Zit er dan een steekje los of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Is die rechter zelf stiekem gene pedo ofzo, want dat dit goedgekeurd word is echt te vreemd voor woorden. Waar moet het heen met Nederland...
randie schreef:Citaat:maargoed, ik wil hier helemaal niet mee impliceren dat de rechter een pedo is hoor! dat weet ik niet en kan ik niet weten.....
Ik begrijp het maar vind het toch best frappant, hij zal zelf wel geen kinderen hebben denk ik
sjietaah schreef:Hij heeft toch juist wel naar de wet gehandeld?Daarom gaan ze nu ook de geschiedenis van deze rechter natrekken omdat hij dus niet naar de wet gehandeld heeft. Dat hoorde ik net op de radio..
unamie schreef:@lieke
daar heb je helemaal gelijk in
ik heb ook het vermoeden dat ze druk bezig zijn om de wet te kunnen aanpassen, en zo de partij te kunnen verbieden
tamary schreef:Ik ben net als denk ik 99,9% van Nederland absoluut tegen deze partij, maar de wet gaan aanpassen om het te kunnen verbieden? Waar stop je dan met verbieden wat je niet leuk vindt? Er is hier op bokt ook een topic tegen bloot op TV, kan iemand ook niet tegen, maar dan kijk je toch gewoon niet?
Ier_ schreef:Tjee, zijn kind moet is gepakt worden door een pedofiel, kijken of ie dan nog hetzelfde zegt.
Vind het absurd dat een rechter zoiets toestaat, damn zeg. Waar gaat dat toch heen met deze maatschappij..
unamie schreef:tamary schreef:Ik ben net als denk ik 99,9% van Nederland absoluut tegen deze partij, maar de wet gaan aanpassen om het te kunnen verbieden? Waar stop je dan met verbieden wat je niet leuk vindt? Er is hier op bokt ook een topic tegen bloot op TV, kan iemand ook niet tegen, maar dan kijk je toch gewoon niet?
dat vind ik geen vergelijking![]()
bloot heeft met normen en waarde te maken en die liggen nu eenmaal voor iedereen anders
unamie schreef:pedofilie is onaanvaardbaar én ook strafbaar
daarom mogen ze van mij de wet aanpassen
faye schreef:En toch ben ik bang dat er meer pedofielen zijn dan je zou durven denken
Douni schreef:faye schreef:En toch ben ik bang dat er meer pedofielen zijn dan je zou durven denken
Inderdaad, er zijn pedofielen genoeg die nu nog zwijgen..