Ontvoerd meisje na 8 jaar vrij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Ontvoerd meisje na 8 jaar vrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:46

Jeetje, je zou echt wereldvreemd worden... wat verschrikkelijk zeg.. 8jaar lang....

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:47

dingetje schreef:
Jeetje! Wat ontzettend vreselijk. Ik hoop dat alles goed komt met haar. En die ontvoerder heeft zelfmoord gepleegd??!!! Wat een gigantische lafaard!

nou ...als je zolang uit de maatschappij ea bent geweest en weet ik veel wat dat meisje allemaal hebt meegemaakt ..haar hele leven zal daarom draaien en ook zal zij haar hele leven die man zien ook al is ie dood ......Dus haar hele toekomst en leven is dus verziekt door zo`n verschrikkelijke .*#*#*#@#@*#@ ...geen woorden voor

vraag mezelf wel eens af waar gaat dat heen met nederland ...zo dan ook met een progamma opsporing verzocht van die mensen in delft ,,pfffttt kippevel krijg je ervan ....

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:32

Ik hoorde het...ongelovelijk.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:43

8 jaar.. Dat is bijna de helft van haar leventje. Ik ben heel benieuwd naar wat meer details van het verhaal..

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:49

Brrrr, enge gedachte hoor, dat zoiets zomaar kan gebeuren. Arme meid, haar hele jeugd is naar z'n grootjes. In een tijd waarin leeftijdgenoten voor het eerst uitgaan, hun eerste vriendje hebben, voor het eerst make-up gebruiken, giechelen met vriendinnen, voor het eerst ongesteld worden, zat zij in haar upje in die kelder vast. En wellicht nog misbruikt ook. Wat moet dat meisje een ongelovelijk sterk karakter hebben, iemand anders had waarschijnlijk gillend gek geworden. Jammer dat die vent er zelf een einde aan heeft gemaakt, zo iemand had ik liever in de bak gezien, en dan bij voorkeur in een isoleercel, zodat hij de rest van zijn leven kon nadenken over de ellende die hij heeft veroorzaakt.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:03

Jeetje .. wat een bizar verhaal. Nagelbijten / Gniffelen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:11

Erg he zulke dingen dat mensen zoiets kunnen doen..
gister was er een soortgelijke film op RTL4. Ging over een meisje die tot haar 13e was opgesloten door haar vader, en niet eens kon praten ofzo, waargebeurt.

echt. hoe stom kun je zijn Verward

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:19

Las het vanochtend......
Wat moet haar familie gelukkig zijn dat ze er nog is...maar toch wat een ontzettend triest verhaal...8 jaar lang opgesloten,weg van alles en iedereen.
Toen een klein meisje en nu een jonge vrouw.
Hoop met heel mijn hard dat ze er ooit overheen zal kunnen komen of in ieder geval een "normaal" leven kan gaan beginnen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:25

Bizar zeg... Nagelbijten / Gniffelen Arme meid!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:55

Echt een bizar verhaal. Acht jaar lang verstopt voor de buitenwereld, geen besef van wat er speelt, geen sociale contacten.
Volgens mij ben je voor de rest van je leven compleet verziekt!

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:57

Wat erg zeg dat meisje heeft geen leven meer en haar familie vreselijk Boos!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:06

Tjsonge jonge, wat kunnen jullie zwartgallig pestimistisch zijn zeg.

Een mens is een heel flexibel wezen, dus niks is gezegd dat die meid niet een fijn en gelukkig vervolg van haar leven zou kunnen gaan leiden.

Natuurlijk heeft ze heel lang vreselijke dingen mee gemaakt, maar waarom zou ze dat op termijn met zorg en liefde geen plekje kunnen geven?

Ik denk dat zij er meer aan heeft dat ze weet dat die mijnheer zo vriendelijk geweest is zichzelf voor de trein te gooien (kan hij zoiets nooit meer doen, heeft ook even stevig pijn geleden en de maatschappij een hoop geld bespaard voor de rechtzaak en de daarop volgende gevangenisstraf) en omringd te worden door mensen die haar een positieve steun in de rug zijn.

Ze is "pas" 18 hoor, nog een heel leven voor zich. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de mogelijkheid zal krijgen een zo normaal mogelijk, gelukkig en gezond leven te mogen leiden!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:09

Ik hoorde dat ze in een kamer zat van 2x3 en de hoogste
1.60, en dat die man, haar ontvoerder, haar Onderwijs gaf. Scheve mond

Maar idd, zoals Firedancer al zegt, ze kan nog best gelukkig
worden hoor ! Ja

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:37

Dit is echt erg zeg... ze zal hier voor altijd emotionele schade aan overhouden, want niet wegneemt dat ze natuurlijk nog best een gelukkig leven kan leiden vanaf nu Lachen
Dat mensen zo gek kunnen zijn! Scheve mond

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:54

Firedancer schreef:
Tjsonge jonge, wat kunnen jullie zwartgallig pestimistisch zijn zeg.

