Supah_Sky schreef:Citaat:Bejaarde vrouw leeft dagenlang met dode echtgenoot
Uitgegeven: 21 juli 2006 17:01
Laatst gewijzigd: 21 juli 2006 17:10
MUSSELKANAAL - Een vrouw uit Musselkanaal heeft acht dagen naast haar dode man geleefd zonder iemand iets te vertellen. Ze heeft zoveel mogelijk haar normale leven voortgezet terwijl het stoffelijk overschot van haar 73-jarige echtgenoot in huis lag.
Het lichaam werd deze week ontdekt door iemand van de woningcorporatie, na klachten van de buren over stank.
De gemeente Stadskanaal, waar Musselkanaal onder valt, denkt dat de vrouw erg in de war was na het overlijden. "De vrouw heeft zelf verklaard dat ze niemand wilde lastigvallen", aldus de gemeente in een verklaring.
De vrouw is ondergebracht in een zorginstelling. De man is een natuurlijke dood gestorven.
aaaah dat is gewoon heel sneu voor die vrouw.
die andere verhalen zijn allemaal verschrikkelijk, ik woon in een dorp tegen eindhoven aan. Ik hoor hier niet dit soort verhalen. Zelfs in eindhoven zelf komen er heel zelden moorden voor.
Kom maar eens meer in het noorden van brabant (den bosch, oss, helmond (geloof ik ook) en dergelijke), steden aldaar hebben een reputatie wat betreft messentrekkers. Brabant staat op nummer 3 of 4, wat betreft moorden, Limburg staat daarnet achter of daarvoor, dat weet ik niet precies.