Heel erg voor zijn vrouw en kids, maar het was idd wel te verwachten dat hij een keertje "gepakt" zou worden, maar is wel erg vroeg, had van mij nog wel jaren door mogen gaan.
Maar helaas hij is niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:SYDNEY - De wereldberoemde 'Crocodile Hunter' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust in het hart werd gestoken door een pijlstaartrog.
Irwin werd wereldberoemd met zijn programma Crocodile Hunter, waar hij op eigentijdse en avontuurlijke wijze contact zocht met dieren. In 1992 werd het programma voor het eerst uitgezonden via Discovery-channel.
Bron: www.nu.nl
en: www.news.com.au/story/0,23599,20349888-2,00.html
Ik zat er al tijden op te wachtten. Zoals hij met extreem giftige slangen omging, en met krokodillen, was het echt een kwestie van tijd. Had alleen echt verwacht dat het 1 van die 2 zou zijn geweest, en niet zo iets als dit. Sneu voor zijn kinderen en vrouw. Maarja ik vind het toch wel een geval van "eigen schuld" toch?
Liezel1 schreef:tja, dat is nou eenmaal het risico van het vak...
net zoals vallen bij een paard zadelmak maken, ook daar kunnen lelijke ongelukken mee gebeuren..
ik vind dit vooral triest voor de vrouw en kinderen.
kinderen schijnen nog vrij jong te zijn, maar dan vraag ik me wel af of ze het al weten..
vrouwlief is blijkbaar nog niet op de hoogte, omdat die een toct in tanzania aan het maken is, maar waar zijn de kinderen dan?
Nathalie02 schreef:Ik vind het erg jammer keek graag naar z'n programma's, heel sneu voor zijn familie.
Waar ik me ontzettend aan stoor zijn de opmerkingen in de trant van "eigen schuld". Iedereen die duikt kan dit overkomen namelijk. Hij is niet gebeten door een krokodil of een giftige slang of iets dergelijks. Het was gewoon een "dom" ongeluk.
Mariska_28 schreef:Ja en nee... Op http://en.wikipedia.org/wiki/Stingray staat duidelijk dat het dier niet aggresief is, en alleen zal steken als ie zich echt bedreigd voelt. Er gebeuren nog wel eens ongelukken mee dat mensen er per ongeluk op stappen, maar aangezien hij in zijn hart gestoken is kan ik me enigsins voorstellen hoe hij het dier aan het "etteren" was. En ja, dan zoek je het op vind ik.
Mariska_28 schreef:Nathalie02 schreef:Ik vind het erg jammer keek graag naar z'n programma's, heel sneu voor zijn familie.
Waar ik me ontzettend aan stoor zijn de opmerkingen in de trant van "eigen schuld". Iedereen die duikt kan dit overkomen namelijk. Hij is niet gebeten door een krokodil of een giftige slang of iets dergelijks. Het was gewoon een "dom" ongeluk.
Ja en nee... Op http://en.wikipedia.org/wiki/Stingray staat duidelijk dat het dier niet aggresief is, en alleen zal steken als ie zich echt bedreigd voelt. Er gebeuren nog wel eens ongelukken mee dat mensen er per ongeluk op stappen, maar aangezien hij in zijn hart gestoken is kan ik me enigsins voorstellen hoe hij het dier aan het "etteren" was. En ja, dan zoek je het op vind ik.