Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boris94

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:45

Sommige mensen denken altijd alles te moeten zeggen wat ze denken. Ik zorg altijd dat ik iemands zwakke plek in zijn uitelijk vind, als diegene dan een rot opmerking tegen mij maakt, dan krijgt die ze 2x zo hard terug. Is nog een overblijfsel van mijn jeugd, ben best wel gepest.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:47

Ik denk niet dat mannen meteen zelfverzekerder zijn, maar zij maken zich gewoon niet zo druk over onbelangrijke dingen.

Niemand is perfect, niemand zal perfect worden maar waarom streeft iedereen er toch naar?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:48

Arnoud schreef:
Tja, dat 21% van de mannen zich verbaast over dikke vrouwen met een bak patat, kan ik me inkomen, daar verbaas ik me ook wel over, maar dat niet alleen bij vrouwen. Aan de andere kant is natuurlijk ook weer zo, dat als je dik bent, niet een keertje van een bakje patat mag genieten. (of het verstandig is, is anders wat)

Wat ik dan wel een zou willen weten is, hoe kijken vrouwen naar mannen op het strand? Wat kan wel en wat niet?

Kijk dat snap ik dan weer niet.. Waarom dikke mensen, of het nie vrouwen of mannen zijn, geen patat in het openbaar mogen eten.
Er valt langs het strand nogal veel anders te eten.. Nagelbijten / Gniffelen
En friet op zijn tijd kan ook best gezond en lekker zijn, die vetten heb je nodig!
Wie weet wat diegene normaal eet, misschien wel hele dagen sla met komkommer ofzo.. Ik vind dat je daar niet op mag oordelen dat ze dan eens een bakje patat eten..

Mannen op het strand..
Ja ik kijk tegenwoordig niet veel meer naar andere jongens en mannen.
Maar ik vind van die hoge uitgesneden zwembroekjes niet kunnen. Waarin je alles tot in detail kan zien.. Nee ik vind dan een lange zwembroek, boxermodel of langer veel mooier.
Verder houd ik niet van borsthaar.. Maar ik kan maar moeilijk verplichten dat iedereen zijn borst moet harsen Clown

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:57

gewoon lekker gespierde jongens, met idd van die boxer tot langere wijde zwembroeken. Jongens van mijn leeftijd hebben nog geen borsthaar dus daar hoef ik me nog niet druk over te maken.

het geld voor jongens en meiden:
'Het is de Uitstraling die een persoon sexy maakt.'

een persoon die met een zelfbeeld heeft van 'ik ben tevreden met mezelf' komt zelfverzekerder over en daardoor (vind ik persoonlijk) ook veel knapper. Men kijkt dan niet meer naar de mindere kanten van die personen.

Andere mensen die al een gevoel hebben van 'ik ben dik en lelijk' lopen daar ook naar. Door deze houding vestigen deze mensen meer de aandacht op de mindere kanten van het lichaam..

Zonde toch ?!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:00

Neem een voorbeeld aan de Portugezen, zou ik zeggen. Hier schaamt niemand zich voor zijn of haar lijf, harig, wit, vet wat dan ook, al geven sommgen heus wel om hun uiterlijk. Maar er wordt gewoon geaccepteerd dat iedereen verschillend is en we niet allemaal supermodellen zijn die voorbruinen met behulp van crèmes of lampen....
Heel bevrijdend. Ik ga hier rustig in bikini met mijn bolle buikje en haar op mijn benen (en onder mijn oksels), al onthaar ik wel af en toe.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:04

Ik stoor me niet echt aan dikke of ongeschoren mensen op het strand>
Toch denk ik wel eens als ik een vrouw als een tonnetje zie, en die neemt nog maar een blikje cola en scheurt een zak chips open "Jaa dat kan dr ook nog wel bij"

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:54

Over het algemeen let ik niet zo op andere mensen, al vind ik het op zich wel 'leuk' om naar mensen om me heen te kijken, wanneer ik niets anders te doen heb. Door te kijken leer je nog best veel over mensen.

