jonge friese meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: jonge friese meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:06

Giloni schreef:
Ik vind het echt onzin.. Woon zelf in Friesland en heb dit nog nooit gezien of gehoord.

Jaa ik ook, en ook nooit gezien..

Maar als het waar is. zal het vast in de grotere steden gebeuren zoals Leeuwarden, sneek en dergelijke. maargoed. Als meisjes dat doen zijn ze wel buitegewoon zielig vind ik..

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:24

Doe ik ook altijd ja; lekker goedkoop stappen hoor!

Myra1 schreef:
Ik merk wel dat als een jongen me een drankje geeft dattie dan verwacht dat ik daarna met hem ga zoenen... Niet dat èlke jongen dat dan verwacht, maar meestal wel. Toen ik uit was in Brabant was dat heel anders. Lachen

Gaat die eerste zin over 'in Friesland'?
Want daar heb ik geen 'last' van. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zullen er overal wel zijn.

Ik, ook Fries meisje, heb sowieso nooit van dit iets meegekregen. Als je het wel doet ben je best goedkoop.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:17

dat gebeurd echt overal hoor!!!
als 15/16/17 jarige hadden mn vriendinnen en ik altijd wddenschappen om een drankje of een uitdaging, bv een bepaalde jongen zoenen die door de rest werd uitgezocht, lukte het dan kreeg diegene die hem gezoend had een drankje
ik zie er dan ook het probleem niet zo van in

en oke als meiden onderling weddenschapjes en uitdagingen hebben voor een drankje is wel net ff wat anders dan dat een vent op je af komt en zegt geef me een kus dan krijg je van mij een drankje

maargoed, iedereen doet weleens domme dingen in zn jeugd Clown en ieder moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij doet en verstandig genoeg zijn om duidelijke grenzen te hebben!

ben touwens brabander, gebeurd zowel hier in de kleine boerendorpjes als in de grote stad zoals eindhoven, tilburg en den bosch.

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:01

Die meisjes kunnen best op zichzelf letten.
En het gebeurt idd overal, en ach ja laat ze lekker. Ze komen er zelf wel eens achter dat het zo niet kan..

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:57

xKatleentjex schreef:
Ik heb eens gehoord dat er ook van die speciale feestjes zijn *ben naam even kwijt*, waar meisjes dus 'all the way' gaan, voor bijvoorbeeld een herlading voor hun gms-kaart.
Iig niet mijn stijl. Ik krijg trouwens ook altijd gratis mijn drank, maar dat doe ik niet door andere mensen te zoenen, dat doe je door de juiste vrienden het met de juiste vriendelijke toon te vragen "breng je mij ook eens iets mee nu je toch gaat?" Haha! Haha! .

ik betaal zelf ook altijd rondjes, ik vind profiteren van anderen persoonlijk niet zo netjes...

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:59

Dahm...1 zoen voor een drankje. Ik zie er het probleem er niet van in eigelijk:S...en nee ik woon in overijssel, in Dalfsen.( waar volgens zembla het meest gedronken wordt van het hele land door <16 )

Zolang het tot die zoen blijft OK Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:07

hé hé ik ben ook fries.......

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:49

Hoffieeeh schreef:
Doe ik ook altijd ja; lekker goedkoop stappen hoor!

Myra1 schreef:
Ik merk wel dat als een jongen me een drankje geeft dattie dan verwacht dat ik daarna met hem ga zoenen... Niet dat èlke jongen dat dan verwacht, maar meestal wel. Toen ik uit was in Brabant was dat heel anders. Lachen

Gaat die eerste zin over 'in Friesland'?
Want daar heb ik geen 'last' van. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zullen er overal wel zijn.

Ik, ook Fries meisje, heb sowieso nooit van dit iets meegekregen. Als je het wel doet ben je best goedkoop.

Nee, dat is de randstad juist hier. In Friesland of Brabant heb ik er ook geen last van gehad, nooit. Hier wel. Echt tot kwaad worden als je dan niet met hem gaat aan toe.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:01

Ik woon ook in Friesland en ik kende inderdaad vroeger van types die dat wel deden, of voor een lift naar huis ofzo... Het ging (voor zover ik weet) ook niet verder dan een zoen en ze waren toch ook nog wel selectief hoor.

In het hippy tijdperk deed iedereen het ook met iedereen, maar de meesten zijn toch gewone nette mensen geworden hoor!

Ach... niet mijn stijl, maar om nu te spreken van norm vervaging..? Volgens mij gebeurd dit al járen en niet alleen in Friesland.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:07

*Nou, dat moet ik dan ook maar eens proberen* Nagelbijten / Gniffelen

Nou, sorry hoor en dit geld niet voor alle Friezenaren, maar als je dit doet, ben je gewoon zielig. En dan lopen ze meestal ook nog te klagen als ze een keer worden aangerand of worden verkracht....
Nou, sommige mensen Lips are sealed

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 01:00

sharoontje schreef:
Friezenaren

Friezenaren? Haha!

