Politie vraagt om leuk ondergoed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: Politie vraagt om leuk ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:16

Iemand die laveloos met teveel lichaamsbeharing op straat ligt, zie ik nu niet meteen als een lustobject. Clown

EDIT: typo's.
Laatst bijgewerkt door Ann op 14-07-06 11:19, in het totaal 2 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:18

faye schreef:
Maar het lijkt me niet alleen een probleem van jonge meiden, door de campagne op meiden te richten en op deze manier, bevestigen ze het beeld dat vrouwen als lustobject mogen worden gezien. En DAT vind ik zeer kwalijk!

hahaha ik moet hier echt om lachen.
Jullie nemen het allemaal zo serieus!

Dit moet je juist met een knipoog nemen!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:18

ja id sarcastisch bedoeld, kan er wel om lachen...

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:09

faye schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit niet de manier. Lekker voorbeeld geeft de politie, meiden als lustobject te stellen, Want dat doen ze in feite. Ik vind het intriest.

Dat lustobject maak je er zelf van...

Wel eens gezien hoe die Engels meiden uitgaan?

Politie probeert alleen met wat humor te waarschuwen, dat je er misschien niet helemaal bij komt te liggen/hangen/zitten(?) als bedoeld, na weet ik veel hoeveel drank.

Was het trouwens niet zo dat voorheen de kroegen om 22.00/23.00 gesloten moesten zijn, maar dat dat is opgeheven?

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:16

Renske_ schreef:
ik vind het wel humor
en sowieso ben ik altijd vóór ontharen&leuk ondergoed Tong uitsteken

maar hij is idd sarcastisch bedoeld, en het trekt zoveel aandacht(zowel positief als negatief), dat er ook duidelijk wordt ingezien dat er teveel meiden op straat liggen, lam door de drank
en dat het niet alleen de meiden zijn die van de wereld zijn door de drank mag duidelijk zijn Knipoog

het trekt de aandacht deze campagne en dat is iig goed!

Mee eens. Ik vind dat er zo ténminste aandacht naar toe gaat. Dat is de bedoeling. Na mijn idee niets fouts aan.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:22

faye schreef:
Maar het lijkt me niet alleen een probleem van jonge meiden, door de campagne op meiden te richten en op deze manier, bevestigen ze het beeld dat vrouwen als lustobject mogen worden gezien. En DAT vind ik zeer kwalijk
Maar aan de andere kant zien wij meiden net zo graag een mooie vent in mooi ondergoed en daar wordt niks over gezegd.

Deze campagne moet denk ik idd maar met een korrltje zou genomen worden maar ik vind het wel een goede manier om het zo over te brengen.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:27

haha ik vind hem lachen, en meiden als Faye snapt de boodschap echt niet, die denkt alleen maar de het juist de bedoeling is om naar het onderbroekje te liggen kijken,

Hey Faye, stel je eens voor, Jij stomdronken komt uit een tent, met een leuk rokje, althans leuk toen je nog nuchter was, je sukkelt de straat op, met je benen wagenwijd gesprijdt, je hebt er immers toch geen besef van, andere voorbijgangers kunnen zow tegen je mik kijken, kunnen je streepjesstring zien of de onbevlekte bikinilijn die 2 weken overtijdt is..

nou wat is de lol er dan nog aan... trek wat leuks aan, als je dan in zo'n positie ligt kunnen anderen nog eens een grijntje lachen inplaats van "ieuw" te zeggen.

en dan de boodschap van het verhaal
als je dit allemaal niet graag hebt. trek wat deftigs aan en drink een biertje minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:38

ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.

kijk eens verder dan je neus lang is!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:46

joel schreef:
haha ik vind hem lachen, en meiden als Faye snapt de boodschap echt niet, die denkt alleen maar de het juist de bedoeling is om naar het onderbroekje te liggen kijken,

Misschien snappen ze het wel, maar vinden ze het gewoon niet leuk, of niet juist. Pling
Kan toch? Ik ga hierin met Faye mee, ik vind het smakeloos en niet de manier om aandacht voor dit soort problemen te vragen. En echt, ik snap de bedoeling wel.

alette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:48

faye, ik denk juist dat de bedoeling van de campagne is dat meiden moeten uitkijken wat ze doen. idd zoals joel zegt: trek wat deftigs aan en drink een biertje minder.
het is niet de bedoeling meiden als een lustobject neer te zetten, het is juist de bedoeling de meiden in te laten zien dat ze niet in zo'n kort rokje uit moeten gaan en zich niet laveloos moeten drinken.
ik denk dat als je op een manier gaat beginnen van: 'gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden' je niet met een beschuldigende vinger naar de politie moet wijzen omdat zij op een humoristische manier proberen de meiden duidelijk te maken dat het niet ok is om je zo te kleden en zoveel te drinken. maar juist naar de meiden die in een minirokje de stad in gaan om uit te gaan.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:01

faye schreef:
ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.

Kijk dat vind ik dus een baggeropmerking, het is nooit je eigen schuld!!!!!!!!!!!!!!
Dus wat jij er mee zegt dat je het dus eigenlijk over jezelf afroept vind ik te schandalig voor woorden.

Soms is het wel eens nodig om mensen te laten weten dat je door je gedrag er soms helemaal stom uit komt te zien, en dat je dus daar wel voor uit moet kijken.
Dat zou bij mij wel de boodschap zijn die ik hier uit haal.
Dus niet dat daardoor de delicten worden gepleegd maar dat je uit moet kijken met wat je doet .

