EDIT: typo's.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Maar het lijkt me niet alleen een probleem van jonge meiden, door de campagne op meiden te richten en op deze manier, bevestigen ze het beeld dat vrouwen als lustobject mogen worden gezien. En DAT vind ik zeer kwalijk!
faye schreef:Eerlijk gezegd vind ik dit niet de manier. Lekker voorbeeld geeft de politie, meiden als lustobject te stellen, Want dat doen ze in feite. Ik vind het intriest.
Renske_ schreef:ik vind het wel humor
en sowieso ben ik altijd vóór ontharen&leuk ondergoed
maar hij is idd sarcastisch bedoeld, en het trekt zoveel aandacht(zowel positief als negatief), dat er ook duidelijk wordt ingezien dat er teveel meiden op straat liggen, lam door de drank
en dat het niet alleen de meiden zijn die van de wereld zijn door de drank mag duidelijk zijn
het trekt de aandacht deze campagne en dat is iig goed!
joel schreef:haha ik vind hem lachen, en meiden als Faye snapt de boodschap echt niet, die denkt alleen maar de het juist de bedoeling is om naar het onderbroekje te liggen kijken,
faye schreef:ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.
kijk eens verder dan je neus lang is!
MISTRAL94 schreef:misschien kennen sommige mensen het woord sarcasme niet?
faye schreef:ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.
Avelienvd schreef:faye schreef:ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.
Kijk dat vind ik dus een baggeropmerking, het is nooit je eigen schuld!!!!!!!!!!!!!!
Dus wat jij er mee zegt dat je het dus eigenlijk over jezelf afroept vind ik te schandalig voor woorden.
Soms is het wel eens nodig om mensen te laten weten dat je door je gedrag er soms helemaal stom uit komt te zien, en dat je dus daar wel voor uit moet kijken.
Dat zou bij mij wel de boodschap zijn die ik hier uit haal.
Dus niet dat daardoor de delicten worden gepleegd maar dat je uit moet kijken met wat je doet .
draumpje schreef:ik vind hem humor...
wel grappig dat sommige mensen zo heftig reageren,je zou bijna gaan denken dat ze zich aangesproken voelen
( deze opmerking druipte van het sarcasme, denk meld het er even bij )
als ik zie hoe die kids zich in engeland gedragen , denk ik dat deze campagne zeer zeker wel gepast is
Marye78 schreef:precies, de politie past zich gewoon aan, aan het niveau van die vrouwen.