Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wespel78 schreef:Soms willen mensen niet toegeven dat ze homo zijn en gaan dus maar de superhetero uithangen die het met jan en alleman lijken te doen...Op een of andere manier moet ik daaraan denken bij Que-si-que-no Jody
Hennutjuh schreef:Ach wat een gezeik over die Jody Bernal! Laat hem lekker zelf wete wat die met de meisjes doet.. Als je als meisje nog 2 andere mee ziet gaan heb je ook wel een giga blad voor je kop hoor!:S Enuhh Ff voor de duidelijkheid Wesley heb wel gelijk.. Soms moete uitsprakte tog kunnen:S Kheb ook hekel aan pedo's...
Karl66 schreef:Met vrienden onder elkaar stoer doen is begrijpelijk maar puberig, op de radio hetzelfde doen is gewoon dom.
Cayenne schreef:Ik snap trouwens ook niet waarom een zender als 3FM dat nog gaat uitzenden ook..
ninja2 schreef:
Wacht maar tot ze dat over bv. jouw dochter zouden zeggen. Hij moet zelf weten wat ie met die meisjes doet ja maar hoeft daar niet zo stoerover te gaan praten.
Cayenne schreef:Hennutjuh schreef:Ach wat een gezeik over die Jody Bernal! Laat hem lekker zelf wete wat die met de meisjes doet.. Als je als meisje nog 2 andere mee ziet gaan heb je ook wel een giga blad voor je kop hoor!:S Enuhh Ff voor de duidelijkheid Wesley heb wel gelijk.. Soms moete uitsprakte tog kunnen:S Kheb ook hekel aan pedo's...
.....
Sommige uitspraken kunnen ook aanstootgevend zijn, en dit soort uitspraken dat doe je gewoon niet. En als je dit soort uitspraken wel vind kunnen, dan zit er volgens mij toch iets niet helemaal goed. Dit soort uitspraken kunnen imo helemaal niet, en het feit dat hij het ook nog eens trots in de rondte strooit is helemaal sneu.
neetje86 schreef:
en dan mag je t met een kind doen van 13? omdat ze er zo oud uitzien. nou dacht het niet. ene jij bent ook wel triest als je dit soort uitspraken doet!
Navidad schreef:ninja2 schreef:
Wacht maar tot ze dat over bv. jouw dochter zouden zeggen. Hij moet zelf weten wat ie met die meisjes doet ja maar hoeft daar niet zo stoerover te gaan praten.
Blijkbaar ben jij dan moeder aan dit bericht te zien?
Dan snap je heus wel wat ik bedoel als ik zeg dat veel kinderen zich onder de 18 hoerig gedragen?
Als mijn kind er onder het uitgaan half naakt bij loopt en uitdagend laat ik der bij voorbaat zowiezo al binnen. Of gooi ik persoonlijk die kleren weg.
joel schreef:ach boeiend, hij is een mens zoals een ander, enkel hij zingt soms eens...
je moest eens weten heoveel jongens in jullie omgeving hetzelfde zouden zeggen, maar dat komt minder hard aan wellicht omdat zij niet "bekend" zijn.
Wespel78 schreef:Soms willen mensen niet toegeven dat ze homo zijn en gaan dus maar de superhetero uithangen die het met jan en alleman lijken te doen...Op een of andere manier moet ik daaraan denken bij Que-si-que-no Jody