Aan rolletjes erger ik me niet, heb ik zelf ook. Ik vind de iets steviger vrouw, met mooie vrouwelijke vormen (borsten, heupen, billen, dijen) trouwens vaker mooier dan de superdunne vrouwen.

Oksel of schaamhaar wat eruit floept vind ik wel vreselijk. Vooral schaamhaar. Je kunt toch wel zorgen dat je er een béétje fatsoenlijk bij loopt.

Nu vind ik ook dat sommige mensen zich beter anders kunnen kleden, omdat ze zo alleen maar negatieve aandacht op zichzelf vestigen. Denk aan rollen vet over een te strakke heupbroek, te korte hempjes e.d. Niet aanvallend bedoeld op de wat steviger vrouw, maar soms moet je grenzen trekken over wat je wel en niet kunt hebben.

Als ik met vrienden zit en er lopen een stel stevige (dikke) mensen langs, inclusief bak friet met mayo, snacks, frisdrank en chips dan kun je zelfs van mij een opmerking verwachten, of tenminste een negatieve gedachte.
En als ik dikke kinderen zie lopen met bergen snoep en snacks, kan ik openhartig zijn over het verstand van de ouders...

[edit] en over mezelf; ik voel me niet wit (integendeel) en soms wel een beetje dik... tja die rolletjes zitten er nu eenmaal.. Maar druk maak ik me er niet (meer) om. Ik kan steviger zijn dan anderen, maar ik ga me er niet minderwaardig om voelen..

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:58

ik voel mezelf ook heel onzeker als ik in me bikini lig ofzo, vooral over mijn buik
vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar ongeveer weer gezwommen.. en echt fijn vond ik 't niet nee, maar ach; aan ieder mens mankeert wel iets.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:09

ik denk eigenlijk nooit van: die is dik, denk altijd: tjemig die is dun!!! ja omgekeerd he Haha! voor de verder rest vind ik het echt smerig als er allemaal haar langs het badpak steekt (daar beneden ja)

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:25

Ik ben ook van het stevigere soort Knipoog .
Maar ik vind naar het strand gaan te leuk om me te laten weerhouden door mijn onzekerheid. Ik/vriendinnen hadden trouwens gewoon chips/cola mee en ik heb ervan genoten (met mate dat wel Knipoog ).
Zelf erger ik met niet aan mensen op het strand, alleen van mannen in strings word ik niet zo happy maar als ze daar van genieten moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door mij Knipoog .

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:59

Ik vind vetrollen idd niet vraai, die v mij dus ook niet. Maar sommige dames en heren maken t wel erg bond; die zijn zo dik dat normaal lopen niet meer kan en ja daar moet ik wel v walgen. Van die veeeeel te dikke kinderen... dat is zo ongezond, dan heb ik ook wel iets van 'ouders waarom laat je dit gebeuren met je kind?'. Ik ga het niet op die mensen afreageren want ik vertel ze er niets nieuws mee lijkt me. Ze zullen het er rot genoeg mee hebben.
Ik moet ook zeggen dat de vetrollen die ik heb me niet genoeg storen om er t snoepen voor ga laten, maar ik ben zeker niet te dik en dus zie ik de noodzaak niet. Was ik zo dik dat t ongezond was ja dan deed ik er wel iets aan.
Haren vind ik smerig, ook bij man hahaha ik gruwel v borsthaar! Er af al dat haar!
En tegen die melk flessen is wat te doen tegenwoordig, dus het is niet meer nodig om je voor die witte benen te schamen.
Dit is mijn mening en kijk op de zaak maar iedereen heeft het recht er uit te zien zoals hij/zij doet, en een ander heeft geen recht de medemens af te kraken en pijn te doen. Laat iedereen lekker zijn ding doen, hoewel..... die hele mooie slanke jonge meiden moeten verplicht binnen zitten tot ze ook uitgezakt zijn hahahahaah.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:16

Ik erger me meer aan de mensen die dikke mensen afstotelijk vinden.
Laat die mensen lekker. Als je gaat oordelen van; 'zoo die is dik!' , kan dat gewoon heel erg kwetsend zijn voor diegene. Misschien zit er wel wat achter, heeft diegene een ziekte ofzo.