Nou ja, zo had ik een week of 3 geleden een jongen die me een drankje aanbood. Nou ja, hij vroeg wat ik dronk, ik zei: bier.. en ik kreeg een biertje. Wij nog gezellig praten... Opeens vloog hij me aan, hij duwde me 6 meter naar achteren tegen een kast klem en probeerde me te zoenen. Gelukkig was ik met 2 jongens, die ik meteen seinde dat ze me maar effe moesten komen halen, anders had ik toch weer een probleem. Maar mooi dattie woest en agressief was. Ik ben maar aan 1 van de jongens waar ik mee was gaan hangen, want daar wassie dan wel weer bang voor.

Dus, zoenen voor een drankje? Zo niet wordt je blijkbaar aangevlogen.

[edit]Dit voorval was dus Randstad Tong uitsteken [/edit]

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:02

Sisco4life schreef:
Dahm...1 zoen voor een drankje. Ik zie er het probleem er niet van in eigelijk:S...en nee ik woon in overijssel, in Dalfsen.( waar volgens zembla het meest gedronken wordt van het hele land door <16 )

Zolang het tot die zoen blijft OK Tong uitsteken

mooi voor jou, maar geef nu toe.. 1 zoen, njah daar kan je ergens wel de lol van inzien, maar meestal of eigenlijk, vaak is dit maar het begin, maar waar het eindigd... who knows...
ik scheer niet alle meiden over een kam, maar ik wil niet weten waar het zou kunnen eindigen,
straks lees ik weer een verhaal meer in dat ozo leuke maar zeer trieste topic in LZP

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:31

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:39

inderdaad ja, ik lees het dagelijks bij, en vind het gewoon triest om steeds weer nieuwe verhalen te moeten lezen.

ik bedoel maar... je kan met een kusje beginnen maar je zou wel eens kunnen eindigen in dat topic als je niet verder bij nadenkt.
vrijwillig kom je er nooit dus dat zal ik ook niet zeggen, maar als je dronken bent, en zowat bij de verkeerde dronken gasten een biertje gaat vragen Scheve mond

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:28

Doei! Daaaagg.. die nadruk Friesland slaat nergens op Lips are sealed

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:02

Hahah jeetje zo kan het ook ja. Je lokt het zelf uit, als je bedreigd wordt later of hoe dan ook heb ik geen medelijden met je.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:16

op dit gebied is het wel uitlokken ja, over al de andere gevallen die ik al gelezen hebt is dat niet zo, maar hier dus wel, althans dit is zowat de eerste stap.. ik klink mischien een beetje cru, en haal een heel gevoelig onderwerp naar boven, maar het mag wel eens gezegd worden vind ik.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:27

Dit gedrag komt tegenwoordig door heel het land voor. Zoenen is in de ogen van de tieners hetzelfde als een ijsje eten, dat doe je dus gewoon even. Ook in Brabant komt het voor. (er was iemand die zei het daar ook nog niet gezien te hebben, ik kom zelf uit Tilburg en daar gebeurt het dus wel!)

Foute instelling als je het mij vraagt. Zulke dames beweren ook dat een jongen oraal bevredigen geen seks is Waar zijn pa en ma?? Dit kan toch niet?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:30

Ik heb dit verhaal al eerder gehoort, alleen toen ging het over Amsterdam. Je heb natuurlijk altijd die typjes ertussen zitten en er zullen van die typjes later ook wel wat slecht terecht komen.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:50

janinetjjj schreef:
Die nadruk 'Friesland' bevalt me voor geen meter.. Misselijk
Alsof dat ergens anders niet gebeurd..
Ik vind het echt laag bij de grond Lips are sealed
Yakk

janinetjjj schreef:

Aandacht tekort? Knipoog

Dat artikel is gewoon naar aanleiding van een onderzoekje in Friesland, vandaar dat in dat artikel Friesland genoemd is.
Zou het een landelijk onderzoek zijn geweest, dan was Friesland waarschijnlijk niet zo nadrukkelijk genoemd.
Maar blijkbaar voel je je nogal aangesproken? Tong uitsteken

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:19

Kitty schreef:
janinetjjj schreef:
Yakk

janinetjjj schreef:

Aandacht tekort? Knipoog

Dat artikel is gewoon naar aanleiding van een onderzoekje in Friesland, vandaar dat in dat artikel Friesland genoemd is.
Zou het een landelijk onderzoek zijn geweest, dan was Friesland waarschijnlijk niet zo nadrukkelijk genoemd.

Friezen zijn gewoon sletten.

(denken hun dat ze bedoelen)

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:57

Pardon?

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:15

Nou ik kom zelf uit groningen maar vind het onzin dat het alleen frieze mensen zouden zijn wat dacht je van amsterdam en rotterdam.

het is wel laag bij de grond dat er inderdaad mensen zijn die zover gaan gewoon om een drankje Nagelbijten / Gniffelen

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:17

Kitty schreef:
janinetjjj schreef:
Yakk

janinetjjj schreef:

Aandacht tekort? Knipoog

Dat slaat helemaal nergens op. Maar ik vind gewoon dat als Friesland eens in de 'spotlights' staat het altijd negatief is Ja

Volgens mij gebeurd dit eerder in de grote steden. Zelf helemaal geen ervaring mee

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:31

Friesland altijd negatief in de spotlights?

Volgens mij valt dat reuze mee! Woon er zelf nu sinds twee jaar en dat wat jij noemt is me nog nooit opgevallen!