hond gruwenlijk mishandeld!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: hond gruwenlijk mishandeld!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:25

Walgelijk dat mensen zoiets in hun hoofd halen. Ik hoop dat er iemand is die ze flink terug pakt en ook zoiets verschrikkelijks aan doet.. Misselijk

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:41

Desiree schreef:
Ja, maar die hond is ook dusdanig door een hel gegaan wat veruit de meeste mensen NOOIT zullen meemaken hier in Nederland. Hij heeft nogal reden om zo te kijken. Het is verschrikkelijk wat hem is aangedaan.

Idd, wat een ellende zeg.. Onbegrijpelijk!

Er staat bij dat het niet de ergste foto's zijn en ik denk ook niet dat de hond 'zomaar' ingeslapen is. Heel erg sneu.. Bah.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:43

Ik kan niet eens te lang naar zo'n foto kijken , vind het zo zielig... Ik begrijp er niets van... dat mensen zoiets kunnen. Als je naar zijn oogjes kijkt is het duidelijk dat hij pijn heeft...

Tja, hoe kun je het tegengaan... Wat mij betreft idd linea recta terug naar polen, zoals iemand al zei: hangend aan de trekhaak.. Helaas staat de wet dat dan weer niet toe. Wel vind ik dat mensen die dit soort akties uithalen verschrikkelijk zwaar gestraft moeten worden. Hopenlijk denken "dierenmishandelaars" dan eerst even na voordat ze zoiets schandaligs uithalen.

Helaas is het voor deze lieverd al te laat...

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:50

Ik woon zelf in Venray, en heb idd gehoord wat er gebeurd was...echt verschrikkelijk! Dat soort mensen mogen van mijn part dezelfde dingen meemaken als die boxer! Onze buurvrouw kende de hond... arm beesje.

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:24

Verschrikkelijk! Hoe wreed kunnen mensen zijn tegenover een dier, echt verschrikkelijk gewoon.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:56

Brenniej schreef:
Verschrikkelijk! Hoe wreed kunnen mensen zijn tegenover een dier, .

daar krijgen ze vaak de minste weerstand van dus is nog mega laf ook als ze zo graag eens baldadig willen zijn, moeten ze iemand van hun eigen kaliber pakken maarja dat gebeurt dus noooooit! (bedoel niet dat men elkaar maar moet afmatten als ze er zin in hebebn, doel meer op iemand van je eigen soort/grootte pakken)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:16

Desiree schreef:
Dat er in en in slechte mensen op de wereld zijn, dat weten we. Zo komen er dagelijks zoveel mensen, kinderen en dieren afschuwelijk aan hun einde. Wat ik zo erg vind, is dat er gewoon geen sancties op volgen. Die lui komen er gewoon mee weg. En dit topic wordt het zoveelste topic waarin mensen hun gal spuien over dierenmishandeling, maar verder verandert er niets, en na dit topic zullen er zoveel soortgelijke topics volgen. i.p.v. er over te zeuren zouden mensen er beter aan doen om druk te zetten op de overheid om de straffen te verzwaren. Maar ach.... op een ander forum staan verhalen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn. En die daders komen ook overal mee weg.... Weet je, een leven telt eigenlijk niet in deze maatschappij. We zijn zwaar verloederd.

Inderdaad.. Wanneer houdt het op, nooit
Niet de eerste keer, en zeker niet de laatste keer.

Wat mij betreft ook achter de trekhaak binden en terugrijden naar Polen Doei, doei

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:50

Talisa schreef:
Wat mij betreft ook achter de trekhaak binden en terugrijden naar Polen Doei, doei

Idd, meteen op laten rotten dat soort mensen..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:46

vindt dit echt walgelijk. Woon ook in VEnray en had het al gehoord. Kan hier zo misselijk om worden. De man van wie de hond was was dikke maatjes met het beestje, dat was echt z'n vriendje. En dan zo je vriendje kwijtraken. Vind het gewoonweg afschuwelijk.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 21:15

Desiree schreef:
Dat er in en in slechte mensen op de wereld zijn, dat weten we. Zo komen er dagelijks zoveel mensen, kinderen en dieren afschuwelijk aan hun einde. Wat ik zo erg vind, is dat er gewoon geen sancties op volgen. Die lui komen er gewoon mee weg. En dit topic wordt het zoveelste topic waarin mensen hun gal spuien over dierenmishandeling, maar verder verandert er niets, en na dit topic zullen er zoveel soortgelijke topics volgen. i.p.v. er over te zeuren zouden mensen er beter aan doen om druk te zetten op de overheid om de straffen te verzwaren. Maar ach.... op een ander forum staan verhalen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn. En die daders komen ook overal mee weg.... Weet je, een leven telt eigenlijk niet in deze maatschappij. We zijn zwaar verloederd.

iedereen moet gewoon de ogen open houden en ieder mogelijk geval van mishandeling van dier of mensen melden. met namen dieren want zij kunnen vaak zelf zo hulpeloos want zij kunnen niks zeggen.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:05

Mooi gesproken Desiree. Waarschijnlijk is dit topic 45689 van de .... waarin wij ons beklagen en hopen dat er eindelijk eens verandering in komt, maar er gebeurt niets. Helemaal nada, noppes.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:26

Wat vreselijk voor die hond!
Ik hoop dat er voor die 2 mensen een zware straf boven het hoofd hangt.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:33

Dat hoop ik ook!

Die zijn het echt niet 'vergeten' hoor zoals ze zeggen! Pfff kom nou, zoiets 'vergeet' je niet!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:37

Maartje1990 schreef:
Desiree schreef:

iedereen moet gewoon de ogen open houden en ieder mogelijk geval van mishandeling van dier of mensen melden. met namen dieren want zij kunnen vaak zelf zo hulpeloos want zij kunnen niks zeggen.

Ja maar het is zo typisch dat niemand zulke dingen ooit ziet!
Nu weer 2 golden retrievers aangetroffen in het water..... En WEER weet niemand van iets.