moet er toch wel iets heel ergs aan de hand zijn

Wat een ontzettend domme reactie zeg. Ongelooflijk.

Ik vind het echt erg om te horen, zulke verhalen, zulke omstandigheden. Als je probeert/denkt via een vliegtuig (snelheid, temperatuur etc) naar een beter leven te gaan, het is niet voor te stellen in wat voor bagger en ellende zij leven..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:21

LiNdA1986 schreef:
pubelia schreef:

LOL Haha! Haha! Haha!

Nou nou, wat een lol Misselijk

Ik vind het dieptriest hoe sommige mensen hier reageren. Énige vorm van empathie is hier wel op zijn plaats.
Wij, als West-Europeanen, hebben makkelijk praten met onze warme huisjes, overvloed aan eten, gezondheidszorg & onderwijs en politiek veilige situatie. Zelf de allerarmsten hier hebben het relatief goed als je hun situatie vergelijkt met die van velen in ontwikkelingslanden.

Wíj weten niet wat het is om écht wanhopig te zijn. Om in zo'n uitzichtsloze situatie te zitten dat je dingen doet waarbij je niet meer nadenkt over de gevolgen, voor zowel jouzelf als voor anderen.
Wisten wij rijke, verwende mensen maar eens wat het zou zijn om in zo'n situatie te zitten, dan zouden we dit soort acties niet als idioot bestempelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:48

Billie blijf je wel met beide benen op de grond staan? Ach gut

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:53

Eigen schuld dikke buld!

Jeetje, neem dan een ticket. Maar doe het niet op dit soort manieren,

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:00

Karoliefje_ schreef:
Eigen schuld dikke buld!

Dit is pas kort door de bocht. Als je even zou lezen, zou je zien dat er staat dat die mensen allemaal risico's lopen door dit te doen. Die mensen kunnen geen tucket betalen, en het is of dit, met de kans op een nieuw leven, of in hun land blijven en gewoon aan flarden geknald te worden. Ik vind dit heel naar om te lezen. Moet je je eens indenken, dat je zo wanhopig bent dat je dit moet doen. Of iig wil doen. Dat je er zelfs maar over na zou moeten denken dat dit misschien wel je enige oplossing was. Ik vind het bijna om van te janken. Gaar eigenlijk he, dat wij hier rustig zitten te bokken, terwijl even aan de andere zijde van de wereld mensen zitten te kniezen om te overleven...
Groetjes, mij

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:00

Karoliefje_ schreef:
Eigen schuld dikke buld!

daar ben ik het mee eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:13

Karoliefje_ schreef:
Eigen schuld dikke buld!

Lézen, het was een vluchteling Clown

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:00

Karoliefje_ schreef:
Eigen schuld dikke buld!

Lekker kort door de bocht zeg, deze man was een vluchteling, was zo wanhopig dat hij de risico's met deze poging om een beter leven te beginnen verkoos boven de situatie in zijn eigen land. Die gaat niet echt rustig wachten tot hij geld heeft voor een ticket.