pil tegen domheid in de maak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: pil tegen domheid in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:30

Heb je er wel eens bij stilgestaan dat niet iedereen WIL studeren. En dat sommige mensen gewoon een beroep kiezen wat ze leuk vinden??

Iemand op mijn sportvereniging is vuilnisman. De beste man is absoluut niet achterlijk en zeer zeker niet dom. Hij vind het gewoon een heerlijk baantje. Lekker de hele dag op straat in de buitenlucht. Op kantoor zou hij gek worden.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:34

Kijk naar mij, ik heb absoluut geen laag iq (weet niet meer hoeveel, is ooit eens gemeten en ik zat ver boven het gemiddelde) en ik was af in een restaurant, het is daar een super leuke sfeer en zou het nooit willen ruilen voor kantoorjob of dokter of wat dan ook..
Ik heb mijn middelbare school nooit afgemaakt, niet omdat ik te dom ben, maar omdat ik niet kan stilzitten en nog enkele problemen...
Trouwens, vuilnisophalers verdienen nog goed hun boterham Knipoog Omdat voor vele die job te min is, hé pytje?

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:40

Mmmm... het klinkt verleidelijk als studerende voor herexamens....

Maar ja in mijn geval zou het iets zijn als doping voor sporters. Ik wil het gewoon zelf kunnen.

Overigens snap ik niet hoe ze dit kunnen uittesten op die fruitvliegjes en hoe willen ze dat controleren of die inderdaad slimmer zijn?

Straks krijg je nog een superfruitvlieg die de wereld overneemt. Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:08

Nashke schreef:
, niet omdat ik te dom ben, maar omdat ik niet kan stilzitten en nog enkele problemen...
Trouwens, vuilnisophalers verdienen nog goed hun boterham Knipoog Omdat voor vele die job te min is, hé pytje?

Ze verdienen inderdaad goed. Want het is toch een baan van de gemeente!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:51

Pytje gaf vlak achter die opmerking aan dat ze er flauw van werd, van die pil. Daaruit kon je afleiden dat ze het niet serieus bedoelde. Alleen domme mensen worden dan vervolgens boos op haar omdat ze dat namelijk niet door hebben. Misschien is het toch handig zo'n pilletje. Dat voorkomt onnodige boosheid....

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:51

iets voor mij dan Bloos

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:58

Stascha_kim schreef:
iets voor mij dan Bloos

En vele bokkers met u Haha!!

Ik vind het een beetje een lacher. Komop, alsof domheid zomaar over gaat na het slikken van een pil. "Na 4 pillen is uw domheid met 25% afgenomen, na 16 pillen is uw domheid zo goed als weg."

Moet een goeie reclame voor gemaakt worden, wil het geloofwaardig overkomen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:01

hahahahahahahahha Bloos

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:01

hebben jullie geen pil voor onhandigheid ? Bloos daar kan ik meer van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:08

Desiree schreef:
Pytje gaf vlak achter die opmerking aan dat ze er flauw van werd, van die pil. Daaruit kon je afleiden dat ze het niet serieus bedoelde. Alleen domme mensen worden dan vervolgens boos op haar omdat ze dat namelijk niet door hebben. Misschien is het toch handig zo'n pilletje. Dat voorkomt onnodige boosheid....

Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ik zeggen Clown Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:09

Ik werd anders niet onnodig boos hoor. Dus ik zie niet in wat ik verkeerd heb gedaan dat ik zou moeten verbeteren.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:45

Hoe meer dommige mensen de beter Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:03

Prima schreef:
Hoe meer dommige mensen de beter Haha!

Zodat jij jezelf slim(mer) voelt? Haha!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:15

Mm ik vind het dom. Straks doet niemand meer de 'lage' banen. Iedereen wil arts worden, ongeacht wat voor een. Nee laat maar lekker achter wegen die pil.
Arme diertjes ook weer ..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:57

Ik vind het nou niet echt een pil tegen domheid... Dan heeft straks iedereen een supergoed korte termijn geheugen, en kan je 3 uur opletten ipv max 40 minuten (zoals normale mensen nu).
Maar dan nog ben je niet superintelligent lijkt mij, je moet ook nog iets doen met die gegevens daar in dat stukje hersenen Knipoog

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:24

Ik geloof in natuurlijke selectie; anders verzwakken we het ras van de mensheid als alles maar verholpen kan worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:28

Ik wil die pil wel Schijnheilig

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:29

niemand is dom vind ik zelf, en ik denk dat zo'n pil alleen zorgt dat je je beter en langer kunt concentreren,..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:33

Ik vind het een beetje vreemd. Arme beesten waar het weer opgetest moet worden natuurlijk. Scheve mond
Ik ben het trouwens met die uitspraak van het vuilnis ophalen niet eens, zonder diegenen zou het een flinke rotzooi zijn, en niet hygiënisch ook !

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:37

Ik vind gewoon de tittel verkeerd, een pil tegen "dommigheid" bestaat echt niet en zal nooit uitgevonden worden..
Wel pillen die bepaalde delen van je hersenen stimuleren.. Zo heb je bv: mensen die echt wel intellegent zijn maar bv kortetermijn geheugen hebben of concentratie problemen(daarvoor heb je al relatine..) Voor bepaalde problemen kunnen pillen gemaakt worden, maar denk dus niet dat "dommere" mensen ineens "slim" kunnen worden...
Zo kun je relatine ook een pil tegen domheid noemen (want het helpt de concentratie.) dus deze pil heeft gewoon een verkeerde naam gekregen...

beetje moeilijk uitgelegd...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:27

Dit is dus weer eens een typisch geval van de media die de kop van het verhaal mooier maken om de mensen te stimuleren het te lezen.

Deze man is gewoon bezig met onderzoek tegen een ziekte, namelijk verminderd korte termijngeheugen. Alleen zo'n kop klinkt gewoon minder goed en gezien veel van de reacties lezen de meesten toch niet verder.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:00

Tja als het echt een pil tegen domheid was dan wist ik nog hele stammen die hem heel nodig moesten slikken Haha! Haha! . Maar idd is het een pil tegen verlies van korte termijngeheugen..... Kan alleen maar toejuichen als ie het doet. De mensen die last hebben van dit geheugenprobleem zouden echt enorm geholpen zijn hiermee.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:15

Apart.... Nu afwachten hoe het zal vorderen allemaal dan. Ik geloof er alleen niet zo in.

Maar.... HOE test je zo'n pil op een fruitvlieg? Dat zou ik toch wel eens willen weten Haha! Haha! Haha! Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:17

Fairie schreef:
Apart.... Nu afwachten hoe het zal vorderen allemaal dan. Ik geloof er alleen niet zo in.

Maar.... HOE test je zo'n pil op een fruitvlieg? Dat zou ik toch wel eens willen weten Haha! Haha! Haha! Haha!

Bekkie open....pil erin.....schudden ...... en hem de wortel van 15.344.212.334.222 laten berekenen. Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:59

Euh Slimmerik wat is de wortel daarvan eigenlijk Bloos