Ik ga geen webcamgesprekken houden met vieze onbekende mannen ofzo, iedereen die er alleen al om vraagt krijgt een enkeltje blok/delete

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Just_Miiesjj schreef:Via een webcam kan je ook laten zien wie je bent.
-bv. iemand voegt je toe op msn, en zegt ik ben je buurman. Jij denkt; hee leuk! En uiteindelijk gaat die webcam aan en er zit een heel ander mens achter.
Ik kan het heel slecht uitleggenMaar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
Ook als je bijvoorbeeld al een jaar lang met iemand op msn zit te praten, die je in het echt niet kent, is het leuk om te weten of diegene wel écht is, en niet dat alles fake is, zeg maar.
Hoow. Kan dit soort dingen zo moeilijk uitleggen
Daphnezz schreef:Ik heb die aflevering van Oprah ook gekeken! Geen webcam voor mij, en als ik ooit kinderen zou hebben, krijgen die absoluut geen webcam1
VeirL schreef:Daphnezz schreef:Ik heb die aflevering van Oprah ook gekeken! Geen webcam voor mij, en als ik ooit kinderen zou hebben, krijgen die absoluut geen webcam1
Ligt aan de opvoeding, vind ik. Ik zou er niet aan moeten denken om die-dingen-met-een-webcam-te-doen-die-zoveel-pubers-doen.
kissielover schreef:ik denk inderdaad dat als je ver bij iemand vandaan woont of zelfs aan de andere kant van de wereld dat het dan wel ideaal is! ik heb hem soms aan om aan een vriendin mn nieuwe kleren te laten zien of om gewoon lomp te doen!
Karoliefje_ schreef:kissielover schreef:ik denk inderdaad dat als je ver bij iemand vandaan woont of zelfs aan de andere kant van de wereld dat het dan wel ideaal is! ik heb hem soms aan om aan een vriendin mn nieuwe kleren te laten zien of om gewoon lomp te doen!
Dat heb ik nou ook.. maar voor webcamsex. Alsjeblieft zeg, kan het nog triester.
Ik ken een meisje die heeft bijna alles uitgedaan voor de webcam, ze vond die jonge leuk. En die foto's zijn naar iedereen gestuurd. hele school weet het. Doe het dan voor iemsand zijn neus.. maar voor cam, triest
Shadow0 schreef:Btw, leuke strip uit het Onderwijsblad. Een docent is vreselijk nerveus omdat hij de werking van condooms uit moet leggen en voordoen. Uiteindelijk loopt ie weg en laat het doosje gewoon achter. Een paar kinderen vinden het:
jongetje: "Condooms? Waarvoor heb je die nou nodig? Niet voor cybersex"
meisje: "Ik kleed me alleen uit voor de webcam. Wel zo veilig"
VeirL schreef:Daphnezz schreef:Ik heb die aflevering van Oprah ook gekeken! Geen webcam voor mij, en als ik ooit kinderen zou hebben, krijgen die absoluut geen webcam1
Ligt aan de opvoeding, vind ik. Ik zou er niet aan moeten denken om die-dingen-met-een-webcam-te-doen-die-zoveel-pubers-doen.
Vanessa24 schreef:Ik vind niet dat het aan de opvoeding ligt hoor. Het is het mee willen doen met de rest.
Je bent tegenwoordig raar en bijna 'buitenaards' als je geen seks hebt op je 12e.
Mloui schreef:Echt nut heeft een webcam niet. Maar het is wel leuk om tijdens het chatten de reactie van iemand te zien. Alleen getypte berichten kunnen soms heel verkeerd overkomen op de ander. Als je iemands gezichtsuitdrukking erbij ziet is het hele gesprek toch weer een stuk duidelijker! Verder is het gewoon grappig om met een stel vrienden lekker leip te doen (ik studeer dus zie enkele van mijn goede vrienden amper meer, en vind het dan wel leuk om ze zo toch in 'levende lijve' te zien).
Karoliefje_ schreef:kissielover schreef:ik denk inderdaad dat als je ver bij iemand vandaan woont of zelfs aan de andere kant van de wereld dat het dan wel ideaal is! ik heb hem soms aan om aan een vriendin mn nieuwe kleren te laten zien of om gewoon lomp te doen!
Dat heb ik nou ook.. maar voor webcamsex. Alsjeblieft zeg, kan het nog triester.
Ik ken een meisje die heeft bijna alles uitgedaan voor de webcam, ze vond die jonge leuk. En die foto's zijn naar iedereen gestuurd. hele school weet het. Doe het dan voor iemsand zijn neus.. maar voor cam, triest