Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Dennis v m schreef:Een kind is niet constant onder water als het erin valt, kinderen gaan toch trappelen en doen als ze in paniek zijn.
Het schijnt dat het ook vaak gebeurt dat een kind helemaal NIKS meer doet als het te water raakt!
Ze houden zich dan slap, (lijkt een beetje op als gewoon opgeven)
Dus ze trappelen niet en schreeuwen dan niet meer>
(zal niet bij elk kind zijn)
*volcano* schreef:Ze hadden een hek om het zwembad heen en het jongetje had ook zwembandjes om. Die heeft hij afgedaan. Hoe hij over/door het hek gekomen is weet ik niet.
Maar je kunt het de ouders absoluut niet kwalijk nemen. Overigens zullen ze het zichzelf wel genoeg kwalijk nemen en zich hun hele leven blijven afvragen of ze het niet hadden kunnen voorkomen!
Maar daarvoor heet het een ongeluk! Dit wens je niemand toe!
Dennis v m schreef:naar mijn idee niet, als je kind dat niet kan zwemmen bij het zwembad kan komen (terwijl de ouders ervan bewust zijn dat het kind niet kan zwemmen), hebben ze niet genoeg gedaan, dan maken ze van mijn part de deur even dicht. Dit soort incidenten hoor je ieder jaar weer dus mensen moeten beter weten.
Dennis v m schreef:Er is nergens te vinden dat er een hek om het zwembad stond alleen in jou reactie. Dan nog moet je op het kind letten. Als ik stel boven aan de trap een hekje heb, dan nog zou ik mijn kind niet alleen boven laten rond lopen, maar goed het is zeker triest wat er gebeurd is en zielig, maar ben het niet met je eens en discussie heeft ook geen zin verder, dit is mijn mening klaar.