Roxxiejj schreef:Tip: DE HUIDSKLEUR.. JA sorry hoor, maar om zulke dingen kan ik dus egt racistisch worden! Volgens mij ga ik ook maar van school af, misschien mag ik dan ook wel vor 25 eurie op vakantie
Ben jij wel eens in Amsterdam geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:Tip: DE HUIDSKLEUR.. JA sorry hoor, maar om zulke dingen kan ik dus egt racistisch worden! Volgens mij ga ik ook maar van school af, misschien mag ik dan ook wel vor 25 eurie op vakantie
Nimber schreef:ik had ook best mee gewildjammer dat ik ooit een diploma heb gehaald
Schimmelig schreef:Nou ja, goed. Probeer ook de andere kant eens te bekijken, denk ik dan (hoe moeilijk dat ook is). Deze jongeren wonen in de Bijlmer (lees: geen prettige buurt, eigenlijk de meest vreselijke buurt in Amsterdam wel). Niemand wil deze jongeren in dienst nemen, mede omdat zij geen 'hoge' opleiding hebben genoten. Zelfs de lagere functies worden zij niet voor aangenomen (vaak omdat men vooroordelen heeft).
Deze reis heeft 300 p.p. gekost. Dat is redelijk wat. Dit is zoals ik gelezen heb van gemeente geld betaald, dus alleen de Amsterdammers onder ons hebben daaraan bijgedragen
Ilindra schreef:Maar in de Bijlmer wonen ook mensen die wel werken voor een minium inkomen en door geldgebrek ook niet op vakantie kunnen........
Zijn die niet veel sneuer?
Ze wonen in een sh*tbuurt, werken voor een paar rotcent en hun werkloze drop-out buurman gaat lekker op vakantie van het belastinggeld dat zij betaald hebben........
Ilindra schreef:Maar in de Bijlmer wonen ook mensen die wel werken voor een minium inkomen en door geldgebrek ook niet op vakantie kunnen........
Zijn die niet veel sneuer?
Ze wonen in een sh*tbuurt, werken voor een paar rotcent en hun werkloze drop-out buurman gaat lekker op vakantie van het belastinggeld dat zij betaald hebben........
vikki schreef:Schimmelig schreef:Nou ja, goed. Probeer ook de andere kant eens te bekijken, denk ik dan (hoe moeilijk dat ook is). Deze jongeren wonen in de Bijlmer (lees: geen prettige buurt, eigenlijk de meest vreselijke buurt in Amsterdam wel). Niemand wil deze jongeren in dienst nemen, mede omdat zij geen 'hoge' opleiding hebben genoten. Zelfs de lagere functies worden zij niet voor aangenomen (vaak omdat men vooroordelen heeft).
Deze reis heeft 300 p.p. gekost. Dat is redelijk wat. Dit is zoals ik gelezen heb van gemeente geld betaald, dus alleen de Amsterdammers onder ons hebben daaraan bijgedragen
Hmmmm... ik heb eigenlijk toch wel heel best en aangenaam in de Bijlmer gewoond, zo'n 15 jaar lang. Dus het is echt niet per definitie onprettig, vreselijk etc.
Schimmelig schreef:vikki schreef:
Hmmmm... ik heb eigenlijk toch wel heel best en aangenaam in de Bijlmer gewoond, zo'n 15 jaar lang. Dus het is echt niet per definitie onprettig, vreselijk etc.
Naja, om en nabij het station (wil daar niet in mijn up lopen in de avond). Je hebt er zeker wel prettige buurten (familie van mij woont in Reigersbos, da's lang niet slecht... Je kunt er je auto nog 'gratis' voor de deur kwijt)