Iriskee schreef:
Even voor de duidelijkheid, ze hebben niet te hard gereden.
Ze zijn waarschijnlijk wezen pinnen in nederland omdat 1 van hen een jongerenpas had waarmee je niet in het buitenland kunt pinnen.
K erger me der echt aan, in kranten en op de tv zeggen ze allemaal dat het na het uitgaan was.
dan zijn ze denk ik hier in het dorp wezen pinnen, das het dichtste bij

ik ken die weg(heb 1,5 jaar lang iedere dag die weg gereden, vriend woonde toen in Belgie) je moet of een stuurfout maken waardoor je in de berm komt(bv door aan de radio of je telefoon te zitten ofzo of uitwijken voor een beest) of te hard rijden, je raakt niet zomaar van de weg, er zit een scherpe bocht die je aan ziet komen en waar je niet zomaar van de weg raakt
maargoed t is slecht weer geweest dus het kan glad zijn geweest op de weg, dan is een stuurfoutje al teveel

een vriend van me heeft het wrak IRL gezien, 1 voorwiel zat nog op zn plek en dat was het, het is zeker niet zachtjes gegaan, maargoed ook met 80 kan je je auto total loss rijde dus dat zegt ook niets.
politie onderzoekt het alleen als er nog overlevenden zijn, die zijn er helaas niet meer dus verder onderzoek werd gestaakt, het blijft dus gissen naar de oorzaak en idd media hebben er al snel een mooi verhaal bij!
maargoed zo ken ik een jongen van het uitgaan heel goed, die reed veel en veel te hard en verongelukte samen met nog wat jongens die ik van het uitgaan kende
ook al was het de schuld van die ene jongen, het maakt het niet minder erg wat er gebeurd is, het is hoe dan ook vreselijk voor alle nabestaanden!