Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Jeetje! Wat ontzettend vreselijk. Ik hoop dat alles goed komt met haar. En die ontvoerder heeft zelfmoord gepleegd??!!! Wat een gigantische lafaard!
Firedancer schreef:Tjsonge jonge, wat kunnen jullie zwartgallig pestimistisch zijn zeg.
Een mens is een heel flexibel wezen, dus niks is gezegd dat die meid niet een fijn en gelukkig vervolg van haar leven zou kunnen gaan leiden.
Natuurlijk heeft ze heel lang vreselijke dingen mee gemaakt, maar waarom zou ze dat op termijn met zorg en liefde geen plekje kunnen geven?
Ik denk dat zij er meer aan heeft dat ze weet dat die mijnheer zo vriendelijk geweest is zichzelf voor de trein te gooien (kan hij zoiets nooit meer doen, heeft ook even stevig pijn geleden en de maatschappij een hoop geld bespaard voor de rechtzaak en de daarop volgende gevangenisstraf) en omringd te worden door mensen die haar een positieve steun in de rug zijn.
Ze is "pas" 18 hoor, nog een heel leven voor zich. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de mogelijkheid zal krijgen een zo normaal mogelijk, gelukkig en gezond leven te mogen leiden!
Schimmelig schreef:Ik heb wel meer van zulk soort verhalen gehoord. Meisjes die ruim 10 jaar vast zaten. Het is super triest.
chas schreef:vraag mezelf wel eens af waar gaat dat heen met nederland ...