Over de ongeloofwaardigheid. Ik heb een 4 jarig meisje papa's automaat door bosjes heen zien wurmen om hem vervolgens vast te zetten onder een prikkeldraadhek. Dus het kan wel degelijk. Niet iedere auto en kind zijn hetzelfde.
't Is vast een natuurtalentje wat autorijden betreft. Hoe dan ook, het blijft bewonderenswaardig. Maar ook levensgevaarlijk. Denk dat ik om 6 uur 's morgens liever in mijn warme bedje lag dan in de buurt van dat jochie te zijn wanneer hij met een auto rondscheurt.
het verbaast me dat ie er zonder wat dan ook af is gekomen. een pieter knaapje. waarom wou ie al zo vroeg na zijn oma en hoe komt het in hem op dat ie de auto van z'n pa mee pakt dat snap ik niet.
Naja belachelijk. Zo'n klein jochie. Zie het al voor me jongetje word wakker denkt 'wat zal ik vandaag is gaan doen'. loopt naar beneden ziet de autosleutels liggen en denkt 'ja ik ga even naar oma', stapt in en rijd weg . Maar ook onwijs gevaarlijk natuurlijk, tis nog goed afgelopen!
Ik denk dat het een automatische koppeling gedoe was want ik zie een kleuter nog niet koppelen enzo! Maar wat zullen die ouders geschrokken (en ik hoop vooral boos) zijn!
Whoehaaaaaaaaaaaahahahaha...... Geweldig!!! Tuurlijk had er van alles kunnen gebeuren, maar dat is niet het geval gelukkig. Zie het helemaal voor me, en dan Jantje Smit op de radio;
"ik zing dit lied voor jou alleen..........." hahaha
Over de geloofwaardigheid, ik geloof best dat dit kan. Mijn zoon was ook bijna 7 jaar toen ie met vriendjes ging joyriden op een enorme trekker van een boer hier uit de buurt. Die had gewoon de sleutels er in laten zitten. Ook dat is toen goed afgelopen gelukkig En voor degene die zich af vraagt of ie straf heeft gehad. Ja. Moest een hele dag werken bij de boer. Hij is als enige op komen dagen, zijn vriendjes zijn weg gebleven.........
't Is vast een natuurtalentje wat autorijden betreft.
Idd... Wel ideaal mbt kosten voor je rijbewijs Hahaha... Wel grappig, vraagt je instructeur: "Heb je weleens eerder in een auto gereden?" "Ja, toen ik 6 was."
jah jah .. wel grappig eigenlijkk dat het hem gelukt is zelfs ik vind het nog moeilijk, maar het had erg kunnen aflopen.. gelukkig is het goed afgelopen...