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:12

Dit wordt weer een heftige discussie hier Haha!

Ik zie er de humor wel van in Haha! misschien kennen sommige mensen het woord sarcasme niet?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:13

MISTRAL94 schreef:
misschien kennen sommige mensen het woord sarcasme niet?

Misschien kennen ze het wel, maar vinden ze het gewoon niet leuk, of niet juist.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:23

Het werkt dus wel, gezien de reactie's hier Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:32

Dat is wel een beetje een voorbarige conclusie lijkt me Lachen

Het werkt als de overlast en de problemen afnemen, en dat moeten we eerst nog maar eens zien. (Want in alle eerlijkheid: ik weet hoe men hier op Bokt heeft gereageerd op 1-aprilgrappen en andere zaken, en ik vraag me af of iedereen in de doelgroep wel doorheeft hoe dit bedoeld is)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:40

Zij willen dat deze campagne opvalt, dat is dus duidelijk het geval. Of de problemen zullen verminderen is idd afwachten maar de aandacht voor deze campagne hebben ze iig al getrokken Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:43

faye schreef:

ooit al eens hedendaags naar een tienerfuif geweest? vroeger was het een schande als je in een lange rok uit ging.. maar hedendaags je moet al goed kijken alvorens je een stukje kleding weet te vinden bij die meiden, en dan krijgen wij naar ons hoofd gegooid dat we pervers zijn, aann iks anders denken, en niks anders willen zien.. nou soms dagen ze het zelf echt wel uit hoor, en in mijn ogen is dit een actie om zulke dingen tegen te gaan, want hey geen enkele meid wil haar mik toch niet aan de rijkswacht laten zien zekers...

oja, als dit de norm is van de maatschappij volgens jou... met alle respect voor de meisjes hier, maar het zijn zijzelf die hun kleding uikiezen en vrijwillig aantrekken....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 01:16

ik vind hem humor...
wel grappig dat sommige mensen zo heftig reageren,je zou bijna gaan denken dat ze zich aangesproken voelen Knipoog
( deze opmerking druipte van het sarcasme, denk meld het er even bij )

als ik zie hoe die kids zich in engeland gedragen , denk ik dat deze campagne zeer zeker wel gepast is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 07:55

Avelienvd schreef:
faye schreef:

Kijk dat vind ik dus een baggeropmerking, het is nooit je eigen schuld!!!!!!!!!!!!!!
Dus wat jij er mee zegt dat je het dus eigenlijk over jezelf afroept vind ik te schandalig voor woorden.

Soms is het wel eens nodig om mensen te laten weten dat je door je gedrag er soms helemaal stom uit komt te zien, en dat je dus daar wel voor uit moet kijken.
Dat zou bij mij wel de boodschap zijn die ik hier uit haal.
Dus niet dat daardoor de delicten worden gepleegd maar dat je uit moet kijken met wat je doet .

Kijk, je moet natuurlijk wel goed lezen. Ik zeg absoluut niet dat het je eigen schuld is. Bloot, sex, lust, het moet allemaal kunnen tegenwoordig. Dat blijkt ook wel, idereen vind dit tegenwoordig normaal. Normvervaging noem ik dat. Als de politie daaraan meewerkt, wordt dat bevestigd. Dus een dader zal zich meer gerechtvaardigt voelen, of eerder op het idee komen, aangezien de politie er fijn aan mee doet dat beeld te bevestigen.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 10:47

draumpje schreef:
ik vind hem humor...
wel grappig dat sommige mensen zo heftig reageren,je zou bijna gaan denken dat ze zich aangesproken voelen Knipoog
( deze opmerking druipte van het sarcasme, denk meld het er even bij )

als ik zie hoe die kids zich in engeland gedragen , denk ik dat deze campagne zeer zeker wel gepast is

precies, de politie past zich gewoon aan, aan het niveau van die vrouwen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:13

Marye78 schreef:
precies, de politie past zich gewoon aan, aan het niveau van die vrouwen.

Dat zouden ze niet moeten doen, niet op deze manier. (Voorbeeldfunctie etc.)

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:16

Ik vind het gewoon lekker sarcastisch, alleen als het verkeerd wordt opgevat...

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:17

ik dacht dat ze het echt bedoelden Bloos
eigenlijk wel een beetje logisch Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:19

Als de reactie in Engeland net zo is als hier op de site, zal de campagne vast binnenkort gestopt worden. Gelukkig wmb, ik denk er hetzelfde over als Faye en Shadow.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:49

ik denk dat jullie mijn laatste post nog maar eens moeten lezen, lekker de ander de schuld geven omdat ze "kunnen" kijken naar wat jullie aantrekken, je keist toch zelf wat je aantrekt, heb je niet graag dat ze je ondergoed zien.. trek dan wat deftigs aan in godsnaam, wat kan de politie er nu aan doen dat jullie met je minirokje, en roze string open en blood poepeloere zat op straat lig te braken met je benen wagewijd open omdat je anders je evenwicht niet kan houden,

of dacht je nu dat de politie wil dat je je zatzuipt zodat ze kunnen loeren... komop zeg word volwassen.

als je dn toch zo graag zat met je benen open wilt gaan liggen doe dan een leuke disney onderbroek aan, dan kan de andere ook eens lachen.

de boodschap van de actie!
Kleed je deftig, en drink minder
dan heeft niemand er last van.