Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arnoud schreef:Op die chip in dat paspoort komt ook nog de informatie van je vingerafdruk, dus krijg je bij het gemeenthehuis ook nog dat geklieder met inkt. Daar sta ik nou echt op te wachten.
Allemaal zeer strenge regels tegen criminaliteit, vervalsing en terrorisme enzo, maar wie hebben er last van, de burgers. De criminelen en terroristen werken allang buiten dit systeem.
Dus een hoop kosten, een hoop regeltjes en een hoop ergenis, maar wat levert het nou op?????
Citaat:- Het hoofd is onbedekt, tenzij de aanvrager heeft aangetoond dat medische, godsdienstige of levenbeschouwelijke redenen zich hiertegen verzetten
_Scarlet_ schreef:Hmm, dat vind ik raar. Mijn gezicht ziet er heel anders uit met staart, dus dan klopt de foto niet met hoe ik er normaal uitzie, dat klopt dan toch ook niet?
PrinCessRomy schreef:ik moest mijn piercing er dus eigenlijk uithalen, maar wat is nou storender een gat of een heel klein balletje onder me lip ? ik hoorde ook dat baarden en snorren ook niet meer mochten, maar sorry dan mag een hoofddoek ook niet van mijik hoorde dit allemaal trouwens bij de fotowinkel waar ik me nieuwe pasfoto's heb laten maken.
Citaat:Hoofddoekjes
Het belangrijkste is dat mensen er neutraal op staan, benadrukte Nicolaï. Er wordt echter volgens hem niet geëist dat hoofddoekjes afgaan, dat bakkebaarden weg moeten of dat beide oren zichtbaar zijn. Wel moet als gevolg van internationale afspraken de mond dicht zijn, ook bij een baby.
LiNdA1986 schreef:Tja... die k*tbuitenlanders hebben altijd een steentje voor hier in NL.
Ik ben er echt pissed over. Lang haar voor je oren mag NIET, maar een hoofddoek wel!!!!!?????
LiNdA1986 schreef:Tja... die k*tbuitenlanders hebben altijd een steentje voor hier in NL.
Ik ben er echt pissed over. Lang haar voor je oren mag NIET, maar een hoofddoek wel!!!!!?????
Pfff, wie verzint deze onzin zeg.
Pfff, wie verzint deze onzin zeg.