Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pletje123 schreef:Tjonge jonge 20 kinderen... ik vraag me dan altijd af hoe zulke gezinnen kunnen overleven in de huidige samenleving. Alles wordt duurder ... Ik vind 3 kinderen al veel
sjemie schreef:Zij vond bevallen vast een pretje ofzo.
20 kinderen, crap, ik zou gek worden.
SuperPepeijn schreef:Niet al te lang geleden waren 20 kinderen niet zo ongebruikelijk. Maar het klinkt nu wel ongelofelijk als een vrouw haar hele vruchtbare leven zwanger is.
Niek123 schreef:MUM'S HAVING BABY N0.21
New British record for proud Nicola
It's a very nappy Mother's Day for wonder mum Nicola Pridham. For today the News of the World can announce that amazing Nicola, 42, is expecting her TWENTY-FIRST baby, making her Britain's most productive living mother.
bron:Sunday, 02 April 2000 09:08
News of the World · www.news-of-the-world.co.uk
MissJ schreef:SuperPepeijn schreef:Niet al te lang geleden waren 20 kinderen niet zo ongebruikelijk. Maar het klinkt nu wel ongelofelijk als een vrouw haar hele vruchtbare leven zwanger is.
Nou, Sp, niet helemaal waar. Grote gezinnen waren normaal, maar 20 kinderen is wel heel extreem. Ik dacht dat een vrouw anatomische gezien maar ongeveer 11 kinderen kon baren als maximum. Je zal ze krijgen, damn. En dat op het salaris van een timmerman.![]()
Maar wel triest om zo'n gezin in de steek te laten voor iemand die je niet eens irl kent.