Een mens is een heel flexibel wezen, dus niks is gezegd dat die meid niet een fijn en gelukkig vervolg van haar leven zou kunnen gaan leiden.

Natuurlijk heeft ze heel lang vreselijke dingen mee gemaakt, maar waarom zou ze dat op termijn met zorg en liefde geen plekje kunnen geven?

Ik denk dat zij er meer aan heeft dat ze weet dat die mijnheer zo vriendelijk geweest is zichzelf voor de trein te gooien (kan hij zoiets nooit meer doen, heeft ook even stevig pijn geleden en de maatschappij een hoop geld bespaard voor de rechtzaak en de daarop volgende gevangenisstraf) en omringd te worden door mensen die haar een positieve steun in de rug zijn.

Ze is "pas" 18 hoor, nog een heel leven voor zich. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de mogelijkheid zal krijgen een zo normaal mogelijk, gelukkig en gezond leven te mogen leiden!

Ik geloof je best, maar ze zal het nog wel moeilijk krijgen. Bijv als ze op zichzelf gaat wonen, ze zou een baan moeten hebben, diploma etc. Ik weet niet of dat daar zo is maar goed Vork Na je pubertijd is het erg lastig om dingen bij de leren, hoe erg je ook je best doet. Zie je hersens is als een spons, op een gegeven moment zit ti vol, komen er nieuwe dingen bij, en vergeet je andere dingen.. Dat is ook zo moeilijk voor oudere mensen, bij hun is die op 'n gegeven moment verrot, stuk...

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:44

Niet normaal.. Ziek gewoon wie zoiets doet

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:39

goh, Wie doet nou zoiets ?
Die ouders kennen hun eigen kind bijna niet meer ,
Zolang hebben ze elkaar niet meer gezien

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:01

Ik had het ook op TV gezien idd.
8 jaar uit je leven.. echt niet normaal meer gewoon...
Idd echt ziek gewoon als je iemand zoiets aandoet.

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:11

Schimmelig schreef:
Ik heb wel meer van zulk soort verhalen gehoord. Meisjes die ruim 10 jaar vast zaten. Het is super triest. Verdrietig

Dat is vreemd, ik hoorde net psychologen op het nieuws zeggen dat het heel moeilijk is om te voorspellen hoe het meisje zal herstellen omdat er amper vergelijkbare precedenten zijn.

Ik ben het niet eens met de stelling dat het "goed" is dat die man zelfmoord heeft gepleegd, voor het meisje is dit imo helemaal niet goed.
Ondanks de vreselijke dingen die hij gedaan heeft heeft zij naar alle waarschijnlijkheid wel een vrij sterke band met hem opgebouwd (Stockholm-syndroom) , hij was tenslotte de enige met wie ze contact had en lichamelijk zou ze in goede conditie zijn dus hij zal haar wel 'verzorgd' hebben. Zijn zelfmoord zal haar herstel waarschijnlijk niet vergemakkelijken omdat er nu een schuldgevoel bij komt kijken ("had ik niet ontsnapt had hij geen zelfmoord gepleegd" )

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:17

Tjeee.
Dan verandert er in 8 jaar echt veel. Waar die terecht komt joh, in een wereld van mobieltjes, computers, internet en alles. Pff die zal heel wat te verwerken hebben.

Maar ik heb ook vaker van die verhalen gezien. Bij Oprah is er wel eens zon show geweest. Sommige hadden een paar maanden vastgezeten, anderen een aantal jaren. Die werden dan ook nog eens sexueel misbruikt. En die hadden het er echt zwaar mee Scheve mond Wat niet gek is .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:57

chas schreef:
vraag mezelf wel eens af waar gaat dat heen met nederland ...

Dit speelt zich af in Oostenrijk (niet dat dat het minder erg maakt overigens). Knipoog

Ik zag het vanavond op het jeugdjournaal, had de hele dag nog geen nieuws gelezen of gehoord. Schrok er behoorlijk van.

En of dit meisje ooit nog alles achter zich kan laten en een vrolijk leven kan gaan leiden, dat mag je alleen maar hopen. Hopen dat ze daarbij goed begeleid wordt. Ik kan me iig niet voorstellen dat je acht van zulke jaren van je leven ooit vergeet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:59

en dan komt het hier lekker op het nieuws.
dat meisje is niet verkracht hoor, ze wou hetzelf door het stockholm syndroom. dus ze is geen verkrachtingsslachtoffer Boos! zulke uitspraken snap ik echt niet

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:34

Ik hoop voor haar dat ze haar leven weer een beetje op de rails krijgt en dat ze vooral heel veel en hele goede begeleiding gaat krijgen want dat zal ze zeker nodig hebben.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 00:04

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:29

Bedankt Lieke

Maar het scheelt natuurlijk wel dat ze al kon lezen en schrijven...anders had het nog lastiger geweest...en ik denk dat het echt wel zijn strepen achterlaat hoor...kan me niet voorstellen dat je hier niks aan overhoudt.