Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorane schreef:Over mensen met een psychische afwijking ben ik wat sceptisch daar heb ik er 1 teveel van gezien.
Deze man hoort hier niet. Makkelijk zat.
Sorane schreef:Moet je God heten om een mening over een uitzettingsbeleid te hebben?
Krom.
en een mening is in mijn ogen iets anders dan zomaar roepen dat iemand hier niet "hoort"... een mening is in mijn ogen een uitspraak die wordt onderbouwd.... miste ik in jou geval.... Marreke schreef:Google even op kindsoldaten en je vindt oa dit:
[iStraks (misschien wel 'binnenkort' of 'nu al') is er ook geen geld en mankracht meer om dementerende opa's en oma's/vaders en moeders passende zorg te bieden. Sturen we die dan ook maar terug naar huis en hopen we maar dat ze gauw doodgaan omdat dat beter voor ze is?
[/quote]
Sorane schreef:Over mensen met een psychische afwijking ben ik wat sceptisch daar heb ik er 1 teveel van gezien.
Deze man hoort hier niet. Makkelijk zat.
in zijn eigen land heeft deze man al helemaal geen kans, ieder mens, ongeacht zijn afkomst heeft recht op een kans!!! delerium schreef:Wat zien jullie dan als passende zorg? Hoe zien jullie de toekomst van die man in het meest rooskleurige geval?
Sorane schreef:Omdat wij als Nederlanders ons scheel betalen aan dit land maar als we hulp nodig hebben dan staat dit land eerst klaar voor iedereen erbuiten en dan pas voor ons.
ik denk dat je het nog moeilijk zult krijgen met al die gekleurde mensen om je heen....