Karl66 schreef:Je bedoelt met aanzetters Al Quaida, die een paar vliegtuigen de twintowers in liet vliegen?
Niet zo naief. Beide aanzetters zowel Al Quaida als Bush. Deze twee zijn overigens ook onlosmakend met elkaar verbonden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Je bedoelt met aanzetters Al Quaida, die een paar vliegtuigen de twintowers in liet vliegen?
Toad schreef:Je moet er wel even bij vertellen dat de meeste doden van zelfmoordacties in Irak komen. Waar de VS dus niets aan kan doen.
Blackje schreef:Tja. zowieso het dodenaantal vergelijken vind ik een beetje apart. Het ene aantal is in een paar uur (of zeg een dag) gebeurd en het andere aantal in vijf jaar. niet dat dat minder erg is.
De oorlogen zijn niet allemaal geoorloofd in mijn ogen, maar ik vind wel dat de VS er goedaan heeft gedaan 'iets' te ondernemen na de aanslagen. Dat kan je niet gewoon zo op je laten zitten!
Lidewijke schreef:Maar het belangrijkste deel van Al-Qaeda zit wel degelijk in Pakistan
Lidewijke schreef:'duidelijk werd'?dat wist ik allang vóor de oorlog in Irak..
Karl66 schreef:Misschien is het dan een idee dat die moslims ook eens protestdemontraties gaan houden tegen die terroristen
Cowboy55 schreef:Karl66 schreef:Misschien is het dan een idee dat die moslims ook eens protestdemontraties gaan houden tegen die terroristen
Misschien doen ze dat al?! Misschien was het jou alleen nog niet opgevallen?
Cowboy55 schreef:Karl66 schreef:Misschien is het dan een idee dat die moslims ook eens protestdemontraties gaan houden tegen die terroristen
Misschien doen ze dat al?! Misschien was het jou alleen nog niet opgevallen?