Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perlina schreef:Ik kan me voorstellen dat je bij gelijke geschiktheid dan liever een niet-roker aanneemt.
In het algemeen kan ik me er erg aan storen dat veel rokers het idee hebben dat ze het recht hebben om te roken.
Karl66 schreef:op elk moment tijdens werktijd
Perlina schreef:Omdat ik vaak lees (niet alleen hier maar ook wel eens in de krant, tijdschriften) dat niet-rokende werknemers zich er vaak aan ergeren dat mensen die wel roken vaak een rookpauze nemen. En ik denk niet dat dat de sfeer op de werkvloer ten goede komt.
Wat de vorige reacties betreft, van mij en van jou: ik denk dat jij je reacties op een bepaalde manier plaatst om reacties uit te lokken. Vaak prik ik daar wel doorheen (vaders doet het ook altijd zo) maar nu voelde ik me een beetje aangevallen. Was dus niet zo
russel schreef:LP-tje, de rokers zoals jij vallen niet op, maar de rokers die de hele dag staan te paffen des te meer en dat zijn er helaas te veel. Die vinden dat ze er recht op hebben. Een sigaret duurt ongeveer een minuutje of 8 a 10 en de notoire roker, rookt idd elk uur een sigaret, ga maar eens opletten.