Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Je vraagt je dan af hoe zo'n vent achter de schermen met zijn paard omgaat
Niek123 schreef:Op het RTL nieuws van 18.00uur was er een bericht dat een jockey het paard een kopstoot gaf aan zijn nadat hij er af viel, later heeft hij excuus aangeboden aan het publiek.
Ylana schreef:Niek123 schreef:Op het RTL nieuws van 18.00uur was er een bericht dat een jockey het paard een kopstoot gaf aan zijn nadat hij er af viel, later heeft hij excuus aangeboden aan het publiek.
Volgens mij valt hij niet..., volgens mij spring hij er gewoon af omdat zijn paard een beetje tegen de keer in is...
Toekie schreef:Ik heb het filmpje net even gekeken op internet en kan er totaal niet om lachen! Ik kan de actie van de ruiter niet anders noemen dan een gore kl*testreek.
nielsd schreef:Raar, maar had de man zelf geen hoofdpijn? Paard is vaak nogal hard.
nielsd schreef:Raar, maar had de man zelf geen hoofdpijn? Paard is vaak nogal hard.
Barco schreef:Misschien had het paard ook op en aanmerkingen over de moeder en zus van de jockey