Echwel schreef:
Waar ik mijzelf ook aan erger is dat op alle koks en gelijkwaardige opleidingen al het eten wat bereidt is nadat het opgemaakt en klaar is, wordt weggegooid.
In mijn ogen kun je bejaardenhuizen en daklozen hier nog heel blij mee maken..
DAar heb ik dus ook zo'n moeite mee! Eigenlijk moeten ze dat allemaal verschepen naar het dichtstbijzijnde tehuis voor daklozen.
joel schreef:over de vaders in het verhaal kan ik niets zeggen omdat ik daar geen mening over heb, of niks van gehoord heb, dus dan zwijg ik er ook maar over. maar het is wel algemeen bekend, dat vrouwen in kwestie wel meer met het kind bezig zijn dat de papa he.. denk ik toch?
Maar hun verantwoordelijkheid is er niet minder om.
joel schreef:heb hier op bokt.? ofwel op een ander forum eens een topic gekend met de vraag "wie wil er kinderen" en vrijwel alle vrouwen die op dat/dit forum zaten zijden hetzelfde,
-ik ga mijn vrijheid en plezier niet afstaan om wenende kinderen te gaan betuttelen,
-kinderen? niks dan last mee, neen wil ze niet..
zo ging het maar verder, dan begin ik toch zo mijn twijfels te hebben, de meeste vrouwen waren zowat tussen de 20 en 27, ook zaten er paar 11 tot 20 jarigen bij, maar azo negatief praten...
Maar die zijn nu juist eerlijk. Het is beter om zo te redeneren en niet aan kinderen te beginnen, dan het toch maar te doen (want het hoort er bij) en er dan geen energie in te willen stoppen en eigenlijk zo min mogelijk van het oude leven op te willen geven.
Ik wil mijn huidige leven helemaal niet opgeven, ik begin dus niet aan kinderen. Het is alles of niets: je begint er aan en je gaat er voor 100% voor en doet het niet met minder. En anders doe je het helemaal niet. MAar van dat halve gedoe van mensen die alles willen maar niets op willen geven, daar komen nu juist die onopgevoede kinderen vandaan.
JustNanno schreef:als ik eten over heb gooi ik het gewoon weg ja.
Ik niet. Ik eet het op, of ik neem het gewoon niet mee.