Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Ik las het idd, je kan het je haast niet voorstellen, zo uit een film, heftig hoor. Ik vraag mij af hoe degene is overleden die begraven werd op dat moment. Tis nl zo typisch dat net deze 2 mensen ook overleden zijn, net alsof het zo moest zijn..
JanSFjP schreef:Oh goodie, daar schrik ik van.
Ik was niet lang daar voor nog vlak bij vorden en toen scheen de zon nog en alles. Waren helemaal geen tekenen dat het weer om zou slaan, hier schrik ik echt van.
Gecondoleerd degenen wie dit verlies aangaat, het is echt heftig.
millennium schreef:JanSFjP schreef:Oh goodie, daar schrik ik van.
Ik was niet lang daar voor nog vlak bij vorden en toen scheen de zon nog en alles. Waren helemaal geen tekenen dat het weer om zou slaan, hier schrik ik echt van.
Gecondoleerd degenen wie dit verlies aangaat, het is echt heftig.
Het onweerde ook niet volgens getuigen. Ineens was er een flits, uit het niets, en die sloeg in. Niks wees er op dat er onweer in de lucht zat. Zo snel kan het dus gebeurt zijn
Nynina schreef:Ja idd heeeeeeel erg!!!! Ik woon namelijk in Vorden!!ik ken ook mensen en vrienden van mij kende dat meisje ook!! echt zo erg..
En 'Chans' dan geeft jou moeder cker les op het ullenhof college want daar werkte die man, dan is mij buurman ook jou moeders collega.. echt allmaal heel erg sneu en dan ook nog zo dicht bij..:'(
Nynina schreef:Je wel je kon het wel zien het was heeel erg donker en een hele nare lucht.. maar het regende of zo nog niet dus dat was wel raar.. en daarna is het ook heel erg hard gaan regenen.. maar je kon dus wel zien dat er iets in de lucht zat