Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arnoud schreef:Tja, dat 21% van de mannen zich verbaast over dikke vrouwen met een bak patat, kan ik me inkomen, daar verbaas ik me ook wel over, maar dat niet alleen bij vrouwen. Aan de andere kant is natuurlijk ook weer zo, dat als je dik bent, niet een keertje van een bakje patat mag genieten. (of het verstandig is, is anders wat)
Wat ik dan wel een zou willen weten is, hoe kijken vrouwen naar mannen op het strand? Wat kan wel en wat niet?
sjietaah schreef:Kijk dat snap ik dan weer niet.. Waarom dikke mensen, of het nie vrouwen of mannen zijn, geen patat in het openbaar mogen eten.
Wie weet wat diegene normaal eet, misschien wel hele dagen sla met komkommer ofzo.. Ik vind dat je daar niet op mag oordelen dat ze dan eens een bakje patat eten..
mastergurl schreef:Ik erger me meer aan de mensen die dikke mensen afstotelijk vinden.
Laat die mensen lekker. Als je gaat oordelen van; 'zoo die is dik!' , kan dat gewoon heel erg kwetsend zijn voor diegene. Misschien zit er wel wat achter, heeft diegene een ziekte ofzo.
Wel heerlijk vind ik het gewoon om op een terrasje te gaan zitten en gewoon mensen te 'bekijken'. Niet om ze af te keuren, maar gewoon om te kijken wat voor mensen er allemaal op deze aardbol rondlopen. Vaak erger ik me er wel een beetje aan dat wanneer mensen een maatje meer hebben of een buikje zichzelf in te kleine kleren wurmen. Dat is gewoon niet mooi. En maakt ze vaak ook dikker.
Okselhaar is ook gewoon niet mooi bij een vrouw, zo'n bos. Maar ik denk dat heel veel mensen het daar met mij eens zullen zijn!
Renske_ schreef:ow en ongeschoren oksels etc vind ik ronduit smerig, ook mannen moeten die bijknippen vind ik!
en down under wil ik al helemaal geen haar zien
Renske_ schreef:ow en ongeschoren oksels etc vind ik ronduit smerig, ook mannen moeten die bijknippen vind ik!
en down under wil ik al helemaal geen haar zien