Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Die kinderen zullen ooit volwassen worden. Dan kan die zak ze daar toch niet tegen hun zin houden? Ze zullen zich toch ooit tegen hem keren.
Kitty schreef:Hoe wisten die kinderen eigenlijk dat ze naar de ambassade moesten vluchten?
Dat zou volgens mij niet in mij opkomen als twaalfjarige.
Mietje schreef:Als ik me niet vergis, heeft dat jongetje bij mij op school gezeten
Jeetje.. T is ook allemaal niet niks..
Die arme kinderen..
Botervlieg schreef:Journaal:
Ex-vriendin van vader heeft verklaard, dat de kinderen wel deglijk ontvoerd zijn.
Quellian schreef:
Naar Syrië bedoel je? Ik snap namelijk niet helemaal wat je bedoelt
Hierboven had je het erover dat grootmoeder en de ambassade de kids heeft ontvoerd, maar waarnaartoe dan?
Citaat:Vader vertelde ook dat hij de kinderen helemaal niet ontvoerd heeft,
maar dat ze uit vrije wil meegegaan zijn.
Dit omdat de nieuwe vriend van moeder niets van ze wilde weten en
gezegd zou hebben dat de kinderen maar zo snel mogelijk naar Syrië
moesten.
Citaat:Hoorde vanmorgen (nieuws, radio 1) dat vader verteld heeft dat
de grootmoeder en iemand van het ambassadepersoneel de kinderen
ontvoerd hebben (ambassade ontkent dit).
Botervlieg schreef:Journaal:
Ex-vriendin van vader heeft verklaard, dat de kinderen wel deglijk ontvoerd zijn.
Cookies schreef:De kinderen zullen wel weer terug moeten naar de vader. Nederland durft nooit eens met de vuist op tafel te slaan. Vreselijk. Elk jaar worden er kinderen ontvoert door vaders en dan in vreselijke omstandigheden daar gehouden.
Desiree schreef:Hier wordt het kind in ieder geval geen vreemde cultuur in gesleurd.
flowerxxx schreef:De ambassadeur vertelde dat de kinderen geen enkel contact meer met de vader willen! Dit terwijl ze dat wel mochten van het ambassadepersoneel. Dat zegt volgens mij al genoeg.
Firedancer schreef:Desiree schreef:Hier wordt het kind in ieder geval geen vreemde cultuur in gesleurd.
Mag ik vragen wat je daar zo erg aan vindt? Als jij naar China zou verhuizen of voor mijn part naar Amerika, is dat dan per definitie schadelijk, of misschien wel een verrijking?
Daarbij is het de cultuur van hun vader en lijkt het mij niet meerdan normaal dat zij die ook kennen.