Wel heerlijk vind ik het gewoon om op een terrasje te gaan zitten en gewoon mensen te 'bekijken'. Niet om ze af te keuren, maar gewoon om te kijken wat voor mensen er allemaal op deze aardbol rondlopen. Vaak erger ik me er wel een beetje aan dat wanneer mensen een maatje meer hebben of een buikje zichzelf in te kleine kleren wurmen. Dat is gewoon niet mooi. En maakt ze vaak ook dikker.

Okselhaar is ook gewoon niet mooi bij een vrouw, zo'n bos. Maar ik denk dat heel veel mensen het daar met mij eens zullen zijn!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:39

sjietaah schreef:
Kijk dat snap ik dan weer niet.. Waarom dikke mensen, of het nie vrouwen of mannen zijn, geen patat in het openbaar mogen eten.
Wie weet wat diegene normaal eet, misschien wel hele dagen sla met komkommer ofzo.. Ik vind dat je daar niet op mag oordelen dat ze dan eens een bakje patat eten..

Helemaal mee eens

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:47

Ik kijk wel graag naar andere mensen op het strand mannen en vrouwen. Gewoon lekker mensjes kijken, maar je ergeren aan mensen die er dik/ongeschoren uitzien? Wat een onzin, niemand is perfect, bovendien val je toch niemand lastig met je uiterlijk?
Dat je, je ergert aan stinkende mensen of mensen die langs komen rennen en daardoor zand in je eten/gezicht gooien kan ik begrijpen.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:48

En als je zo naar andere mensen kijkt, dan ben je toch juist blij met hoe je er zelf uitziet?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:19

mastergurl schreef:
Ik erger me meer aan de mensen die dikke mensen afstotelijk vinden.
Laat die mensen lekker. Als je gaat oordelen van; 'zoo die is dik!' , kan dat gewoon heel erg kwetsend zijn voor diegene. Misschien zit er wel wat achter, heeft diegene een ziekte ofzo.

Wel heerlijk vind ik het gewoon om op een terrasje te gaan zitten en gewoon mensen te 'bekijken'. Niet om ze af te keuren, maar gewoon om te kijken wat voor mensen er allemaal op deze aardbol rondlopen. Vaak erger ik me er wel een beetje aan dat wanneer mensen een maatje meer hebben of een buikje zichzelf in te kleine kleren wurmen. Dat is gewoon niet mooi. En maakt ze vaak ook dikker.

Okselhaar is ook gewoon niet mooi bij een vrouw, zo'n bos. Maar ik denk dat heel veel mensen het daar met mij eens zullen zijn!

Beetje tegenstrijdig... je ergert je aan mensen die dikke mensen afstotelijk vinden...maar ergert je wel aan dikkere mensen met te kleine kleding....
Ik denk dat je best mag vinden wat je v anderen vind als die ander er maar niets v merkt, want daar heb je gelijk in, je kwatst mensen er mee doot negatief op ze te reageren. En dat is nergens voor nodig. Maar je kan t anderen niet kwalijk nemen dat ze dikke mensen lelijk vinden of juist niet houden v slanke mensen of wat dan ook.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:23

Ik voel me totaaaaal niet onzeker in bikini
voel me niet dik en naja wit en ik meestal wel maar daar geef ik echt niets om!
ik ga hier nav een ander topic over dikke mensen verder niet op in, ik stoor me niet aan dikke mensen maar ik zorg er wel voor dat ik zelf slank blijf, wat me overigens geen moeite kost gelukkig Lachen
weet nml niet of ik op mn eten zou kunnen letten en verplicht zou gaan sporten om te voorkomen dat ik dik zou worden

en tussen dun&dik ligt nog een heeeeeel groot grijs gebied qua gezond gewicht, stevig, volslank, iets te dik etc

moet wel zeggen dat ik liever een wat steviger persoon zie die goed in zn vel zit dan een ontzettend mager persoon die zich nog druk maakt om dat ene onzichtbare vetrolletje!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:24

ow en ongeschoren oksels etc vind ik ronduit smerig, ook mannen moeten die bijknippen vind ik!
en down under wil ik al helemaal geen haar zien

