Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ja, maar die hond is ook dusdanig door een hel gegaan wat veruit de meeste mensen NOOIT zullen meemaken hier in Nederland. Hij heeft nogal reden om zo te kijken. Het is verschrikkelijk wat hem is aangedaan.
Brenniej schreef:Verschrikkelijk! Hoe wreed kunnen mensen zijn tegenover een dier, .
Desiree schreef:Dat er in en in slechte mensen op de wereld zijn, dat weten we. Zo komen er dagelijks zoveel mensen, kinderen en dieren afschuwelijk aan hun einde. Wat ik zo erg vind, is dat er gewoon geen sancties op volgen. Die lui komen er gewoon mee weg. En dit topic wordt het zoveelste topic waarin mensen hun gal spuien over dierenmishandeling, maar verder verandert er niets, en na dit topic zullen er zoveel soortgelijke topics volgen. i.p.v. er over te zeuren zouden mensen er beter aan doen om druk te zetten op de overheid om de straffen te verzwaren. Maar ach.... op een ander forum staan verhalen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn. En die daders komen ook overal mee weg.... Weet je, een leven telt eigenlijk niet in deze maatschappij. We zijn zwaar verloederd.
Talisa schreef:Wat mij betreft ook achter de trekhaak binden en terugrijden naar Polen
Desiree schreef:Dat er in en in slechte mensen op de wereld zijn, dat weten we. Zo komen er dagelijks zoveel mensen, kinderen en dieren afschuwelijk aan hun einde. Wat ik zo erg vind, is dat er gewoon geen sancties op volgen. Die lui komen er gewoon mee weg. En dit topic wordt het zoveelste topic waarin mensen hun gal spuien over dierenmishandeling, maar verder verandert er niets, en na dit topic zullen er zoveel soortgelijke topics volgen. i.p.v. er over te zeuren zouden mensen er beter aan doen om druk te zetten op de overheid om de straffen te verzwaren. Maar ach.... op een ander forum staan verhalen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn. En die daders komen ook overal mee weg.... Weet je, een leven telt eigenlijk niet in deze maatschappij. We zijn zwaar verloederd.
Maartje1990 schreef:Desiree schreef:Dat er in en in slechte mensen op de wereld zijn, dat weten we. Zo komen er dagelijks zoveel mensen, kinderen en dieren afschuwelijk aan hun einde. Wat ik zo erg vind, is dat er gewoon geen sancties op volgen. Die lui komen er gewoon mee weg. En dit topic wordt het zoveelste topic waarin mensen hun gal spuien over dierenmishandeling, maar verder verandert er niets, en na dit topic zullen er zoveel soortgelijke topics volgen. i.p.v. er over te zeuren zouden mensen er beter aan doen om druk te zetten op de overheid om de straffen te verzwaren. Maar ach.... op een ander forum staan verhalen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn. En die daders komen ook overal mee weg.... Weet je, een leven telt eigenlijk niet in deze maatschappij. We zijn zwaar verloederd.
iedereen moet gewoon de ogen open houden en ieder mogelijk geval van mishandeling van dier of mensen melden. met namen dieren want zij kunnen vaak zelf zo hulpeloos want zij kunnen niks zeggen.