Trieste uitspraken Jody Bernal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: Trieste uitspraken Jody Bernal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:50

Hij zoekt gewoon pupliciteit op. Nou gaat ie dadelijk mee doen aan zo,n ijsshow op sbs6. Ik vind het een grote sukkel en ik hoop dat ie keihard op zijn bek gaat met het schaatsen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:51

Wespel78 schreef:
Soms willen mensen niet toegeven dat ze homo zijn en gaan dus maar de superhetero uithangen die het met jan en alleman lijken te doen...Op een of andere manier moet ik daaraan denken bij Que-si-que-no Jody Tong uitsteken

Hihi! Goeie! Want gay zijn is in Columbia dus echt niet stoer he ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:51

Ben het helemaal met Tellie eens.
Zulke uistpraken zijn niet grappig, of je nou homo, hetero of wat dan ook bent. En of het nou in de media is of binnen je vriendengroep.
Ik zou echt walgen als mijn 'vrienden' zulke uitspraken zouden doen. Maar gelukkig kan ik er van op aan dat ze dat niet doen, zo triest zijn ze niet.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:52

Hennutjuh schreef:
Ach wat een gezeik over die Jody Bernal! Laat hem lekker zelf wete wat die met de meisjes doet.. Als je als meisje nog 2 andere mee ziet gaan heb je ook wel een giga blad voor je kop hoor!:S Enuhh Ff voor de duidelijkheid Wesley heb wel gelijk.. Soms moete uitsprakte tog kunnen:S Kheb ook hekel aan pedo's...

Wacht maar tot ze dat over bv. jouw dochter zouden zeggen. Hij moet zelf weten wat ie met die meisjes doet ja maar hoeft daar niet zo stoer Clown over te gaan praten.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:53

Karl66 schreef:
Met vrienden onder elkaar stoer doen is begrijpelijk maar puberig, op de radio hetzelfde doen is gewoon dom.

En een niet al te goeie carriere mover dacht ik zo...
Welke carriere trouwens... die zat dacht ik toch al redelijk in het slop...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:56

Ik snap trouwens ook niet waarom een zender als 3FM dat nog gaat uitzenden ook..

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:59

Cayenne schreef:
Ik snap trouwens ook niet waarom een zender als 3FM dat nog gaat uitzenden ook..

Publiciteit? Clown

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:04

ninja2 schreef:

Wacht maar tot ze dat over bv. jouw dochter zouden zeggen. Hij moet zelf weten wat ie met die meisjes doet ja maar hoeft daar niet zo stoer Clown over te gaan praten.

Blijkbaar ben jij dan moeder aan dit bericht te zien?

Dan snap je heus wel wat ik bedoel als ik zeg dat veel kinderen zich onder de 18 hoerig gedragen?

Als mijn kind er onder het uitgaan half naakt bij loopt en uitdagend laat ik der bij voorbaat zowiezo al binnen. Of gooi ik persoonlijk die kleren weg.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:05

Nouy die uitsraken worden van veel mensen wel getolereerd, maar snap wat jullie bedoelen hoor. Uit zijn mond klinkt het gewoon niet. Klinkt het ranzig, stoerdoenerij, goor...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:12

Gatverdamme!!

Vunzig kereltje!!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:15

Cayenne schreef:
Hennutjuh schreef:
Ach wat een gezeik over die Jody Bernal! Laat hem lekker zelf wete wat die met de meisjes doet.. Als je als meisje nog 2 andere mee ziet gaan heb je ook wel een giga blad voor je kop hoor!:S Enuhh Ff voor de duidelijkheid Wesley heb wel gelijk.. Soms moete uitsprakte tog kunnen:S Kheb ook hekel aan pedo's...

.....

Sommige uitspraken kunnen ook aanstootgevend zijn, en dit soort uitspraken dat doe je gewoon niet. En als je dit soort uitspraken wel vind kunnen, dan zit er volgens mij toch iets niet helemaal goed. Dit soort uitspraken kunnen imo helemaal niet, en het feit dat hij het ook nog eens trots in de rondte strooit is helemaal sneu.

Het ligt er absloluut aan in wat voorn situatie je op dat moment zit, Wij hebben het er wel eens over, en dan komen dit soort uitspraken meer aan bod, maar dat komt er dan ook wel op neer dat mensen zich hoerig gedragen, ja en dan kom je dit soort uitspraken wel eens tegen, maar dan doel ik absoluut niet op kinderen onder de 14 ofzo. het ligt aan de situatie waarin je zit, ik ben absoluut tegen pedo's Zoals bijvoorbeeld schui tegenover ons woont een 17 jarige meisje die een vent van 45 heeft, moet daar nisk van weten en vind dat zeker ook alleen maar zielig dat ze zo zijn.

En nee even voor de duidelijkheid om dat ik dat wel eens gezecht heb en vaker dat hoor ben ik geen viespeuk en al helemaal geen sneu persoon, omdat ik er alles aan doe om kinderen en mensen te beschermen. Heb zelf ook een broertje van 18 maanden, en me beste vriendin heeft een dochter van 1.5 jaar. Uberhaupt aan kinderen hoeven ze niet te komen want maak ze echt af.