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:28

Renske_ schreef:
ow en ongeschoren oksels etc vind ik ronduit smerig, ook mannen moeten die bijknippen vind ik!

dit ben ik met je eens, haar dat daar onder naar buiten hangt vind ik ronduit afschuwelijk. een beetje persoonlijke verzorging ( niet alleen voor jezelf maar ook een beetje voor je mede strand mensen) is toch niet teveel gevraagd?

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:10

Ik ben wel onzeker, maar dit ben ik ook met kleren aan. Weet niet hoe het komt, voel me nooit fijn, en zeker niet in mn bikini.
Maar ik maak me er niet druk over of ik wit ben Haha! Lekker boeiend. Maar gewoon, die vetjes, naja Knipoog

Maar ik erger me niet aan dikke mensen. Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik wel iets tegen dikke mensen heb, die zit dan ook nog eens vol zitten te vreten. Er zijn heel veel dikke mensen die er niets aan kunnen doen, maar soms zie je gewoon mensen (ik zeg sóms) die dan al dik zijn, en dan ook nog eens 3 friet voor zichzelf bestellen. Dan denk ik wel Maar dat is heel hard geoordeeld, want wie weet zijn ze wel ziek geweest, en zijn daar dik door en kunnen niet afvallen. Maar toch spookt die gedacht soms door mn hoofd.

Maar ik heb niets tegen dikke mensen, met of zonder kleren aan, maakt me niet uit. Ieder zijn eigen lijf, zijn eigen bouw.

En inderdaad, overtollig haar kan niet Haha!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:10

Tja, ik voel me ook niet erg prettig op het strand.
Heb een vetrolletje hier en daar, maar bij mij persoonlijk is het meer omdat ik erg grote littekens op mijn buik heb.
Meestal kijken mensen daar naar, maar doordat ik daar vrijwel niet aan denk, denk ik meestal dat ze naar mn vet aan het kijken zijn..
Heel vervelend.

Van wit heb ik geen last, ben half marokkaans en bruin heel makkelijk.

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:12

Renske_ schreef:

Nee precies, mijn vriend MOET zijn oksels bijknippen van mij, anders scheer ik niets
Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:27

Te dik en te wit? Nope geen last van..

Ik kan over het algemeen slecht tegen zeikende vrouwen Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb dan echt zoiets van ' als je het zo erg vind, dóe er dan wat aan. En als je er niets aan kan doen, accepteer jezelf, wees blij dat je er bent en koop een flatterend(e) bikini / badpak Knipoog Haha! '

Wat ik wel afzichtelijk vind, mannen in te kleine speedo's. Die dingen moeten ze echt verbieden! Ik hoef niet meteen alles te zien hoor Clown Haha!

En de haren? Ja die moeten echt wel bijgewerkt Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:40

Ik stoor me niet aan vetrollen van een ander, wel aan mijn eigen vetrollen Knipoog.
Verder moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij doet, met of zonder haar of vetrollen.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 00:45

Grappig, las dit vanmiddag nog en had alweer helemaal mijn mening klaarliggen.

Ik denk dat het een vertekend beeld is...
Als iemand met een enquete forlumiertje aan komt zetten en vraagt of je jezelf dik en wit vind, kans groot dat mensen dan zeggen hell jeah.
Omdat ze graag horen dat het niet zo is? Te onzeker om te zeggen dat ze het eigenlijk wel prima vinden?

Denk dat veel vrouwen voor de spiegel staan en dan in zichzelf zeggen dat het allemaal best prima is.

Te wit= zonnenbank, zelfbruinsmeersels
Te dik= trek een badpak aan

Veel vrouwen kan het dus niet genoeg schelen om er veel aan te doen dnek ik zo.