Na al het dierenleed gerechtigheid! (18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Na al het dierenleed gerechtigheid! (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:40

Niet alle dieren in dit filmpje waren 'zielig'. Okee, stierenvechten is ook mijn ding niet en dus heb ik daar ook weinig medelijden mee. Maar die hond die die man in het gezicht bijt bijvoorbeeld, dat heb ik al eens op tv gezien. Dat was een reporter die een reportage maakte over een zwaar getrainde politiehond. Voor de camera wou de man het dier even aaien, maar de hond dacht dat de man naar zijn keel greep en viel aan. Niets zielig voor die hond, hoewel hij wel reageerde zoals geleerd was. Dat was vooral de fout van de trainer vind ik.

De eerste man met die trap van dat paard heeft het niet overleefd heb ik gehoord, dus wel een beetje cru om hier te zitten verkondigen dat ze het verdienen.

Bij die ene met die krokodil zie je gewoon hoe de arm eraf gerukt wordt...

Die met de orka in het bassin herkende ik ook, is in het nieuws geweest. Die man was al jaren de vaste trainer van de orka, ze deden al jaren shows, en dan plots vanuit het niets probeert dat beest hem te verzuipen. Wij weten natuurlijk niet of het beest er reden toe had, maar het kan best gebeuren dat een (mannetjes)orka gewoon even een heel slechte dag heeft en dat op jou uitwerkt...

Anoniem

Re: Na al het dierenleed gerechtigheid! (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 00:20