Maar als het uit gein word gezecht onder elkaar waarbij niemand er last van heeft zie ik het probleem absoluut niet en weet ook wel dat mijn vrienden daar niet op kicken !

neetje86 schreef:

en dan mag je t met een kind doen van 13? omdat ze er zo oud uitzien. nou dacht het niet. ene jij bent ook wel triest als je dit soort uitspraken doet!

Zoals deze vooroordelen hebben over iemand vind ik pas triest, Terwijl deze persoon niet eens weet wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. en niet eens fatsoenlijk leest.

En de helft er ook in mee gaat dat ik triest ben. thanx bokt Lachen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:17

Navidad, het lijkt wel alsof je je persoonlijk aangevallen voelt? Verward Ik heb het helemaal niet over jou gehad hoor Lachen Ik vind ook helemaal niet dat jij triest bent, en ik denk niemand niet. De laatste keer dat ik dit topic las ging het nog steeds over Jodi Bernal Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:22

Het gaat me er puur om dat neetje86 mij triest vind en al gou een vooroordeel over mij heb neergezwatst Lachen

Heb het ook niet echt over jou maar geef wel een reacktie op je verhaal

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:58

Navidad schreef:
ninja2 schreef:

Blijkbaar ben jij dan moeder aan dit bericht te zien?

Dan snap je heus wel wat ik bedoel als ik zeg dat veel kinderen zich onder de 18 hoerig gedragen?

Als mijn kind er onder het uitgaan half naakt bij loopt en uitdagend laat ik der bij voorbaat zowiezo al binnen. Of gooi ik persoonlijk die kleren weg.

Ik ben geen moeder en als ik moeder zou zijn dan zou ik me kinderen niet zo bloot laten kleden.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 00:10

ach boeiend, hij is een mens zoals een ander, enkel hij zingt soms eens...
je moest eens weten heoveel jongens in jullie omgeving hetzelfde zouden zeggen, maar dat komt minder hard aan wellicht omdat zij niet "bekend" zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 05:55

Jod Bernal, is dat niet dat huppende puistenkoppie?

Dat daar überhaupt meiden op vallen zeg.........Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 07:46

joel schreef:
ach boeiend, hij is een mens zoals een ander, enkel hij zingt soms eens...
je moest eens weten heoveel jongens in jullie omgeving hetzelfde zouden zeggen, maar dat komt minder hard aan wellicht omdat zij niet "bekend" zijn.

En zo is het Ja
maargoed, betekend niet dat ik het bij 'bekenden' bij m'n omgeving wel goed keur

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:12

Het is gewoon een beetje platte humor... Het is alleen niet het soort humor waar vrouwen waardering voor kunnen hebben Haha!

Vrouwen maken toch nooit seksuele grapjes? Ben namelijk al een tijd niet meer in de Huiskamer geweest hier Haha!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:41

Aaaah als ik het fragment hoor.. dan l+lt hij gewoon een eind uit zijn nek. Daarbij komt het dat hij ook nog eens ongelofelijk dom is... En veel intelligentere dingen komen er bij hem nooit uit. Hij is gewoon ontzettend simpel en dan zeg je van die simpele dingen.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:47

Waar mensen zich al druk over kunnen maken. O.k. niet zo netjes van Bernal, maar ja, je zal maar midden in de nacht worden opgebeld door de radio en licht beschonken zijn. In de kroeg zijn zulke uitspraken niet bepaald een uitzondering.
Echt een publiciteitsstunt en juist door zo te reageren geef je er nog aan toe ook!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:50

Als hij op deze manier al op zoek gaat naar publiciteit vind ik hem alleen nog maar zieliger.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:16

Gisteren toevallig een barbecue gehad waar een (af en toe zeer puberale..) jongen aanwezig was die ook begon met de opmerking 'Hoe dichter bij de nul...' De rest van de zin kon hij al niet meer uitspreken, want iedereens blikken sabelden hem al neer Nagelbijten / Gniffelen 'Okay, laat verder maar..', piepte hij nog.
Lang leve de sociale controle, sommige opmerkingen kunnen niet, ook niet als geintje. Kinderverkrachting is een te ernstig onderwerp om mee te spotten.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:20

walgelijk! Andere woorden heb ik er niet voor.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:56

Wespel78 schreef:
Soms willen mensen niet toegeven dat ze homo zijn en gaan dus maar de superhetero uithangen die het met jan en alleman lijken te doen...Op een of andere manier moet ik daaraan denken bij Que-si-que-no Jody Tong uitsteken

Hahaha! Inderdaad! Val ook niet van mijn stoel als die homo blijkt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:03

Pedo?? Wat een termen zeg... hij is 24, dat kind was 17... Hoeveel van dat soort relaties zijn er niet?? Hypocriet stelletje weer hier hoor...

Hij heeft zn excuses ondertussen alweer aangeboden (te lezen op fok.nl)..

Iedereen relaxxxxxx.... Tong uitsteken