Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stefoo schreef:Je hoeft ook geen boete te krijgen omdat je geen id bij je hebt, Maar dan moet je wel DEZELFDE dag nog naar het politie bureau om hem te laten zien
Cyntje schreef:Naar mijn weten mag een agent gewoon willekeurig om ID vragen... mijn broertje is agent...Maar ik weet het niet 100% zeker... als je het zeker wil weten dan vraag ik het hem!
joel schreef:best vreemd.. in Belgie is het verplicht je indentiteitskaart op zak te hebben. dus geen gezooi met ID kaarten
woofie schreef:joel schreef:best vreemd.. in Belgie is het verplicht je indentiteitskaart op zak te hebben. dus geen gezooi met ID kaarten
id kaart= indentiteitskaart
woofie schreef:joel schreef:best vreemd.. in Belgie is het verplicht je indentiteitskaart op zak te hebben. dus geen gezooi met ID kaarten
id kaart= indentiteitskaart
zoutje2006 schreef:Ze mogen alleen naar je ID vragen als je ook echt wat 'misdaan' hebt!
maar het is toch belachelijk dat je altijd zow een idioot pasje bij je moet hebben :S ik ga echt niet elke keer als ik naar mijn paard ga, of naar werk of naar school zow een ding meesjouwen
Njen schreef:Trouwens, ik heb niet altijd me portemonnee bij, dus die stomme id-kaart raak ik dan toch meestal kwijt, netzoals ik meestal me portemonnee kwijt ben;)
Trouwens, ik heb niet altijd me portemonnee bij, dus die stomme id-kaart raak ik dan toch meestal kwijt, netzoals ik meestal me portemonnee kwijt ben;)